Модифікована програма і календарно -тематчне планування для дітей з особливими потребами з мистецтва ливими освітніми потребами 6 клас

Про матеріал
Модифікована програма і календарно тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
Перегляд файлу

                                                          Модифікована програма

                                                                     «Мистецтво»

для дітей з особливими освітніми потребами  6 клас

                                                                     70 год. на рік

з/п

      Пропонований зміст навчального предмету

Очікувані результати навчально-пізнавальної     діяльності

1

Вступ. Палітра мистецьких жанрів.(1год)

Жанр і образний зміст твору.

-за допомогою вчителя спостерігає за інтонаційно –образним розвитком музики.

2

Жанри музичного мистецтва.(21год)

Вокальні жанри (пісня, гімн, романс); хорові жанри (кантата, ораторія); камерно інструментальні жанри (прелюдія, фантазія); музичні цикли (соната); симфонічні жанри (увертюра, симфонія, концерт); музичні ансамблі (дует, тріо, квартет); музично-театральні жанри (опера, балет, мюзикл); роль художника у музичному театрі.

- за допомогою вчителя намагається виявляти спільні риси української пісні;

 - має уявлення про гімн України;

 -за допомогою вчителя намагається виразити власне емоційно-естетичне ставлення до музики;

-за допомогою вчителя намагається виконувати елементарні правила співу;

 - має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології);

- намагається дотримуватися ансамблевого виконання музичних творів з допомогою вчителя. 

3

Жанри образотворчого мистецтва. Анімалістичний.(19год)

Пейзаж (сільський, міський); натюрморт (квітковий, овочі-фрукти); портрет (подвійний, парний, груповий); автопортрет; міфологічний, релігійний, історичний жанри; побутовий жанр; інтер’єрний жанр.

- з допомогою вчителя виконує зображення додержуючись  контурів окремих елементів ;

-з допомогою вчителя намагається правильно визначати зображення предмету стосовно аркуша паперу;

-з допомогою та показом вчителя  зображує природу, колір, просторове розташування предметів;

 - з допомогою та показом вчителя зображує предмети круглої форми;

 -з допомогою вчителя вибирає предмети за формою і забарвленням;

 - з допомогою вчителя правильно розташовує частини тіла людини;

 - з допомогою вчителя малює портрет за опорними крапками;

 - з допомогою і показом вчителя розфарбовує зображення олівцями відповідно до зразка;

 - розрізняє прямокутну та трикутну форми.  З допомогою та показом вчителя намагається виконувати зображення предметів прямокутної і трикутної форми.

4

Жанри кіномистецтва.(7год)

Жанри ігрового кіноматографа (екранізація, комедія, пригодницькі фільми, детектив); жанри мультиплікації; роль композиторів і художників у кіномистецтві.

-має уявлення про кіноматотографію;

 -з допомогою вчителя доступними способами намагається розрізняти жанри кіноматографа;

 - з допомогою вчителя вчителя доступними способами намагається розрізнити роль художника і композитора у кіномистецтві.

5

Танцювальні жанри.(12год)

Народні танці; бальні (парні) танці; спортивні танці; європейські (вальс, танго); латиноамериканські (самба, ча-ча-ча); сучасні танці (хіп-хоп); танці на льоду; вплив танцювальної активності на здоров’я людини.

-має уявлення про народні танці;

 - намагається доступними способами виразити власне емоційне ставлення до рухів у танці;

 - з допомогою вчителя намагається розрізняти види танців;

 - за допомогою вчителя розпізнає танцювальні рухи , які мають позитивний вплив на здоров’я.

6

Жанри об’єднуються .(8год)

Поєднання жанрів у кінофільмі; зв'язок мистецтва з наукою і технікою; медіамистецтво.

-має уявлення про поєднання жанрів;

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу намагається пояснити зв'язок мистецтва з наукою і технікою;

-має уявлення про жанри в музичному і образотворчому мистецтві;

 -має уявлення про цифровізацію в мистецтві;

 -з допомогою вчителя і наочного матеріалу розрізняє віртуальність і реальність у художній творчості;

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу розрізняє різні види художнього і музичного мистецтва.

7

Повторення. (1год)

Палітра мистецьких жанрів.

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу розрізняє різні види художнього і музичного мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                    

                          Календарно-тематичне планування

                                           уроків  мистецтва

                  Для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас

                                            2 год в тиждень

з/п

                            Тема уроку

Очікувані результати навчальної діяльності

Дата

Примітка

1

Вступ. Палітра мистецьких жанрів.

Жанр і образний зміст твору.

-з допомогою вчителя спостерігає за інтонаційно –образним розвитком музики

 

 

2

Жанри музичного мистецтва.

Вокальні жанри (пісня).

- з допомогою вчителя намагається виявляти спільні риси української пісні

 

 

3

Вокальні жанри ( гімн).

- має уявлення про гімн України

 

 

4

Вокальні жанри ( романс).

-з допомогою вчителя намагається виразити власне емоційно-естетичне ставлення до музики

 

 

5

Вокальні жанри (серенада).

-з допомогою вчителя намагається виразити власне емоційно-естетичне ставлення до музики

 

 

6

Хорові жанри (кантата).

-з допомогою вчителя намагається виконувати елементарні правила співу

 

 

7

Хорові жанри ( ораторія).

-за підтримки вчителя намагається використовувати засвоєні вокальні засоби музичної виразності у процесі виконання творів

 

 

8

 Камерно інструментальні жанри (прелюдія).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

9

Камерно інструментальні жанри (фантазія).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

10

Музичні цикли (соната).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

11

Музичні цикли (сюїта).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

12

Симфонічні жанри (увертюра).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

13

Симфонічні жанри ( симфонія).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

14

Симфонічні жанри ( концерт).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

15

Музичні ансамблі (дует).

-намагається співати в два голоси за підтримки вчителя

 

 

16

Музичні ансамблі (тріо).

- намагається дотримуватися ансамблевого виконання музичних творів з допомогою вчителя

 

 

17

Музичні ансамблі (квартет).

- намагається дотримуватися ансамблевого виконання музичних творів з допомогою вчителя

 

 

18

Музично-театральні жанри (опера).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

19

Музично-театральні жанри (балет).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

20

Музично-театральні жанри (мюзикл).

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

21

Музично-театральні жанри (оперета)

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

22

Роль художника у музичному театрі.

- має уявлення про музичні терміни і поняття ( без засвоєння термінології)

 

 

23

Жанри образотворчого мистецтва. Анімалістичний.

Пейзаж (сільський).

-виконує зображення додержуючись  контурів окремих елементів з допомогою вчителя

 

 

24

Пейзаж (міський).

-намагається з допомогою вчителя правильно визначати зображення предмету стосовно аркуша паперу

 

 

25

Пейзаж (фантастичний).

-з допомогою та вчителя  зображує природу ,колір, просторове розташування предметів

 

 

 

26

Пейзаж (гірський).

- з допомогою вчителя зображує  гори за опорними точками

 

 

27

Натюрморт ((квітковий).

- з допомогою вчителя малює  квіточку;

 

 

28

Натюрморт (овочі-фрукти).

- з допомогою та показом вчителя зображує предмети круглої форми

 

 

29

Натюрморт з атрибутами мистецтва.

-з допомогою вчителя вибирає предмети за формою і забарвленням

 

 

30

Портрет (подвійний).

- з допомогою вчителя правильно розташовує частини тіла людини

 

 

31

Портрет (парний).

- з допомогою вчителя малює портрет за опорними крапками

 

 

32

Портрет (груповий).

- з допомогою вчителя малює портрет за опорними крапками

 

 

33

Портрет (парадний).

- з допомогою вчителя малює портрет за опорними крапками

 

 

34

Портрет (камерний).

- за допомогою вчителя малює портрет з опорними крапками

 

 

35

Автопортрет.

- з допомогою вчителя малює портрет за опорними крапками

 

 

36

Міфологічний жанр.

- з допомогою і показом вчителя виконує зображення за опорними крапками на папері в клітинку

 

 

37

Релігійний жанр.

- з допомогою і показом вчителя розфарбовує зображення олівцями відповідно до зразка

 

 

38

Історичний жанр.

- з допомогою і показом вчителя розфарбовує зображення олівцями відповідно до зразка

 

 

39

Побутовий жанр.

- з допомогою і показом вчителя розфарбовує зображення олівцями відповідно до зразка

 

 

40

Батальний жанр.

- з допомогою і показом вчителя розфарбовує зображення олівцями відповідно до зразка

 

 

41

Інтер’єр.

- розрізняє прямокутну та трикутну форми.  З допомогою та показом вчителя намагається виконувати зображення предметів прямокутної і трикутної форми

 

 

42

Танцювальні жанри.

Народні танці.

-має уявлення про народні танці

 

 

43

Бальні (парні) танці.

- з допомогою вчителя намагається розрізняти види танців

 

 

44

Спортивні танці.

- намагається доступними способами виразити власне емоційне ставлення до рухів у танці

 

 

45

Європейські танці (вальс).

- з допомогою вчителя намагається розрізняти види танців

 

 

46

Європейські танці (танго).

- намагається доступними способами виразити власне емоційне ставлення до рухів у танці

 

 

47

 Латиноамериканські (самба).

- з допомогою вчителя намагається розрізняти види танців

 

 

48

Латиноамериканські (ча-ча-ча).

- намагається доступними способами виразити власне емоційне ставлення до рухів у танці

 

 

49

Сучасні танці (хіп-хоп).

- намагається доступними способами виразити власне емоційне ставлення до рухів у танці

 

 

50

Сучасні танці (єтка-єнка).

- намагається  доступними способами виразити власне емоційне ставлення до рухів у танці

 

 

51

Танці на льоду.

- намагається доступними способами виразити власне емоційне ставлення до рухів у танці

доступ

 

52

Вплив танцювальної активності на здоров’я людини.

- за допомогою вчителя розпізнає танцювальні рухи , які мають позитивний вплив на здоров’я

 

 

53

Вплив танцювальної активності на здоров’я людини.

- за допомогою вчителя розпізнає танцювальні рухи , які мають позитивний вплив на здоров’я

 

 

54

Жанри кіномистецтва.

Жанри ігрового кіноматографа (екранізація).

-має уявлення про кіноматотографію

 

 

55

Жанри ігрового кіноматографа (комедія).

-з допомогою вчителя доступними способами намагається розрізняти жанри кіноматографа

 

 

56

Жанри ігрового кіноматографа (пригодницькі фільми).

-з допомогою вчителя вчителя доступними способами  намагається розрізняти жанри кіноматографа

 

 

57

Жанри ігрового кіноматографа (детектив).

-з допомогою вчителя вчителя доступними способами  намагається розрізняти жанри кіноматографа

 

 

58

Жанри мультиплікації.

-з допомогою вчителя вчителя доступними способами  намагається розрізняти жанри кіноматографа

 

 

59

Роль композиторів і художників у кіномистецтві.

- з допомогою вчителя вчителя доступними способами намагається розрізнити роль художника і композитора у кіномистецтві

 

 

60

Роль композиторів і художників у кіномистецтві.

- з допомогою вчителя вчителя доступними способами намагається розрізнити роль художника і композитора у кіномистецтві

 

 

61

Жанри об’єднуються .

Поєднання жанрів у кінофільмі.

-має уявлення про поєднання жанрів

 

 

62

Поєднання жанрів у кінофільмі.

-має уявлення про поєднання жанрів

 

 

63

Зв'язок мистецтва з наукою і технікою

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу намагається пояснити зв'язок мистецтва з наукою і технікою

 

 

64

Зв'язок мистецтва з наукою і технікою

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу намагається пояснити зв'язок мистецтва з наукою і технікою

 

 

65

Жанри-гібриди в музичному і образотворчому мистецтві.

-має уявлення про жанри в музичному і образотворчому мистецтві

 

 

66

Цифровізація в мистецтві.

-має уявлення про цифровізацію в мистецтві

 

 

67

Віртуальна і доповнена реальність у художній творчості.

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу розрізняє віртуальність і реальність у художній творчості

 

 

68

Медіамистецтво.

-має уявлення про медіамистецтво

 

 

69

Повторення.

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу розрізняє різні види художнього і музичного мистецтва

 

 

70

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 6 клас, Планування
Інкл
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 6 клас (Масол Л.М.)
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
3745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку