Модифікована програма
« Здоров’я, безпека та добробут»
для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
18 год. на рік
№ з/п |
Пропонований зміст навчального предмету |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
1 |
Суспільний добробут.(1год) Добробут особистий і суспільний. |
-має уявлення про особистий і суспільний добробут. |
2 |
Добробут і безпека в соціумі.(4год) Соціальне середовище, види небезпек, ризики і небезпеки, небезпеки природного походження, засоби побутової хімії та небезпечні речовини.
|
-показує за допомогою наочного матеріалу небезпечний в плив підприємств на здоров’я людей; -має уявлення щодо особистого захисту у випадку небезпек природного походження; -розпізнає за допомогою наочного матеріалу засоби побутової хімії. |
3 |
Добробут та громадське здоров’я.(6год) Громадське здоров’я , небезпека інфекційних захворювань, спорт і здоров’я, профілактика інфекційних захворювань ,способи навчання, уміння вчитися. |
-показує за опорною схемою окремі ознаки здоров’я; -добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій; -показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я; -має уявлення, що таке навчання?
|
4 |
Добробут, співпраця та спілкування.(3год) Емоції та їх вираження, конфліктні ситуації та їх залагодження, товариство. |
-показує доступними способами за запитаннями вчителя про стан свого настрою та почуття; - розпізнає з допомогою вчителя ситуації, що погіршують настрій; -має уявлення про способи впливу на свій настрій |
5 |
Волонтерство.(2год) Волонтерський рух в Україні, доброчинність. |
-має уявлення про волонтерство; -обирає з допомогою вчителя картинки, на яких зображжено добрі вчинки . |
6 |
Повторення.(1год) Інфекційні хвороби. |
-добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій |
Календарно-тематичне планування
уроків здоров‘я безпеки та добробуту
для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
0,5 год в тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати навчальної діяльності |
Дата |
Примітка |
1 |
Суспільний добробут. Добробут особистий і суспільний. |
-має уявлення про особистий і суспільний добробут |
|
|
2 |
Добробут і безпека в соціумі. Соціальне середовище. Види небезпеки. |
-показує за допомогою наочного матеріалу небезпечний вплив підприємств на здоров’я людей |
|
|
3 |
Ризики і небезпеки. |
-має уявлення про особисту небезпеку |
|
|
4 |
Небезпеки природного походження. |
має уявлення щодо особистого захисту у випадку небезпек природного походження |
|
|
5 |
Засоби побутової хімії та небезпечні речовини. |
-розпізнає за допомогою наочного матеріалу засоби побутової хімії |
|
|
6 |
Добробут та громадське здоров’я. Громадське здоров’я. |
-показує за опорною схемою окремі ознаки здоров’я |
|
|
7 |
Небезпека інфекційних захворювань. |
-добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій |
|
|
8 |
Профілактика інфекційних захворювань. Урок узагальнення знань. |
-показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я |
|
|
9 |
Спорт і здоров’я. |
-показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я |
|
|
10 |
Способи навчання. |
-має уявлення, що таке навчання |
|
|
11 |
Уміння вчитися. |
-має уявлення, що таке навчання |
|
|
12 |
Добробут, співпраця та спілкування. Емоції та їх вираження. |
-показує доступними способами за запитаннями вчителя про стан свого настрою та почуття |
|
|
13 |
Конфліктні ситуації та їх залагодження. |
- розпізнає з допомогою вчителя ситуації, що погіршують настрій |
|
|
14 |
Товариство. |
-має уявлення про способи впливу на свій настрій |
|
|
15 |
Волонтерство. Волонтерський рух в Україні. |
-обирає з допомогою вчителя картинки, на яких зображжено добрі вчинки має уявлення про волонтерство |
|
|
16 |
Доброчинність. Урок узагальнення знань. |
-показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я |
|
|
17 |
Повторення. |
-добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій |
|
|
18 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|