Модифікована програма і календарно- тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 класобливими освітніми потребами 6 клас

Про матеріал
Модифікована програма і календарно-тематичне планування для дітейз особливими освітніми потребами з основ здоров'я 6 клас
Перегляд файлу

                                                                Модифікована програма

                                                         « Здоров’я, безпека та добробут»

для дітей з особливими освітніми потребами  6 клас

                                                                       18 год. на рік

з/п

Пропонований зміст навчального предмету

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

1

Суспільний добробут.(1год)

Добробут особистий і суспільний.

-має уявлення про особистий і суспільний добробут.

2

Добробут і безпека в соціумі.(4год)

 Соціальне середовище, види небезпек, ризики і небезпеки, небезпеки природного походження, засоби побутової хімії та небезпечні речовини.

 

-показує за допомогою наочного матеріалу небезпечний в плив підприємств на здоров’я людей;

-має уявлення щодо особистого захисту у випадку небезпек природного походження;

-розпізнає  за допомогою наочного матеріалу засоби побутової хімії.

3

Добробут та громадське здоров’я.(6год)

Громадське здоров’я , небезпека інфекційних захворювань, спорт і здоров’я, профілактика інфекційних захворювань ,способи навчання, уміння вчитися.

-показує за опорною схемою окремі ознаки здоров’я;

-добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій;

-показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я;

 -має уявлення, що таке навчання?

 

4

Добробут, співпраця та спілкування.(3год)

Емоції та їх вираження, конфліктні ситуації та їх залагодження, товариство.

-показує доступними способами за запитаннями вчителя про стан свого настрою та почуття;

- розпізнає з допомогою вчителя ситуації, що погіршують настрій;

-має уявлення про способи впливу на свій настрій

5

Волонтерство.(2год)

Волонтерський рух в Україні, доброчинність.

-має уявлення про волонтерство;

-обирає з допомогою вчителя картинки, на яких зображжено добрі вчинки .

6

Повторення.(1год)

 Інфекційні хвороби.

-добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій

                                                                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   Календарно-тематичне планування

                                уроків    здоров‘я безпеки та добробуту

                 для дітей з особливими освітніми потребами  6 клас

                                                    0,5 год в тиждень

з/п

                     Тема уроку

Очікувані результати навчальної діяльності

Дата

Примітка

1

Суспільний добробут.

Добробут особистий і суспільний.

-має уявлення про особистий і суспільний добробут

 

 

2

Добробут і безпека в соціумі.

Соціальне середовище. Види небезпеки.

-показує за допомогою наочного матеріалу небезпечний вплив підприємств на здоров’я людей

 

 

3

Ризики і небезпеки.

-має уявлення про особисту  небезпеку

 

 

4

Небезпеки природного походження.

має уявлення щодо особистого захисту у випадку небезпек природного походження

 

 

5

Засоби побутової хімії та небезпечні речовини.

-розпізнає  за допомогою наочного матеріалу засоби побутової хімії

 

 

6

Добробут та громадське здоров’я.

Громадське здоров’я.

-показує за опорною схемою окремі ознаки здоров’я

 

 

7

Небезпека інфекційних захворювань.

-добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій

 

 

8

Профілактика інфекційних захворювань. Урок узагальнення знань.

-показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я

 

 

9

Спорт і здоров’я.

-показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я

 

 

10

Способи навчання.

-має уявлення, що таке навчання

 

 

11

Уміння вчитися.

-має уявлення, що таке навчання

 

 

12

Добробут, співпраця та спілкування.

Емоції та їх вираження.

-показує доступними способами за запитаннями вчителя про стан свого настрою та почуття

 

 

13

Конфліктні ситуації та їх залагодження.

- розпізнає з допомогою вчителя ситуації, що погіршують настрій

 

 

14

Товариство.

-має уявлення про способи впливу на свій настрій

 

 

15

Волонтерство.

Волонтерський рух в Україні.

-обирає з допомогою вчителя картинки, на яких зображжено добрі вчинки має уявлення про волонтерство

 

 

16

Доброчинність. Урок узагальнення знань.

-показує за наочністю та опорними словами про щоденне піклування про власне здоров’я

 

 

17

Повторення.

-добирає за допомогою вчителя відповідний наочно-дидактичний матеріал стосовно небезпечних інфекцій

 

 

18

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

                                                   

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Трофімова Тетяна Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Колочко Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
2351
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку