Модифікована програма з англійської мови 9 клас

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови для роботи з учнем з ООП Програма розрахована на з години, розроблена до підручника Карпюк О.Д.
Перегляд файлу

 

                                                                                         

                                             105 годин ( 3 години в тиждень)

№ п/п

Сфера спілкування

(тематика ситуативного спілкування)

Очікувані результати

(мовленнєві функції, граматичний інвентар)

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

1.

Я  моя родина та друзі

Особисті дані

Автобіографія

The gerund

З допомогою асистента вчителя учень:

-  скластиме речення про себе (1-2 слова), використовуючи фрази I love/I’m bad…;

- розрізнятиме та додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі);

- вказуватиме своє ім'я, прізвище, національність, дату народження;

-  списуватиме поданий текст  (е-mail);

- сприйматиме  на слух окремі слова та фрази і  вказуватиме на картки  та назватиме їх.

 використовувати поетапну інструкцію і поетапне узагальнення;

 

 -поділяти завдання на невеликі частини;

 

 -формувати вміння планувати свою діяльність у процесі його вирішення;

 

  -словесно звітувати про виконання;

 

 

-поступово підвищувати темп роботи і працездатність дитини;

 

 

- незважаючи на емоційне вікове відставання  школяра, ігрові прийоми у процесі його навчання зменшувати поступово, не використовуючи при цьому різких заборон, а поетапно формуючи загальноприйняті прийоми навчальної діяльності;

 

 

- підвищувати мотивацію навчальної і пізнавальної діяльності шляхом постійної підтримки і стимулювання, у випадку необхідності зменшувати кількість завдань

знаючи про недостатню активність і несміливість учня  в оперуванні навіть наявними у нього знаннями, максимально стимулювати його активність на уроках, підтримувати навіть незначні успіхи й акцентувати на цьому увагу інших школярів з метою створення навколо атмосфери позитивного і дружнього ставлення й постійної підтримки;

 

 

- постійно, особливо на перших етапах навчання, використовувати наочність і докладне пояснення нових, навіть не досить складних алгоритмів;

 

 

-розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя;

 

 

 

-розвивати вміння планувати і контролювати власні дії.

-розвивати вміння розпізнавати навчальний матеріал, аналізувати його та порівнювати;

2.

Природа і погода

Навколишнє середовище

Охорона довкілля

Рослинний і тваринний світ

Умовні речення 1 типу

З допомогою асистента вчителя учень:

-  запам'ятає слова (danger, pollution, protect, save);

- виготовить плакат (малюнок, брошуру) із словами: Protect the environment/ Help nature;

-  на слух  розрізнятиме слова: plastic, metal, aluminium, cloth, glass, paper, rubber ( 1-2 слова);

-  виготовить плакат висвячений Earth Day.

3.

Одяг

Мода

Елементи одягу

З допомогою асистента вчителя учень:

-  запам'ятає  види одягу ( 1-4 слова);

-  назватиме одяг на картинках (роздатковий матеріал);

-  назватиме одяг на своїх друзях, однокласниках, батьках;

-  зобразить один з видів одягу і назве його (можливо улюблений).

4.

Засоби масової інформації

Інтернет, телебачення і радіо

Спілкування в мережі Інтернет

Улюблена радіо-телепередача

Defining relative clause/ non-defining relative clause

З допомогою асистента вчителя учень:

- повторюватиме слова (internet, blog,website, blogger,chat room) (1-2 слова);

- повторюватиме та розпізнаватиме слова (роздатковий матеріал)  (film, music video, comedy, talk show);

-  знатиме значення слів (who/where);

- створить  телевізійну програму (1-2 програми).

5.

Молодіжна культура

Течії молодіжної культури

Молодіжні організації

Клуби за інтересами

З допомогою асистента вчителя учень:

-  на слух розрізнятиме молодіжні течії;

-  додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі);

- створить mind-map із фото організацій або течій, назвати їх.

6.

Наука і технічний прогрес

Відомі вчені та винахідники

Винаходи

Сучасні пристрої в житті та побуті

Past Passive

З допомогою асистента вчителя учень:

- показуватиме перші винаходи на картинках;

-  повторюватиме слова (chemistry, biology, botany, geology) (1-2 слова);

- вставлятиме на місці пропусків was/were;

- повторюватиме слова (personal computer,  washing machine, atomic bomb, automobile, mobile phone) (1-2 слова).

7.

Україна

Великі міста

Визначні місця та історичні пам'ятки

 

З допомогою асистента вчителя учень:

- на карті показуватиме Україну та її столицю;

- називатиме визначні місця  (1-2 слова);

-  виготовить буклет про Львів та назве використані слова.

8.

Англомовні країни

Загальна характеристика

Великі міста

Визначні місця й історичні пам'ятки

Past Tenses/ Future Tenses

Passive Voice

З допомогою асистента вчителя учень:

-  на карті покаже Сполучене Королівство  та Велику Британію  та назвати їх;

- повторюватиме  факт файли про  Англію (1-2 факти) Уельс (1-2 факти), Шотландію (1-2 факти), Північну Ірландію (1-2 факти);

 - пригадає am/is/are/was/were;

-  на карті покаже Лондон та назве його;

-покаже на фото показати  Кардіфф, Манчестер, Ліверпуль,

- виготовить буклет про одне з міст Великої Британії.

9.

Робота і професії

Характеристика професій

Нахили й здібності

Вибір професій

Професійні якості

Relative pronouns

Would like to/is going to

З допомогою асистента вчителя учень:

- повторюватиме назвати професії (1-2 слова);

- повторюватиме слова (a career/ a profession);

-  назватиме питальні слова ( who/which);

- зможе вказати на професію та назвати I like it/ I don”t like it;

- намагатиметься на слух розрізняти  професії з використанням комп'ютера/ професії з використанням паперу, тощо.

 

docx
Додав(-ла)
Левицька Алла
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку