105 годин ( 3 години в тиждень)
№ п/п |
Сфера спілкування (тематика ситуативного спілкування) |
Очікувані результати (мовленнєві функції, граматичний інвентар) |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
1. |
Я моя родина та друзі Особисті дані Автобіографія The gerund |
З допомогою асистента вчителя учень: - скластиме речення про себе (1-2 слова), використовуючи фрази I love/I’m bad…; - розрізнятиме та додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі); - вказуватиме своє ім'я, прізвище, національність, дату народження; - списуватиме поданий текст (е-mail); - сприйматиме на слух окремі слова та фрази і вказуватиме на картки та назватиме їх. |
використовувати поетапну інструкцію і поетапне узагальнення;
-поділяти завдання на невеликі частини;
-формувати вміння планувати свою діяльність у процесі його вирішення;
-словесно звітувати про виконання;
-поступово підвищувати темп роботи і працездатність дитини;
- незважаючи на емоційне вікове відставання школяра, ігрові прийоми у процесі його навчання зменшувати поступово, не використовуючи при цьому різких заборон, а поетапно формуючи загальноприйняті прийоми навчальної діяльності;
- підвищувати мотивацію навчальної і пізнавальної діяльності шляхом постійної підтримки і стимулювання, у випадку необхідності зменшувати кількість завдань знаючи про недостатню активність і несміливість учня в оперуванні навіть наявними у нього знаннями, максимально стимулювати його активність на уроках, підтримувати навіть незначні успіхи й акцентувати на цьому увагу інших школярів з метою створення навколо атмосфери позитивного і дружнього ставлення й постійної підтримки;
- постійно, особливо на перших етапах навчання, використовувати наочність і докладне пояснення нових, навіть не досить складних алгоритмів;
-розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя;
-розвивати вміння планувати і контролювати власні дії. -розвивати вміння розпізнавати навчальний матеріал, аналізувати його та порівнювати; |
2. |
Природа і погода Навколишнє середовище Охорона довкілля Рослинний і тваринний світ Умовні речення 1 типу |
З допомогою асистента вчителя учень: - запам'ятає слова (danger, pollution, protect, save); - виготовить плакат (малюнок, брошуру) із словами: Protect the environment/ Help nature; - на слух розрізнятиме слова: plastic, metal, aluminium, cloth, glass, paper, rubber ( 1-2 слова); - виготовить плакат висвячений Earth Day. |
|
3. |
Одяг Мода Елементи одягу |
З допомогою асистента вчителя учень: - запам'ятає види одягу ( 1-4 слова); - назватиме одяг на картинках (роздатковий матеріал); - назватиме одяг на своїх друзях, однокласниках, батьках; - зобразить один з видів одягу і назве його (можливо улюблений). |
|
4. |
Засоби масової інформації Інтернет, телебачення і радіо Спілкування в мережі Інтернет Улюблена радіо-телепередача Defining relative clause/ non-defining relative clause |
З допомогою асистента вчителя учень: - повторюватиме слова (internet, blog,website, blogger,chat room) (1-2 слова); - повторюватиме та розпізнаватиме слова (роздатковий матеріал) (film, music video, comedy, talk show); - знатиме значення слів (who/where); - створить телевізійну програму (1-2 програми). |
|
5. |
Молодіжна культура Течії молодіжної культури Молодіжні організації Клуби за інтересами |
З допомогою асистента вчителя учень: - на слух розрізнятиме молодіжні течії; - додаватиме закінчення –ing ( в ігровій формі); - створить mind-map із фото організацій або течій, назвати їх. |
|
6. |
Наука і технічний прогрес Відомі вчені та винахідники Винаходи Сучасні пристрої в житті та побуті Past Passive |
З допомогою асистента вчителя учень: - показуватиме перші винаходи на картинках; - повторюватиме слова (chemistry, biology, botany, geology) (1-2 слова); - вставлятиме на місці пропусків was/were; - повторюватиме слова (personal computer, washing machine, atomic bomb, automobile, mobile phone) (1-2 слова). |
|
7. |
Україна Великі міста Визначні місця та історичні пам'ятки
|
З допомогою асистента вчителя учень: - на карті показуватиме Україну та її столицю; - називатиме визначні місця (1-2 слова); - виготовить буклет про Львів та назве використані слова. |
|
8. |
Англомовні країни Загальна характеристика Великі міста Визначні місця й історичні пам'ятки Past Tenses/ Future Tenses Passive Voice |
З допомогою асистента вчителя учень: - на карті покаже Сполучене Королівство та Велику Британію та назвати їх; - повторюватиме факт файли про Англію (1-2 факти) Уельс (1-2 факти), Шотландію (1-2 факти), Північну Ірландію (1-2 факти); - пригадає am/is/are/was/were; - на карті покаже Лондон та назве його; -покаже на фото показати Кардіфф, Манчестер, Ліверпуль, - виготовить буклет про одне з міст Великої Британії. |
|
9. |
Робота і професії Характеристика професій Нахили й здібності Вибір професій Професійні якості Relative pronouns Would like to/is going to |
З допомогою асистента вчителя учень: - повторюватиме назвати професії (1-2 слова); - повторюватиме слова (a career/ a profession); - назватиме питальні слова ( who/which); - зможе вказати на професію та назвати I like it/ I don”t like it; - намагатиметься на слух розрізняти професії з використанням комп'ютера/ професії з використанням паперу, тощо. |