Модифікована програма з геометрії для учня 8 класу з ООП

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з геометрії для учня з ООП 4 рівня підтримки (модифікована)Складено згідно навчальної програми «Математика 5–9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів.» Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017
Перегляд файлу

8-й клас ГЕОМЕРІЯ

Очікувані результата

навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учня з ООП (за модифікованою програмою)

За програмою

Модифіковано

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ

 

Учень/учениця:

 

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади

 

Чотирикутник, його

Чотирикутник, його елементи.

наводить приклади

геометричних фігур, указаних у

 

елементи. Сума кутів

Сума кутів чотирикутника.

геометричних фтур, указаних

змісті

 

чотирикутника.

Паралелограм та його

у змісті;

пояснюе, що таке: чотирикутник;

 

Паралелограм, його

властивості

пояснює, що таке:

опуклий і неопуклий

 

властивості й ознаки.

 

 

чотирикутник; елементи

чотирикутник; елементи

 

 

Прямокутник, ромб, квадрат

чотирикутника;

чотирикутника;

 

Прямокутник, ромб,

Ta їx властивості. Трапеція.

 

 

 

квадрат та їx властивості

 

 

формулює з допомогою

 

Трапеція.

Вписані та центральні кути.

вчителя :

формулюе:

 

 

Вписані та описані

властивості вказаних у

означения i власптвості

Вписані та центральні

чотирикутники.

змісті чотирикутників;

вказаних у змісті

кути. Вписані та описані

 

 

центральних i вписаних

чотирикутникт;

чотирикутники.

Середня лінія трикутника, її

кутів; вписаного i описаного

центральних i вписаних

 

 

властивості

чотирикутників; середньої

кутів; вписаного i описаного

Теорема Фалеса. Середня

 

 

лінії трикутника i трапеції;

чотирикутників; середньої

лінія трикутника, її

Середня лінія трапеції, її

властивостi

лінії трикутника i тpaпеції;

властивості

властивості

паралелограма; вписаного i

ознаки паралелограма;

 

 

 

 

описаного чотирикутників;

вписаного i описаного

Середня лінія трапецїї, її

 

 

про суму кутів

чотирикутників;

властивості

 

 

чотирикутника;

теорему: Фалеса; про суму

 

 

 

 

зображує та знаходить на

 


 

кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їx елементи; обгрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення i властивостi до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

 

малюнках чотирикутники різних видів та ix елементи; застосовує з допомогою вчителя вивчені означення i властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ

 

Учень/учениця: наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між piвністю i подібністю геометричних фигур; формулює:

  •      теорему, про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;
  •      означення подібних трикутників;
  •      ознаки подібності трикутника;
  •      узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

Узагальнена теорема Фалеса.

Подібні трикутники.

Ознаки подібності трикутників.

Властивість медіани та бюектриси трикутника

Подібні трикутники.

Ознаки подібності трикутників.

Властивість медіани та бюектриси трикутника

Учень/учениця: наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між piвністю i подібністю геометричних фігур;

знаходить у підручнику, або у своїх записах:

  •       теорему, про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;
  •       означення подібних трикутників;
  •       ознаки подібності трикутників;

 


 

обгрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

 

 

 

узагалънену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

застосовує з допомогою вчителя вивчені означення й властивості до розв’язування

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних

Синус, косинус, тангенс

Синус, косинус, тангенс

Учень/учениця: наводить приклади

фігур та співвідношень, указаних у

гострого кута

гострого кута прямокутного

геометричних фігур та

змісті;

прямокутного

трикутника.

співвідношень, указаних у

пояснює: що таке похила та її

трикутника.

 

змісті;

проекція; що означае «розв’язати

 

Теорема Піфагора.

знаходить на малюнках:

прямокутний трикутник»;

Теорема Піфагора.

 

похилу та и проекцію;

формулює:

 

Перпендикуляр i похила, їx

пояснює, що означае

властивості перпендикуляра i

Перпендикуляр i похила,

властивості

«розв’язати прямокутний

похилоїї

Їx властивості

 

трикутник»;

означения синуса, косинуса,

 

Значения синуса, косинуса,

формулює з допомогою

тангенса гострого кута

Співвідношення між

тангенса деяких кутів.

вчителя:

прямокутного трикутника;

сторонами i кутами

 

властивості

теорему Піфагора;

прямокутного

Розв’язування прямокутних

перпендикуляра i похило*;

співвідношення між сторонами i

трикутника.

трикутників

означения синуса,

кутами прямокутного трикутника;

Значення синуса,

 

косинуса, тангенса гострого кута

знаходить на малюнках сторони

косинуса, тангенса

 

прямокутного трикутника;

прямокутного трикутника,

деяких кутів.

 

теорему Піфагора;

відношення яких дорівнює синусу,

 

 

знаходить на малюнках

 


 

косинусу, тангенсу вказаного

Розв’язування

 

сторони прямокутного

гострого кута;

прямокутних

 

трикутника, відношення

обчислює значення синуса,

трикутників

 

яких дорівнює синусу,

косинуса, тангенса для кутів 30°,

 

 

косинусу, тангенсу

45°, 60°;

 

 

вказаного гострого кута;

доводить теорему Піфагора;

 

 

знаходить у таблиці

розв’язує прямокутні трикутники

 

 

значения синуса, косинуса,

застосовує вивчені означення й

 

 

тангенса для кутів 30°, 45°,

властивості до розв’язування задач,

 

 

60°;

зокрема практичного змісту

 

 

розв’язує з допомогою

 

 

 

вчителя прямокутні

 

 

 

трикутники

Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ

Учень/учениця:

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних

Многокутник та його

Многокутник та його

наводить приклади

фігур, указаних у змісті;

елементи.

елементи.

геометричних фігур,

пояснює, що таке: многокутник та

 

 

указаних у змісті;

його елементи; площа многокутника;

Многокутник,

Многокутник, вписаний у

пояснює з допомогою

многокутник, вписаний у коло та

вписаний у коло, i

коло, i многокутник, описаний

вчителя, що таке:

описаний навколо кола;

многокутник, описаний

навколо кола.

многокутник та його

формулює:

навколо кола.

 

елементи; площа

означення: многокутника,

 

Поняття площі многокутника.

многокутника;

вписаного у коло; многокутника,

Поняття площі

 

многокутник, вписаний у

описаного навколо кола;

многокутника.

Площі прямокутника,

коло та описаний навколо

теорему: про площу

 

паралелограма, ромба,

кола;

прямокутника, паралелограма,

Площі прямокутника,

трикутника, трапеції

формулює з допомогою

трикутника, трапецй;

паралелограма, ромба,

 

вчителя, або знаходить у

записує та пояснює формули площі

трикутника, трапеції

 

шдручнику:

геометричних фігур, указаних у

 

 

означення:

 


 

Змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник i його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'ектами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальных об’ектів; розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

 

 

многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

записує формули площі геометричних фігур, указаних у змісті

зображує та знаходить на малюнках: многокутник i його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'ектами

навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює з допомогою вчителя площі вказаних у змісті фігур;

застосовує з допомогою вчителя вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ