Модифікована навчальна програма з математики для 2 класу індивідуального навчання для ІV рівня підтримки
Зміст навчання |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Очікувані результати навчання учня |
Числа, дії з числами. Величини |
||
Нумерація чисел першої сотні |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, утворює числа різними способами; -порівнює числа різними способами; -визначає розрядний склад двоцифрового числа; -подає числа у вигляді суми розрядних доданків; -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;
|
Учень із допомогою вчителя : *утворюс, читає, зanиcyє, порівнює числа в межах 20; *paxyє в межах 20 в прямому i зворотному порядку, від заданого до заданого числа, рівними числовими групами; *визначає десятковий склад числа; *читає та зanиcyє приклади на додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд; *розв 'язує приклади на одну арифметичну дію;
|
Додавання і віднімання чисел у межах 100 |
-володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;обчислює усно зручним для себе способом; -прогнозує результат додавання та віднімання; -перевіряє правильність обчислень; |
*виконує дії додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд; *niд контролем вчителя читає та записує числа другого десятка; * за вказівкою вчителя відкладае ці числа на рахівниці; |
Знаходження невідомого компонента дії віднімання |
-визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; -коментує виконання обчислень; |
* з допомогою вчителя розв’язує приклади на збільшення та зменшення числа на декілька ; *називає компоненти дії віднімання |
Арифметичні дії множення і ділення. Назви компонентів та результатів множення і ділення |
-розуміє сутність дій множення і ділення; -використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; |
*виконує дії використовуючи друковану таблицю або калькулятор |
Взаємозв’язок між множенням і діленням |
-використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням |
|
Переставний закон множення. Особливі випадки множення і ділення |
-використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; -розуміє неможливість ділення на нуль; |
|
Табличне множення і ділення |
-застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; -обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; -прогнозує результат множення і ділення, перевіряє правильність обчислень; -знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане; |
*виконує дії використовуючи друковану таблицю або калькулятор |
Збільшення або зменшення числа у кілька разів. Відношення кратного порівняння. Знаходження невідомого компонента дій множення і ділення |
-розуміє сутність кратного порівняння чисел; -обчислює результат кратного порівняння чисел; -визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; -коментує виконувані дії; |
|
Величини: довжина, маса, місткість, час |
-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, -використовує їх короткі позначення (міліметр – мм,сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,година – год, доба, тиждень); -користується інструментами для вимірювання величин; -користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; |
*ознайомлений з такими величинами, як довжина, маса, місткість, міри вартості;час; *знає одиниці вимірювання часу (година), маси (кілограм), місткості (літр); *з опорою на наочність та за словесною інструкцією називає по порядку дні тижня, місяці |
Гроші |
-оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення |
*під контролем учителя вибирає монети та купюри означеної вартості |
Вирази, рівності, нерівності |
||
Числові вирази. Буквені вирази. Числові рівності. Числові нерівності |
-записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; -встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; -знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; -встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; -застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками |
Учень із допомогою вчителя : *ознайомлений з буквеними виразами та виразами з дужками |
Геометричні фігури |
||
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Прямокутник. Квадрат. Круг. Коло |
-розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; -співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; -називає елементи геометричних фігур; -моделює геометричні фігури; -креслить відрізки заданої довжини; -будує прямокутник на аркуші в клітинку; -розрізняє круг і коло; -вимірює сторони геометричних фігур; - обчислює довжину ламаної, периметр многокутника |
Учень із допомогою вчителя : *вимірює за допомогою лінійки довжину відрізка в сантиметрах; *зі значною допомогою креслить відрізки заданої довжини; *розрізняє геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник *уміє креслити трикутник, прямокутник, квадрат за даними вершинами |
Математичні задачі і дослідження |
||
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; -створює допоміжну модель задачі різними способами; -обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; -планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; -створює математичну модель задачі; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; -шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); -складає сюжетні задачі на одну і дві дії; |
Учень із допомогою вчителя чи асистента вчителя: *ознайомлений з поняттям «задача»; *зі значною допомогою та з опорою на наочність розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, різниці;
|
Навчальні дослідження |
-виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя |
|
Робота з даними |
||
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
-виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; -вносить дані до таблиць; -визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; -користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. |
Учень із допомогою вчителя : *розглядає таблиці, схеми, діаграми; *зі значною допомогою знаходить дані, вміщені в таблицях, на схемах, діаграмах
|