модифікована програма з математики

Про матеріал
Модифікована програма з математики для 2 класу індивідуального навчання ( або для класу з учнями ООП) для ІV рівня підтримки
Перегляд файлу

Модифікована навчальна програма з математики для 2 класу індивідуального навчання для ІV рівня підтримки

 

Зміст навчання

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Очікувані результати навчання учня

Числа, дії з числами. Величини

Нумерація чисел першої сотні

-відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа, утворює числа різними способами;

-порівнює числа різними способами;

-визначає розрядний склад двоцифрового числа;

-подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 

Учень із допомогою вчителя :

*утворюс, читає, зanиcyє, порівнює числа в межах 20;

*paxyє в межах 20 в прямому i зворотному порядку, від заданого до заданого числа, рівними числовими групами;

*визначає десятковий склад числа;

*читає та зanиcyє приклади на додавання та віднімання в межах 20      без переходу через розряд;

*розв 'язує приклади на одну  арифметичну дію;

 

Додавання і віднімання чисел у межах 100

-володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;обчислює усно зручним для себе способом;

-прогнозує результат додавання та віднімання;

-перевіряє правильність обчислень;

*виконує дії додавання та віднімання в межах 20 без переходу              через розряд;

*niд контролем вчителя читає та записує числа другого десятка;

* за вказівкою вчителя відкладае ці числа на рахівниці;

Знаходження невідомого компонента дії віднімання

-визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;

-коментує виконання обчислень;

* з допомогою вчителя розв’язує приклади на збільшення та зменшення числа на декілька ;

*називає компоненти дії віднімання

Арифметичні дії множення і ділення.

Назви компонентів та результатів множення і ділення

-розуміє сутність дій множення і ділення;

-використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення;

*виконує  дії використовуючи друковану таблицю або калькулятор

Взаємозв’язок між множенням і діленням

-використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням

 

Переставний закон множення. Особливі випадки множення і ділення

-використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

-розуміє неможливість ділення на нуль;

 

Табличне множення і ділення

-застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення;

-обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці;

-прогнозує результат множення і ділення,

перевіряє правильність обчислень;

-знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане;

*виконує  дії використовуючи друковану таблицю або калькулятор

Збільшення або зменшення числа у кілька разів.

Відношення кратного порівняння.

Знаходження невідомого компонента дій множення і ділення

-розуміє сутність кратного порівняння чисел;

-обчислює результат кратного порівняння чисел;

-визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення;

-коментує виконувані дії;

 

Величини: довжина, маса, місткість, час

-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

-використовує їх короткі позначення (міліметр – мм,сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,година – год, доба, тиждень);

-користується інструментами для вимірювання величин;

-користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо;

*ознайомлений з такими величинами, як довжина, маса, місткість, міри вартості;час;

*знає одиниці вимірювання часу (година), маси (кілограм), місткості (літр);

*з опорою на наочність та за словесною інструкцією називає по порядку дні тижня, місяці

Гроші

-оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення

*під контролем учителя вибирає монети та купюри означеної вартості

Вирази, рівності, нерівності

Числові вирази. Буквені вирази. Числові рівності. Числові нерівності

-записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

-встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

-знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

-встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії;

-застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками

Учень із допомогою вчителя :

*ознайомлений з буквеними виразами та виразами з дужками

Геометричні фігури

Геометричні фігури об’ємні та плоскі.

Прямокутник. Квадрат. Круг. Коло

-розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

-співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

-називає елементи геометричних фігур;

-моделює геометричні фігури;

-креслить відрізки заданої довжини;

-будує прямокутник на аркуші в клітинку;

-розрізняє круг і коло;

-вимірює сторони геометричних фігур;

- обчислює довжину ламаної, периметр многокутника

Учень із допомогою вчителя :

*вимірює за допомогою лінійки довжину відрізка в сантиметрах;

*зі значною допомогою креслить відрізки заданої довжини;

*розрізняє геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник

*уміє креслити трикутник, прямокутник, квадрат за даними вершинами

Математичні задачі і дослідження

Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

-створює допоміжну модель задачі різними способами;

-обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;

-планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;

-створює математичну модель задачі;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;

-шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі);

-складає сюжетні задачі на одну і дві дії;

Учень із допомогою вчителя чи асистента вчителя:

*ознайомлений з поняттям «задача»;

*зі значною допомогою та з опорою на наочність розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, різниці;

 

Навчальні дослідження

-виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя

 

Робота з даними

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою

-виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах;

-вносить дані до таблиць;

-визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації;

-користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях.

Учень із допомогою вчителя :

*розглядає таблиці, схеми, діаграми;

*зі значною допомогою знаходить дані, вміщені в таблицях, на схемах, діаграмах

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
2 жовтня
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку