Модифікована програма з Я досліджую світ 3 клас для учня з ООП

Про матеріал
Модифікована програма з предмету "Я досліджую світ" 3 клас, учень з ООП (інтелектуальний розвиток, рівень підтримки: IV) Розроблено на основі Типової освітньої програми під керівництвом Р.Б. Шияна, підручник І. Большакова, М. Пристінська Рекомендації для організації навчання: Час роботи: Короткі заняття (10–15 хвилин) з активними перервами. Наочність: Використання яскравих карток, малюнків, відео. Підтримка: Постійна допомога учителя під час виконання завдань. Мотивація: Заохочення навіть за невеликі досягнення, використання ігрових форм роботи.
Перегляд файлу

Модифікована  програма  з Я досліджую світ

                                                             3 клас

          для учня з ООП   - _________________________________

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої програми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника  І.Большакова, М.Пристінська)

                                                        II семестр

Розділ

Тема

Очікувані результати

Методи та прийоми

Примітки

Природа і людина

Взаємозв'язок людини і природи.

Учень розуміє, що природа впливає на життя людей, наводить приклади.

Робота з малюнками, практичні ситуації, перегляд коротких відео.

Використовувати прості приклади (погода, пори року).

 

Рослини та їх значення.

Учень впізнає та називає знайомі рослини, знає їх основні частини.

Робота з гербаріями, ілюстраціями, прогулянки на природі.

Зосереджуватися на рослинах із найближчого оточення.

 

Тварини в природі.

Учень розпізнає і називає знайомих тварин, знає про їхні середовища існування.

Використання карток, мультимедійних матеріалів, практичні завдання.

Уникати складної термінології, зосереджуватись на базових прикладах.

Людина і суспільство

Людина в колективі (сім’я, школа, громада).

Учень називає членів своєї сім’ї, знає роль кожного, розуміє правила поведінки в колективі.

Рольові ігри, обговорення знайомих ситуацій, складання діалогів.

Залучати життєві приклади, знайомі для учня.

 

Професії дорослих.

Учень називає професії знайомих дорослих, описує, чим вони займаються.

Робота з ілюстраціями, короткими історіями, картками.

Використовувати яскраві образи професій, відомих учневі.

Людина і здоров’я

Основи здорового способу життя.

Учень знає основні правила гігієни, вміє доглядати за собою.

Ігрові ситуації, малюнки, демонстрація дій (миття рук, чистка зубів).

Часте повторення, використання наочних прикладів.

 

Безпека у повсякденному житті.

Учень знає правила поведінки на дорозі, вдома, в громадських місцях.

Робота з дорожніми знаками, моделювання

Використовувати мультфільми або інтерактивні вправи.

Людина і час

Час і його вимірювання.

Учень розуміє поділ часу (доба, тиждень, місяць, рік), користується календарем.

Робота з календарем, інтерактивними завданнями, використання годинника.

 

Використовувати реальні приклади зі шкільного чи сімейного життя.

 

Історія рідного краю.

Учень знає кілька фактів про своє місто (село), впізнає знайомі пам’ятки чи місця.

Презентація знайомих місць через фото, розповіді.

Підбирати матеріал, орієнтуючись на середовище учня.

Людина і техніка

Технічні пристрої у житті людини.

Учень розпізнає знайомі пристрої (телефон, телевізор, комп’ютер), знає їхнє основне призначення.

Завдання з картками, бесіди про використання техніки в повсякденному житті.

Використовувати знайомі учневі пристрої.

 

Безпека під час користування технікою.

Учень знає основні правила безпечного використання техніки (електроприладів, гаджетів).

Обговорення ситуацій, демонстрація правильних дій.

Моделювати життєві ситуації для закріплення матеріалу.

Дослідження і практика

Експерименти з природними матеріалами.

Учень бере участь у простих дослідах (вода, пісок, повітря), робить елементарні висновки.

Робота в парі з учителем, спостереження, малювання результатів.

Простота завдань, пояснення кожного етапу досліду.

 

Рекомендації для організації навчання:

  1. Час роботи: Короткі заняття (10–15 хвилин) з активними перервами.
  2. Наочність: Використання яскравих карток, малюнків, відео.
  3. Підтримка: Постійна допомога учителя під час виконання завдань.
  4. Мотивація: Заохочення навіть за невеликі досягнення, використання ігрових форм роботи.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
7 січня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку