Модифікована програма з Я досліджую світ
3 клас
для учня з ООП - _________________________________
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
II семестр
Розділ |
Тема |
Очікувані результати |
Методи та прийоми |
Примітки |
Природа і людина |
Взаємозв'язок людини і природи. |
Учень розуміє, що природа впливає на життя людей, наводить приклади. |
Робота з малюнками, практичні ситуації, перегляд коротких відео. |
Використовувати прості приклади (погода, пори року). |
|
Рослини та їх значення. |
Учень впізнає та називає знайомі рослини, знає їх основні частини. |
Робота з гербаріями, ілюстраціями, прогулянки на природі. |
Зосереджуватися на рослинах із найближчого оточення. |
|
Тварини в природі. |
Учень розпізнає і називає знайомих тварин, знає про їхні середовища існування. |
Використання карток, мультимедійних матеріалів, практичні завдання. |
Уникати складної термінології, зосереджуватись на базових прикладах. |
Людина і суспільство |
Людина в колективі (сім’я, школа, громада). |
Учень називає членів своєї сім’ї, знає роль кожного, розуміє правила поведінки в колективі. |
Рольові ігри, обговорення знайомих ситуацій, складання діалогів. |
Залучати життєві приклади, знайомі для учня. |
|
Професії дорослих. |
Учень називає професії знайомих дорослих, описує, чим вони займаються. |
Робота з ілюстраціями, короткими історіями, картками. |
Використовувати яскраві образи професій, відомих учневі. |
Людина і здоров’я |
Основи здорового способу життя. |
Учень знає основні правила гігієни, вміє доглядати за собою. |
Ігрові ситуації, малюнки, демонстрація дій (миття рук, чистка зубів). |
Часте повторення, використання наочних прикладів. |
|
Безпека у повсякденному житті. |
Учень знає правила поведінки на дорозі, вдома, в громадських місцях. |
Робота з дорожніми знаками, моделювання |
Використовувати мультфільми або інтерактивні вправи. |
Людина і час |
Час і його вимірювання. |
Учень розуміє поділ часу (доба, тиждень, місяць, рік), користується календарем. |
Робота з календарем, інтерактивними завданнями, використання годинника.
|
Використовувати реальні приклади зі шкільного чи сімейного життя. |
|
Історія рідного краю. |
Учень знає кілька фактів про своє місто (село), впізнає знайомі пам’ятки чи місця. |
Презентація знайомих місць через фото, розповіді. |
Підбирати матеріал, орієнтуючись на середовище учня. |
Людина і техніка |
Технічні пристрої у житті людини. |
Учень розпізнає знайомі пристрої (телефон, телевізор, комп’ютер), знає їхнє основне призначення. |
Завдання з картками, бесіди про використання техніки в повсякденному житті. |
Використовувати знайомі учневі пристрої. |
|
Безпека під час користування технікою. |
Учень знає основні правила безпечного використання техніки (електроприладів, гаджетів). |
Обговорення ситуацій, демонстрація правильних дій. |
Моделювати життєві ситуації для закріплення матеріалу. |
Дослідження і практика |
Експерименти з природними матеріалами. |
Учень бере участь у простих дослідах (вода, пісок, повітря), робить елементарні висновки. |
Робота в парі з учителем, спостереження, малювання результатів. |
Простота завдань, пояснення кожного етапу досліду. |
Рекомендації для організації навчання:
|