ЯК ПОВОДИТИСЬ З ТВАРИНАМИ-БЕЗХАТЬКАМИ? Ранкове коло

Про матеріал
7-й МІСЯЦЬ . ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ. 1 тиждень. ДЕНЬ 4. ЯК ПОВОДИТИСЬ З ТВАРИНАМИ-БЕЗХАТЬКАМИ? Ранкове коло
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДЕНЬ 4. ЯК ПОВОДИТИСЬ З ТВАРИНАМИ-БЕЗХАТЬКАМИ?

Номер слайду 2

1. Вітання

Номер слайду 3

Прочитати вірш. — Про яких тварин згадується у вірші?Авто-авто-автобус, За шофера чорногуз. Раз, два, три, чотири, Входять звірі-пасажири. Дві жирафи вносять арфу, Дві лисиці — цимбалиці. Два ведмеді — бочку меду. Вовк Іван — чемодан. Бегемоти вносять ноти, Коні-поні — по гармоні. Слон Мирон — патефон. Білка — вербову сопілку. Вони їдуть в дитсадок — Звеселятимуть діток! — Коте, двері зачиняй! Автобусе, вирушай!

Номер слайду 4

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як поводитись з тваринами-безхатьками?»Вправа «Крісло автора»— Чим саме зацікавила тебе ця тварина, її поведінка? Потрібно розказати про тваринку коротеньку розповідь

Номер слайду 5

Обговорення «Безпритульні тварини»— Так уже склалося, що люди часто виявляються невдячними за те, що тваринки роблять для них, викидаючи своїх вихованців на вулицю. Траплялося, що тваринка загубилась, а господарі не можуть її знайти, а є і такі безвідповідальні господарі, які й не шукають. Так з’являються тварини-безхатьки. — Пам’ятайте, що життя на вулиці позначається на поведінці тварин. Інколи такі тварини можуть становити небезпеку для людей, зокрема: переносити небезпечні захворювання, збиватися у зграї та бути агресивними. Тому потрібно бути обачними.

Номер слайду 6

Під час зустрічі з собакою-безхатьком заборонено:замахуватися на собаку палицею, гілкою, рукою, кричати; намагатися відібрати у нього те, що він їсть (гризе); починати бігти, коли ви побачили безпритульну тварину; підходити і гладити незнайомого собаку чи кота.

Номер слайду 7

- Але є люди, які переймаються долею таких тварин. Це спеціалісти ветеринарних клінік, волонтери та працівники притулків для тварин. — Волонтери тварин — це люди, які допомагають тваринам, що потрапили в біду. Вони забирають тварин із вулиці та шукають для них нові сім’ї. Якщо знайти нових господарів одразу не вдається, то тварину тимчасово поселяють у притулок (спеціальне місце, де проживають тварини, у яких немає господарів).

Номер слайду 8

Складання правил поведінки з тваринами.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

— Запам’ятайте: перед тим як брати тварину додому, потрібно ретельно обмірковувати, чи зможете ви виконувати свої обов’язки постійно і багато років. Не забувайте, що ви відповідальні за тих, кого приручили. Майте чуйне, щедре і добре серце, у якому знайдеться місце для любові до тварин!

Номер слайду 12

Яку небезпеку становлять контакти з дикими та тваринамибезхатьками? — Які правила поводження у разі зустрічі з бродячими і дикими тваринами ви запам’ятали? — Як слід поводитися під час зустрічі з бродячим собакою?

Номер слайду 13

3. Групове заняття

Номер слайду 14

Робота у трійках— У світі існує дуже багато тварин. Попрацюйте в групах. Намалюйте тварину, яку можна зустріти в лісі та якої слід остерігатися. Чим вона небезпечна?

Номер слайду 15

4. Теми для Щоденника вражень Коли б знав, де упав, то соломки б підстелив. Береженого Бог береже. Брати наші менші.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку