Модифікована програма з Я досліджую світ 3 клас для учня з ООП рівень підтримки : IV; Особливі освітні

Про матеріал
Модифікована програма з Я досліджую світ 3 клас для учня з ООП рівень підтримки : IV; Особливі освітні проблеми: функціональні труднощі тяжкого ступеня (розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника за редакцією М. С. Вашуленко Г. Ломаковська, Т. Єресько. Г. Проценко)
Перегляд файлу

 

Модифікована  програма  з Я досліджую світ

                                                             3 клас

          для учня з ООП  

рівень підтримки : IV;

Особливі освітні проблеми: функціональні труднощі тяжкого ступеня

 

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника  за редакцією М. С. Вашуленко Г. Ломаковська, Т. Єресько. Г. Проценко)

                                                         І семестр

Зміст навчання

Очікувані  результати

Примітки

1

Розділ 1 «Я – людина»

Розуміє слово «ріст», «розвиток», малює зображення, сприймає нову інформацію.

Визначає свої потреби і бажання.

Знає права дитини. робота з роздатковим матеріалом. Сприймає нову інформацію на слух; працює з демонстраційним матеріалом; застосовує на практиці набуті знання; показує жестами.

 

2

Розділ 2 «Я серед людей»

Створити графічно план дня, складає речі, іграшки, книжки; сприймає нову інформацію робота з роздатковим матеріалом. Показує жестами, передає свій емоційний стан.

 

3

Розділ 3 «Як людина пізнає природу»

Досліджує природу, знаходить, складає,розглядає, малює, збирає за допомогою ассистента. Показує на картках, що і кого може побачити в лісі, заочно подорожує лісом, передає емоції, почуття, настрій, обирає серед іншого, розфарбовує, показує жестами. Відтворює матеріал, складає пазли, обирає, показує, знаходить, розфарбовує

 

4

Розділ 4 «Вода»

Приймає участь у досліді, як вода переходить з одного стану в інший, сприймає інформацію, розфарбовує,обирає серед іншого, працює з демонстраційним матеріалом.

 

5

Розділ 5 « Повітря»

Сприймає інформацію, виконує разом практичний дослід, дотримується техніки безпеки. передає емоційний стан.

 

6

Розділ 6 « Корисні копалини. Грунт»

Сприймає нову інформацію на слух, дотик, обирає серед інших, знаходить  зайве. Проводить дослід з допомогою ассистента, спостеріга, виконує з допомогою, виявляє емоції, показує жести, бачить результат, реагує на пахвалу.

 

7

Розділ 7 «Енергія в нашому домі»

Сприймає інформацію, знайомиться з електроприладами, знаходить серед іншого, показує на картках, грає в ігри. Сприймає інформацію щодо енергії, розфарбовує, виконує практичні вправи, розглядає, обирає на дотик, виготовляє разом з ассистентом одного з персонажів казки , виконує практичні вправи щодо вітру, приймає участь у грі.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
8 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку