Модифіковане календарне планування з української мови для діток з ООП ІІ семестр 3 клас

Про матеріал
Модифіковане календарне планування з української мови для діток з ООП 3 клас (6 годин на тиждень) ІІ семестр
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора з НВР

 

__________ Інна КОВАЛЬКО

 

Розглянуто на засіданні МО вчителів початкових класів

Протокол № ______ від _____________

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з української мови

ІІ семестр

3 – В клас

(модифікована програма учнів з ООП)

Агрономічненський ліцей Агрономічної сільської ради

 

Пропонований зміст

Дата

Примітка

1

Лексичне значення слова. Власна думка. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння.

 

 

2

Запис складів, коротких слів під диктування.

 

 

3

Слухання твору. Первинне сприймання. Графічні засоби (піктограми) для фіксації виокремленої інформації.

 

 

4

Виразне читання віршів. Ілюстрований матеріал до тексту.

 

 

5

Робота з медіатекстом. Створення усного висловлення з різною метою.

 

 

6

Читання/слухання казки. Інсценізація казки.

 

 

7

Джерела інформації: телебачення. Лексичне значення слова.

 

 

8

Створення усного висловлювання.

 

 

9

Логічні вправи на розрізнення слів.

 

 

10

Слухання уривку з книги. Аналіз вчинків персонажів.

 

 

11

Іменник. Загальне поняття. Створення усного висловлювання.

 

 

12

Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Іменники істоти і неістоти.

 

 

13

Утворення нових слів. Власне українські слова та слова, запозичені з інших мов.

 

 

14

Виразне читання/слухання різних текстів з різною метою.

 

 

15

Форма слова. Вживання іменників.

 

 

16

Однина, множина іменників.

 

 

17

Робота з медіатекстом. Створення коротких нотаток.

 

 

18

Виразне читання/слухання вірша. Жанрові особливості.

 

 

19

Запис складів, коротких слів під диктування. Лексичне значення слова.

 

 

20

Передбачення змісту тексту за ключовими словами. Число іменників.

 

 

21

Створення усного висловлювання.

 

 

22

Виразне читання/слухання тексту. Іменники.

 

 

23

Лексичне значення слова. Назви відмінків іменника.

 

 

24

Створення усного висловлювання на задану тему.

 

 

25

Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприймання.

 

 

26

Робота з медіатекстом. Обговорення відеотекстів.

 

 

27

Робота з медіатекстом. Правдива та неправдива інформація.

 

 

28

Синоніми. Створення усного тексту за картиною.

 

 

29

Читання текстів.

 

 

30

Прикметник. Загальне поняття.

 

 

31

Слухання/читання тексту. Будова слова.

 

 

32

Виразне читання/слухання текстів. Вживання прикметників.

 

 

33

Прикметники – синоніми, прикметники – антоніми.

 

 

34

Лексичне значення слова. Висловлення власної думки в усній формі.

 

 

35

Запис складів та коротких слів під диктування.

 

 

36

Змінювання прикметників за числами.

 

 

37

Слухання/читання тексту.  Прикметники.

 

 

38

Вживання прикметників. Тексти зі щоденного життя.

 

 

39

Визначення числа прикметників. Тексти зі щоденного життя.

 

 

40

Виразне читання/слухання текстів. Малі фольклорні форми. Рід прикметників.

 

 

41

Передбачення змісту твору за назвою та обкладинкою. Обговорення первинного сприймання тексту.

 

 

42

Прикметники у тексті.

 

 

43

Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних жанрів.

 

 

44

Роль прикметників у реченні. Обговорення тексту.

 

 

45

Тематична діагностична робота.

 

 

46

Робота з медіатекстами в соціальних мережах. Коментарі до постів.

 

 

47

Передбачення змісту тексту за заголовком. Виразне читання/слухання тексту.

 

 

48

Спостереження за вживанням прикметників у загадках.

 

 

49

Особливості читання творів різних жанрів. Зв'язок прикметників з іншими частинами мови.

 

 

50

Оцінювання переживань та емоцій персонажів. Спостереження за прикметниками у тексті.

 

 

51

Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Усний переказ за серією сюжетних малюнків (фотографій).

 

 

52

Тексти зі щоденного життя. Списування з рукописного та електронного тексту.

 

 

53

Робота з медіатекстом. Дієслово. Загальне поняття.

 

 

54

Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Дієслово. Загальне поняття.

 

 

55

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми.

 

 

56

Зміна дієслів за особами.

 

 

57

Виразне читання творів. Спостереження за дієсловами у тексті.

 

 

58

Робота з лексичним значенням слова. Висловлення власної думки в усній формі.

 

 

59

Передбачення змісту твору за назвою та ключовими словами. Обговорення первинного сприйняття.

 

 

60

Час дієслова. Змінювання дієслів за часами.

 

 

61

Складання діалогу за поданою ситуацією. Слухання/читання тексту. Дієслова у тексті.

 

 

62

Усний переказ тексту. Оцінювання переживань та емоцій персонажів.

 

 

63

Усний переказ твору за планом. Написання дієслів під диктування.

 

 

64

Робота з медіатекстом. Опис вебсайту.

 

 

65

Частини мови в реченні.

 

 

66

Створення власного усного висловлювання: опис предмета.

 

 

67

Тип тексту. Загальне поняття про числівник.

 

 

68

Тексти зі щоденного життя. Загальне поняття про числівник.

 

 

69

Читання/слухання твору. Загальне поняття про числівник.

 

 

70

Робота з медіатекстом. Запитання до тексту. Прості числівники.

 

 

71

Передбачення змісту тексту за опорними словами. Вірш: жанрові особливості.

 

 

72

Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприймання.

 

 

73

Виразне читання твору (вірш). Знайомство з біографією письменника (поета).

 

 

74

Створення власного усного висловлювання.

 

 

75

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

76

Робота з медіатекстами. Створення власного висловлювання (sms-повідомлення).

 

 

77

Прикмети і повір’я. Лексичне значення слова.

 

 

78

Займенник. Створення усного висловлювання.

 

 

79

Роль займенників у мові. Лексичне значення слова. Вибіркове читання.

 

 

80

Виразне читання/слухання уривку твору. Займенники.

 

 

81

Читання та аналіз твору (вірш). Особові займенники.

 

 

82

Листівка. Робота з медіатекстами.

 

 

83

Виразне читання тексту. Рима у вірші.

 

 

84

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

85

Виразне читання твору. Рима у вірші. Питання до тексту.

 

 

86

Визначення закінчення в словах.

 

 

87

Питання до тексту. Питальні займенники.

 

 

88

Перегляд відео з уривком з твору. Різні джерела інформації.

 

 

89

Лист, як письмове висловлення. Листівка.

 

 

90

Робота з медіатекстами. Створення електронного повідомлення.

 

 

91

Прийменник (ознайомлення).

 

 

92

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

93

Робота з медіатекстом. Обговорення змісту та форми медіатексту (мультфільм, відеоролик).

 

 

94

Частка (ознайомлення).

 

 

95

Обговорення твору. Робота зі спільнокореневими словами.

 

 

96

Виразне читання/слухання тексту. Виконання завдань за змістом прочитаного. Вигуки (ознайомлення).

 

 

97

Передбачення змісту тексту за ілюстрацією та заголовком. Обговорення первинного сприйняття тексту.

 

 

98

Речення. Розділові знаки в кінці речення.

 

 

99

Створення усного висловлення: використання піктограм.

 

 

100

Обговорення твору. Антоніми.

 

 

101

Тематична діагностична робота.

 

 

102

Робота з медіатекстами. Соціальна реклама.

 

 

103

Читання/слухання тексту. Послідовність подій в оповіданні.

 

 

104

Абзац, позначення на письмі. Запитання до окремих абзаців і до тексту.

 

 

105

Робота за змістом тексту. Лексичне значення слова.

 

 

106

Культура усного і писемного мовлення. Українська абетка. Створення усного повідомлення.

 

 

107

Робота з медіатекстом (мультфільм). Створення діалогу.

 

 

108

Форми слова та споріднені слова. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
31 березня 2023
Переглядів
531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку