ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора з НВР
__________ Інна КОВАЛЬКО
Розглянуто на засіданні МО вчителів початкових класів
Протокол № ______ від _____________
Календарно-тематичне планування
з української мови
ІІ семестр
3 – В клас
(модифікована програма учнів з ООП)
Агрономічненський ліцей Агрономічної сільської ради
№ |
Пропонований зміст |
Дата |
Примітка |
1 |
Лексичне значення слова. Власна думка. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. |
|
|
2 |
Запис складів, коротких слів під диктування. |
|
|
3 |
Слухання твору. Первинне сприймання. Графічні засоби (піктограми) для фіксації виокремленої інформації. |
|
|
4 |
Виразне читання віршів. Ілюстрований матеріал до тексту. |
|
|
5 |
Робота з медіатекстом. Створення усного висловлення з різною метою. |
|
|
6 |
Читання/слухання казки. Інсценізація казки. |
|
|
7 |
Джерела інформації: телебачення. Лексичне значення слова. |
|
|
8 |
Створення усного висловлювання. |
|
|
9 |
Логічні вправи на розрізнення слів. |
|
|
10 |
Слухання уривку з книги. Аналіз вчинків персонажів. |
|
|
11 |
Іменник. Загальне поняття. Створення усного висловлювання. |
|
|
12 |
Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Іменники істоти і неістоти. |
|
|
13 |
Утворення нових слів. Власне українські слова та слова, запозичені з інших мов. |
|
|
14 |
Виразне читання/слухання різних текстів з різною метою. |
|
|
15 |
Форма слова. Вживання іменників. |
|
|
16 |
Однина, множина іменників. |
|
|
17 |
Робота з медіатекстом. Створення коротких нотаток. |
|
|
18 |
Виразне читання/слухання вірша. Жанрові особливості. |
|
|
19 |
Запис складів, коротких слів під диктування. Лексичне значення слова. |
|
|
20 |
Передбачення змісту тексту за ключовими словами. Число іменників. |
|
|
21 |
Створення усного висловлювання. |
|
|
22 |
Виразне читання/слухання тексту. Іменники. |
|
|
23 |
Лексичне значення слова. Назви відмінків іменника. |
|
|
24 |
Створення усного висловлювання на задану тему. |
|
|
25 |
Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприймання. |
|
|
26 |
Робота з медіатекстом. Обговорення відеотекстів. |
|
|
27 |
Робота з медіатекстом. Правдива та неправдива інформація. |
|
|
28 |
Синоніми. Створення усного тексту за картиною. |
|
|
29 |
Читання текстів. |
|
|
30 |
Прикметник. Загальне поняття. |
|
|
31 |
Слухання/читання тексту. Будова слова. |
|
|
32 |
Виразне читання/слухання текстів. Вживання прикметників. |
|
|
33 |
Прикметники – синоніми, прикметники – антоніми. |
|
|
34 |
Лексичне значення слова. Висловлення власної думки в усній формі. |
|
|
35 |
Запис складів та коротких слів під диктування. |
|
|
36 |
Змінювання прикметників за числами. |
|
|
37 |
Слухання/читання тексту. Прикметники. |
|
|
38 |
Вживання прикметників. Тексти зі щоденного життя. |
|
|
39 |
Визначення числа прикметників. Тексти зі щоденного життя. |
|
|
40 |
Виразне читання/слухання текстів. Малі фольклорні форми. Рід прикметників. |
|
|
41 |
Передбачення змісту твору за назвою та обкладинкою. Обговорення первинного сприймання тексту. |
|
|
42 |
Прикметники у тексті. |
|
|
43 |
Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних жанрів. |
|
|
44 |
Роль прикметників у реченні. Обговорення тексту. |
|
|
45 |
Тематична діагностична робота. |
|
|
46 |
Робота з медіатекстами в соціальних мережах. Коментарі до постів. |
|
|
47 |
Передбачення змісту тексту за заголовком. Виразне читання/слухання тексту. |
|
|
48 |
Спостереження за вживанням прикметників у загадках. |
|
|
49 |
Особливості читання творів різних жанрів. Зв'язок прикметників з іншими частинами мови. |
|
|
50 |
Оцінювання переживань та емоцій персонажів. Спостереження за прикметниками у тексті. |
|
|
51 |
Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Усний переказ за серією сюжетних малюнків (фотографій). |
|
|
52 |
Тексти зі щоденного життя. Списування з рукописного та електронного тексту. |
|
|
53 |
Робота з медіатекстом. Дієслово. Загальне поняття. |
|
|
54 |
Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Дієслово. Загальне поняття. |
|
|
55 |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. |
|
|
56 |
Зміна дієслів за особами. |
|
|
57 |
Виразне читання творів. Спостереження за дієсловами у тексті. |
|
|
58 |
Робота з лексичним значенням слова. Висловлення власної думки в усній формі. |
|
|
59 |
Передбачення змісту твору за назвою та ключовими словами. Обговорення первинного сприйняття. |
|
|
60 |
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. |
|
|
61 |
Складання діалогу за поданою ситуацією. Слухання/читання тексту. Дієслова у тексті. |
|
|
62 |
Усний переказ тексту. Оцінювання переживань та емоцій персонажів. |
|
|
63 |
Усний переказ твору за планом. Написання дієслів під диктування. |
|
|
64 |
Робота з медіатекстом. Опис вебсайту. |
|
|
65 |
Частини мови в реченні. |
|
|
66 |
Створення власного усного висловлювання: опис предмета. |
|
|
67 |
Тип тексту. Загальне поняття про числівник. |
|
|
68 |
Тексти зі щоденного життя. Загальне поняття про числівник. |
|
|
69 |
Читання/слухання твору. Загальне поняття про числівник. |
|
|
70 |
Робота з медіатекстом. Запитання до тексту. Прості числівники. |
|
|
71 |
Передбачення змісту тексту за опорними словами. Вірш: жанрові особливості. |
|
|
72 |
Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприймання. |
|
|
73 |
Виразне читання твору (вірш). Знайомство з біографією письменника (поета). |
|
|
74 |
Створення власного усного висловлювання. |
|
|
75 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
76 |
Робота з медіатекстами. Створення власного висловлювання (sms-повідомлення). |
|
|
77 |
Прикмети і повір’я. Лексичне значення слова. |
|
|
78 |
Займенник. Створення усного висловлювання. |
|
|
79 |
Роль займенників у мові. Лексичне значення слова. Вибіркове читання. |
|
|
80 |
Виразне читання/слухання уривку твору. Займенники. |
|
|
81 |
Читання та аналіз твору (вірш). Особові займенники. |
|
|
82 |
Листівка. Робота з медіатекстами. |
|
|
83 |
Виразне читання тексту. Рима у вірші. |
|
|
84 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
85 |
Виразне читання твору. Рима у вірші. Питання до тексту. |
|
|
86 |
Визначення закінчення в словах. |
|
|
87 |
Питання до тексту. Питальні займенники. |
|
|
88 |
Перегляд відео з уривком з твору. Різні джерела інформації. |
|
|
89 |
Лист, як письмове висловлення. Листівка. |
|
|
90 |
Робота з медіатекстами. Створення електронного повідомлення. |
|
|
91 |
Прийменник (ознайомлення). |
|
|
92 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
93 |
Робота з медіатекстом. Обговорення змісту та форми медіатексту (мультфільм, відеоролик). |
|
|
94 |
Частка (ознайомлення). |
|
|
95 |
Обговорення твору. Робота зі спільнокореневими словами. |
|
|
96 |
Виразне читання/слухання тексту. Виконання завдань за змістом прочитаного. Вигуки (ознайомлення). |
|
|
97 |
Передбачення змісту тексту за ілюстрацією та заголовком. Обговорення первинного сприйняття тексту. |
|
|
98 |
Речення. Розділові знаки в кінці речення. |
|
|
99 |
Створення усного висловлення: використання піктограм. |
|
|
100 |
Обговорення твору. Антоніми. |
|
|
101 |
Тематична діагностична робота. |
|
|
102 |
Робота з медіатекстами. Соціальна реклама. |
|
|
103 |
Читання/слухання тексту. Послідовність подій в оповіданні. |
|
|
104 |
Абзац, позначення на письмі. Запитання до окремих абзаців і до тексту. |
|
|
105 |
Робота за змістом тексту. Лексичне значення слова. |
|
|
106 |
Культура усного і писемного мовлення. Українська абетка. Створення усного повідомлення. |
|
|
107 |
Робота з медіатекстом (мультфільм). Створення діалогу. |
|
|
108 |
Форми слова та споріднені слова. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|