Моніторинг навчальних досягнень учня 1 класу
|
|||
Навчальні предмети |
Строк проведення моніторингу |
||
протягом першого півріччя навчального року |
після закінчення першого півріччя навчального року |
||
ЯДС |
Особистісний розвиток учня на основі формування цілісного образу світу, який охоплює систему знань про природу і суспільство. Здатність учня розв'язувати найпростіші практичні задачі. Розвиток толерантності та створення умов для самовираження учня. |
Здатність учня розв'язувати найпростіші практичні задачі. Навчився вести спостереження, більш-менш правильно висловлювати власну думку.
|
|
Математика
|
Учень плутає цифри та знаки «+» та «-« Має навчальні досягнення початкового рівня, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички.
|
Перераховує предмети в межах 10 з підсказками (прямий рахунок, зворотня лічба з допомогою). Виникають труднощі у визначенні чисел-сусідів. |
|
Українська мова
|
Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. Постійно забуває та плутає літери. По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь.
|
Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. Частково дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, зрозуміло висловлює власні потреби. |
|
мистецтво |
Сприймає музично-ритмічні рухи та елементарні зображення та вміє їх відображати( з допомогою вчителя) Малює хаотично, виходить за контури. Роботи не акуратні. |
Учень краще сприймає музично-ритмічні рухи. Вміє відтворити заданий темп( з допомогою вчителя). Роботи не мають чіткого окреслення. Формуються елементарні графічно- практичні уміння.
|
|
фізкультура |
Учень має поняття про правила поведінки на уроках фізичної культури. Важко орієнтується. Плутає де «право» де «ліво». Стриманий. Соромиться виконання вправ. |
Знає як поводитись на уроках. Активний, пробує відтворити всі вправи які запропонує вчитель. |
|
Англійська мова |
Всі завдання учень виконує з допомогою вчителя. Дуже важко вимовляє нові звуки. На уроках постійно відволікається. |
Старається правильно вимовляти звуки та нові слова. Постійно забуває вже вивчений матеріал. Урок починається з повторення попереднього. |
|
Класний керівник:
Асистент вчителя: