Моніторинг навчальних досягнень учня 1 класу (зразок)

Про матеріал
Моніторинг навчальних досягнень учня 1 класу (зразок) Спостереження за дитиною з ООП протягом першого півріччя навчального року та після закінчення першого півріччя навчального року з основних навчальних предметів.
Перегляд файлу

 

Моніторинг

навчальних досягнень  учня 1 класу

 

Навчальні

предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

ЯДС

Особистісний розвиток учня на основі формування цілісного образу світу, який охоплює систему знань про природу і суспільство. Здатність учня розв'язувати  найпростіші практичні задачі.

Розвиток толерантності та створення умов для самовираження учня.

Здатність учня розв'язувати  найпростіші практичні задачі.

Навчився вести спостереження, більш-менш правильно  висловлювати власну думку.

 

Математика

 

 

 

Учень плутає цифри та знаки «+» та «-« Має навчальні досягнення початкового рівня, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички.

 

Перераховує предмети в межах 10 з підсказками (прямий рахунок, зворотня лічба з допомогою). Виникають труднощі у визначенні чисел-сусідів.

Українська мова

 

 

Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. Постійно забуває та плутає літери.  По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь.

 

Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. Частково дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, зрозуміло висловлює власні потреби.

мистецтво

Сприймає музично-ритмічні рухи та елементарні зображення та вміє їх відображати( з допомогою вчителя) Малює хаотично, виходить за контури. Роботи не акуратні.

Учень краще сприймає музично-ритмічні рухи. Вміє відтворити заданий  темп( з допомогою вчителя). Роботи не мають чіткого окреслення.

Формуються елементарні графічно- практичні уміння.

 

фізкультура

Учень має поняття про правила поведінки  на уроках фізичної культури. Важко орієнтується. Плутає де «право» де «ліво». Стриманий. Соромиться виконання вправ.

Знає як поводитись на уроках. Активний, пробує відтворити всі вправи які запропонує вчитель.

Англійська мова

Всі завдання учень виконує з допомогою вчителя. Дуже важко вимовляє нові звуки. На уроках постійно відволікається.

Старається правильно вимовляти звуки та нові слова. Постійно забуває вже вивчений матеріал. Урок починається з повторення попереднього.

 

 

 

Класний керівник:                                            

Асистент вчителя:                                              

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мосийчук Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кысса Валентина Георгіївна
    СПАСИБІ. ДЯКУЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
14714
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку