Моніторинг
стану розвитку учня 1 класу
Сфери розвитку
|
Строк проведення моніторингу |
||
протягом першого півріччя навчального року |
після закінчення першого півріччя навчального року |
||
Емоційно- вольова
|
Учень дуже часто відволікається, неуважний. Поведінка пожвавлена , але переважно стримана. В новій ситуації почувається некомфортно, скуто. Боїться чогось нового, майже завжди потребує емоційного підбадьорення, заохочення тому нові відомості запам’ятовує дуже повільно. Прояви волі помітно залежать від ситуації , вимагають зовнішньої підтримки з боку дорослого. Мають місце ситуативні прояви безпідставної агресії, виявляє протестні реакції, щодо занять, що передбачають тривале збереження інтелектуальної активності. |
Поведінка учня більш стримана.У чень почувається більш розкутим, йде на контакт з вчителем та однокласниками. Потребує підбадьорення та заохочень. Учень важко запам’ятовує та швидко забуває. Важливу роль відіграє настрій, який часто змінюється, іноді безпідставно. Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників. (кількість проявів агресії зменшилася) |
|
Фізична
|
Швидко виснажується, низький рівень працездатності. Спостерігається підвищена рухливість. Недостатність функцій загальної та дрібної моторики. |
Рівень працездатності поступово збільшується, підвищується ефективність навчальної діяльності. Намагається контролювати власну поставу, усвідомлює вплив постави на здоров’я, виконує комплекс вправ для запобігання порушення постави та плоскостопості. |
|
Когнітивна
|
Недорозвиток когнітивної сфери. Має нерішучі практичні дії, нерегульовані розумовими, відгукується на своє ім’я та прізвище, не вміє аналізувати предмети та не виділяє їх істотні ознаки , але знає що це за предмети. Швидко перенасичується; уповільнені процеси інформації; знижена концентрація уваги; зниження об’єму пам’яті, уваги, внаслідок недостатньої мотивації. Увага нестійка, має здатність концентрувати її до 5 хв без сторонніх подразників. Включення в роботу повільне. |
Недорозвиток когнітивної сфери. Підвищення концентрації уваги та вмінь орієнтуватися в навколишньому світі, аналізувати предмети, покращення мнестичної та сенсорно-перцептивної діяльності. Розуміє звернене мовлення, фонематичний слух розвинений частково. Активний словник нижче вікової норми, у мовленні переважають прості двоскладові речення. Здатність концентрувати увагу збільшилася до 7 хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес. |
|
Мовленнєва
|
Недостатність функцій мовлення. Обмежений словниковий запас. Труднощі у називанні потрібного слова, наявність аграматизмів, неправильне узгодження слів в роді, числі ф відмінках. Недорозвиток фонематичного сприймання, порушення звуковимови: відсутність шиплячих та сонорних звуків.
|
Покращення звуковимови, покращення вміння висловлюватися та правильно вимовляти деякі шиплячі та сонорні звуки. Недорозвиток фонематичного сприймання. Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, розширення словникового запасу. |
|
Соціальна
|
Виникають труднощі на етапі формування соціальних зв’язків у групі однолітків. З однолітками контактує не охоче: обережно та стримано, іде на контакт з дорослими, володіє елементарними навичками самообслуговування, але потребує допомоги при одяганні. Мають місце ситуативні прояви фізичної та вербальної агресії. |
Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях Подолання сором’язливості та формування навичок самообслуговування |
|
Класний керівник:
Асистент вчителя: