Моніторинг стану розвитку учня 1 класу

Про матеріал
Моніторинг стану розвитку учня 1 класу протягом першого півріччя навчального року та після закінчення першого півріччя навчального року по сферах розвитку учня з ООП.
Перегляд файлу

Моніторинг

стану розвитку учня 1 класу

 

Сфери

розвитку

 

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

Емоційно-

вольова

 

 

Учень дуже часто відволікається, неуважний. Поведінка пожвавлена , але переважно стримана. В новій ситуації почувається  некомфортно, скуто. Боїться чогось нового, майже завжди потребує емоційного підбадьорення, заохочення  тому  нові відомості запам’ятовує дуже повільно. Прояви волі помітно залежать від ситуації , вимагають зовнішньої підтримки з боку дорослого.

 Мають місце  ситуативні прояви безпідставної агресії, виявляє протестні реакції, щодо занять, що передбачають тривале збереження інтелектуальної активності.

Поведінка учня більш стримана.У чень почувається більш розкутим,  йде на контакт з вчителем та однокласниками.

Потребує підбадьорення та заохочень. Учень важко запам’ятовує та швидко забуває.

Важливу роль відіграє настрій, який часто змінюється, іноді безпідставно.

 Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників. (кількість проявів агресії зменшилася)

Фізична

 

 

 

Швидко виснажується, низький рівень працездатності. Спостерігається підвищена рухливість. Недостатність функцій загальної та дрібної моторики.

Рівень працездатності поступово збільшується, підвищується ефективність навчальної діяльності. Намагається контролювати власну поставу, усвідомлює вплив постави на здоров’я, виконує комплекс вправ для запобігання порушення постави та плоскостопості.

Когнітивна

 

 

 

Недорозвиток когнітивної сфери. Має нерішучі практичні дії, нерегульовані розумовими, відгукується на своє ім’я та прізвище, не вміє аналізувати предмети та не виділяє їх істотні ознаки , але знає що це за предмети. Швидко перенасичується; уповільнені процеси інформації; знижена концентрація уваги; зниження об’єму пам’яті, уваги, внаслідок недостатньої мотивації.

Увага нестійка, має здатність концентрувати її до 5 хв без сторонніх подразників. Включення в роботу повільне.

Недорозвиток когнітивної сфери.

Підвищення концентрації уваги та вмінь орієнтуватися в навколишньому світі, аналізувати предмети, покращення мнестичної та сенсорно-перцептивної діяльності.

Розуміє звернене мовлення, фонематичний слух розвинений частково. Активний словник нижче вікової норми, у мовленні переважають прості двоскладові речення.

Здатність концентрувати увагу збільшилася до 7 хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес.

Мовленнєва

 

 

 

 

Недостатність функцій мовлення. Обмежений словниковий запас. Труднощі у називанні потрібного слова, наявність аграматизмів, неправильне узгодження слів в роді, числі ф відмінках. Недорозвиток фонематичного сприймання, порушення звуковимови: відсутність шиплячих та сонорних звуків.

 

 

Покращення звуковимови, покращення вміння висловлюватися та правильно вимовляти  деякі шиплячі та сонорні звуки. Недорозвиток фонематичного сприймання.

Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, розширення словникового запасу.

Соціальна

 

 

 

Виникають труднощі на етапі формування соціальних зв’язків у групі однолітків. З однолітками контактує не охоче: обережно та стримано,  іде на контакт з дорослими, володіє елементарними навичками самообслуговування, але потребує допомоги при одяганні.

Мають місце ситуативні прояви фізичної та вербальної агресії.

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях

Подолання сором’язливості та формування навичок самообслуговування

 

 

 

 

 

 

Класний керівник:

 

Асистент вчителя:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Усач Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
14713
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку