|
Строк проведення моніторингу |
|||
протягом першого півріччя навчального року |
після закінчення першого півріччя навчального року |
протягом другого півріччя навчального року |
після закінчення навчального року |
|
Українська мова |
-Самостійно будувати прості непоширені речення. -Визначати головні члени односкладних та двоскладних речень. -Знати і розуміти поняття «граматична основа». -Визначати кількість граматичних центрів у реченнях. |
-Самостійно будувати прості непоширені речення учень не може. За допомогою сюжетного малюнку може назвати окремі слова, не пов’язуючи їх між собою за допомогою прийменників та сполучників. -Визначає головні члени односкладних та двоскладних речень. Часто потребує допомоги асистента вчителя. -Знає і розуміє поняття «підмет», «присудок», «додаток», «обставина», «означення», назви відмінків та питання до них. -Визначати кількість граматичних центрів у реченнях учень не може. |
|
|
Українська література |
-Будувати прості непоширені речення, зміст яких свідчить про елементарні уявлення про прочитане (почуте, побачене). -Відповідати на запитання вчителя щодо прочитаного твору( допомога у вигляді ілюстрацій, навідних запитань). - Підтримувати діалог зі співрозмовником. |
Будувати прості непоширені речення, зміст яких свідчить про елементарні уявлення про прочитане (почуте, побачене) може лише за підтримки вчителя чи асистента. Вміння переказувати , аналізувати твір, характеризувати героїв не спостерігається. Відповідає на запитання вчителя щодо прочитаного твору окремими словами, керуючись наочним матеріалом. Діалог зі співрозмовником підтримує на низькому рівні.. Ліричні твори напам’ять вчить, але визначити тему та основну думку твору може лише разом із вчителем чи асистентом.
|
|
|
Англійська мова |
- відповідати на короткі, прості запитання, твердження, вказівки та інструкції, якщо вони вимовляються повільно й чітко. - розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку - розпізнавати числа в межах 100, дати та дні тижня називати самостійно - називати пори року, місяці, погоду, стан неба. - знати займенники, що вони означають -знати букви та звуки -вміти читати буквосполучення, слова, короткі речення, розуміти їх зміст. -вміти розбірливо писати букви, буквосполучення, слова, словосполучення, речення. -вміти називати всіх членів родини, та розказувати коротко про них. |
- відповідає на короткі, прості запитання, твердження, вказівки та інструкції, якщо вони вимовляються повільно й чітко. - розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку
- не розпізнає числа в межах 100, а тільки в межах 20 - називає пори року, місяці, погоду, стан неба - знає частково займенники, що вони означають -частково знає букви та звуки -вміє читати буквосполучення, слова, короткі речення, розуміє їх зміст. -розбірливо писати букви, буквосполучення, слова, словосполучення, речення не може. -вміє називати всіх членів родини, розказувати коротко про них не може. |
|
|
Алгебра |
Учень: наводить приклади: числових нерівностей, обґрунтовує властивості числових нерівностей. записує розв’язки нерівностей зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків наводить приклади: нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; записує розв’язки систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: системи лінійних нерівностей з однією змінною Учень: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці характеризує функцію за її графіком пояснює алгоритм побудови графіка квадратичної функції розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; складання і розв’язування рівнянь як математичних моделей
|
Тема1 Числові нерівності. Властивості числових нерівностей зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;
записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;
розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною
Тема ІІ. Квадратична функція обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; |
|
|
Геометрія |
Учень: пояснює, що таке синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°.
записує та пояснює: Тотожності: sin (180° – α) = sin α; cos (180° – α) = – cos α.
формулює теореми про: записує та пояснює: формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;
пояснює: · як можна задати на координатній площині коло записує та пояснює: · рівняння кола зображує та знаходить на малюнках коло за рівнянням у заданій системі координат
пояснює: · як можна задати на координатній площині пряму записує та пояснює: рівняння прямої зображує та знаходить на малюнках пряму за її рівнянням у заданій системі координат обчислює: · координати середини відрізка; · відстань між двома точками, заданих своїми координатами; доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка; застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач
Учень/учениця: наводить приклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів; пояснює: що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора· як задати вектор; як відкласти вектор від заданої точки; формулює: · означення: рівних векторів; зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним обчислює: · координати вектора, · обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів;
пояснює, що означає «розв’язати трикутник»; формулює теорему: косинусів, синусів зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;
Учень/учениця: записує та пояснює формули площі трикутника за двома сторонами і кутом між ними зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів; обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників; застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач |
Тема 1 зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат; обчислює: · координати середини відрізка; · відстань між двома точками, заданих своїми координатами тема 2 обчислює: · координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число; · довжину вектора, кут між двома векторами; обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування
|
|
|
Фізика |
Розуміти базові поняття: магнітні явища, магніти, полюса магнітів, магнітне поле, електромагніти. Знати як підсилити силу електромагніту, як визначити напрям ліній магнітної індукції в провідну, як визначати напрям сили Ампера. Виконувати елементарні вправи з теми: Сила Ампера. Розв’язувати елементарні задачі на обчислення сили Ампера. Знати закон поширення світла, відбивання світла, що таке лінзи, мету їх застосування. Вміти виконувати елементарні вправи на побудову зображень у лінзах. Розуміти які хвилі називаються механічними, і які електромагнітними, їх характеристики. Вплив на людину
|
Розуміє механізм магнітної взаємодії, електромагнітної дії, володіє поняттям-фізична величина-індукція магнітного поля. Пояснює досліди Ерстеда, Фарадея, принципи дії електромагніту, електродвигуна. Знає прояви магнітного поля Землі, застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування простих задач, графічно зображує магнітне поле, оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів. Розуміє поняття світлового променя, точкового джерела світла, тонкої лінзи, процеси утворення півтіні і тіні. Знає закони відбивання світла, та розуміє закони заломлення світла, процес утворення кольорів. Вміє виконувати вправи та побудову зображень у збиральній лінзі, розв’язує прості задачі на обчислення фокусної відстані та оптичної сили, а з допомогою асистента вчителя розв’язує задачі на обчислення відстані від предмета до лінзи і від лінзи до зображення. Розуміє поняття механічна хвиля, процеси її поширення, характеристики хвиль. Володіє поняттями –звук, звукові коливання, швидкість поширення звуку в різних середовищах. Знає про вплив звуку та електромагнітних випромінювань на здоров’я людини. |
|
|
Хімія |
наводить приклади назв і формул речовин, що належать до основних класів неорганічних сполук. Діяльнісний компонент класифікує неорганічні сполуки; порівнює склад і властивості неорганічних сполук різних класів; характеризує йонний і ковалентний хімічні зв'язки наводить приклади колоїдних та істинних розчинів, розчинників, суспензій, емульсій, аерозолів, електролітів і неелектролітів, сильних і слабких електролітів, кристалогідратів; пояснює вплив різних чинників на розчинність речовин; утворення водневого зв’язку; Діяльнісний компонент розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного, кислого та нейтрального середовища; описує розчинення речовин у воді як фізико-хімічне явище складає рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах; рівняння якісних реакцій на хлорид-іони в молекулярній та йонній формах; характеризує електроліти за ступенем дисоціації; визначає характер середовища за значенням рН; проводить реакції між розчинами електролітів з урахуванням умов їх перебігу; якісні реакції на карбонат-, сульфат- хлорид-іони; використовує значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища. Ціннісний компонент оцінює важливість рН розчинів для визначення якості харчової, косметичної продукції тощо; висловлює судження про значення розчинів у природі та житті людини; про застосування знань щодо виявлення деяких йонів; про роль експерименту в науці. знає і розуміє суть понять: хімічна реакція, ступінь окиснення, окисник, відновник, процеси окиснення і відновлення, тепловий ефект реакції, швидкість хімічної реакції; наводить приклади основних типів хімічних реакцій; відновників і окисників. Діяльнісний компонент визначає ступені окиснення елементів у сполуках за їхніми формулами; розрізняє реакції сполучення, заміщення, обміну, розкладу; окисно-відновні та реакції без зміни ступеня окиснення; екзо- та ендотермічні, оборотні й необоротні реакції; окисники і відновники; валентність і ступінь окиснення елемента; складає хімічні формули бінарних сполук за ступенями окиснення елементів; рівняння найпростіших окисно-відновних реакцій на основі електронного балансу, термохімічні рівняння; рівняння оборотних і необоротних реакцій; класифікує реакції за різними ознаками; характеризує процеси окиснення, відновлення, сполучення, розкладу, заміщення, обміну; вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій; роль окисно-відновних процесів у довкіллі; дотримується правил використання побутових хімікатів. Ціннісний компонент обґрунтовує процеси окиснення й відновлення з погляду електронної будови атомів; висловлює судження про значення хімічних реакцій та знань про них у природі, промисловості, побуті;
|
Учень Знаннєвий компонент наводить приклади назв і формул речовин, що належать до основних класів неорганічних сполук; колоїдних та істинних розчинів, розчинників, суспензій, емульсій пояснює вплив різних чинників на розчинність речовин; утворення водневого зв’язку; розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, описує електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; розчинення речовин у воді як фізико-хімічне явище складає рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах; хімічні формули бінарних сполук за ступенями окиснення елементів; рівняння найпростіших окисно-відновних реакцій на основі електронного балансу, термохімічні рівняння висловлює судження про значення розчинів у природі та житті людини; про застосування знань щодо виявлення деяких йонів
Діяльнісний компонент класифікує неорганічні сполуки; порівнює склад і властивості неорганічних сполук різних класів; характеризує йонний і ковалентний хімічні зв'язки
|
|
|
Біологія |
Оперує термінами: описовий метод, експериментальний метод, моделювання, полімер, білки, нуклеїнові кислоти, фермент, еукаріоти, прокаріоти, віруси, метаболізм, клітинне дихання. Розпізнає: приклади органічних речовин за назвами; компоненти клітин на схемах та електронних мікрофотографіях. Розв’язує: елементарні вправи з молекулярної біології зі структури білків та нуклеїнових кислот. Аналізує та порівнює: структурні рівні організації білків; властивості органічних молекул. Характеризує: хімічний склад клітинної мембрани; процеси мітозу та мейозу в еукаріотів; етапи клітинного циклу; розвиток поглядів на походження різноманіття живих істот.
|
. Самостійно сказати визначення таких термінів не може. Знаходить їх у підручнику, презентаціях та відео: описовий метод, експериментальний метод, моделювання, полімер, білки, нуклеїнові кислоти, фермент, еукаріоти, прокаріоти, віруси, метаболізм, клітинне дихання. -За допомогою вчителя, підручника та наочності розпізнає: приклади органічних речовин за назвами; компоненти клітин на схемах та електронних мікрофотографіях. -Не може самостійно розв’язувати: елементарні вправи з молекулярної біології зі структури білків та нуклеїнових кислот. -Аналізувати та порівнювати структурних рівні організації білків; властивості органічних молекул учень не може. -Характеризувати хімічний склад клітинної мембрани; процеси мітозу та мейозу в еукаріотів; етапи клітинного циклу; розвиток поглядів на походження різноманіття живих істот, учень не може.
|
Оперує термінами: вид, популяція, еволюція, природний добір, антропогенез, біотехнологія, селекція, генетична інженерія, генетично-модифіковані організми. Пояснює:- основні положення сучасної теорії еволюції; - популяцію як елементарну одиницю еволюції;- основні характеристики популяції;- елементарні фактори еволюції;- критерії виду; - способи видоутворення;- докази еволюції;- види природного добору;- різні погляди на виникнення життя на Землі (креаціонізм, спонтанне зародження, біохімічна еволюція. Робить висновок: - про цілісність і саморегуляцію живих систем; - про значення природних угруповань для збереження рівноваги в біосфері.
|
|
Географія |
- усвідомлює мету і завдання вивчення курсу географії «Україна і світове господарство»; - називає об’єкти вивчення курсу соціально-економічної географії світу; - учень повинен за допомогою асистента вчителя сформувати базові знання про економічні та соціальні особливості розвитку сучасного світу на різних територіальних рівнях ; - ідентифікує: джерела географічної інформації (атласи світу, тематичні карти світу, статистичні джерела, довідники, інформаційні системи і ресурси Інтернету); - сформується у учня поняття : національна економіка, секторальна модель економіки, чинники розміщення виробництва, форми просторової організації національної економіки, форми суспільної організації виробництва; - повинен розуміти особливості та тенденції розвитку світового господарства, світового ринку, в умовах глобалізації суспільства, структуру світового господарства. – сформувати поняття міжнародний поділ праці і міжнародна господарська спеціалізація території, типи економічних систем , типізація країн за рівнем економічного розвитку, місце України в ній; - розуміти соціально-економічне значення сільського господарства на сучасному етапі розвитку суспільства, структуру світового сільського господарства, обсяги виробництва, тенденції розвитку, найголовніші райони землеробства і тваринництва світу; - учень ЖМ, дактилем, словесно називає, наводить приклади, ідентифікує,характеризує пояснює, оцінює точні системні уявлення та використовує їх практично; - самостійні і практичні роботи виконує з допомогою асистента вчителя охайно; - використовує додаткову літературу; - виявляє інтерес до предмету, морально-ціннісне ставлення до оточуючого середовища Спрямованість корекційно –розвиткової роботи : - актуалізація словника понять, набутого при вивченні попередніх курсів; - збагачення словникового запасу відповідно до змісту теми; - уточнення природничих уявлень у процесі навчальної діяльності; - розвиток сприймання і розуміння записів, розповіді (пояснення) вчителя; навичок запам’ятовування та відтворення вивченого; - розвиток навичок використовувати додаткові джерела інформації ; - розвиток слухового сприймання за допомогою звукопідсилюючих апаратів індивідуального користування упродовж уроку; - розвиток навичок побудови логічних запитань за темою ; - розвиток навичок самостійного контролю за правильністю власної вимови.
|
Учень володіє предметом на достатньому рівні : усвідомлює мету і завдання вивчення курсу географії «Україна і світове господарство»; - називає об’єкти вивчення курсу соціально-економічної географії світу; - за допомогою асистента вчителя сформував базові знання про економічні та соціальні особливості розвитку сучасного світу на різних територіальних рівнях ; - ідентифікує: джерела географічної інформації (атласи світу, тематичні карти світу, статистичні джерела, довідники, інформаційні системи і ресурси Інтернету); - у учня сформувалося поняття : національна економіка, секторальна модель економіки, чинники розміщення виробництва, форми просторової організації національної економіки, форми суспільної організації виробництва; - розуміє особливості та тенденції розвитку світового господарства, світового ринку, в умовах глобалізації суспільства, структуру світового господарства. – сформувалося на середньому рівні поняття міжнародний поділ праці і міжнародна господарська спеціалізація території, типи економічних систем , типізація країн за рівнем економічного розвитку, місце України в ній; - розуміє соціально-економічне значення сільського господарства на сучасному етапі розвитку суспільства, структуру світового сільського господарства, обсяги виробництва, тенденції розвитку, найголовніші райони землеробства і тваринництва світу; - учень ЖМ, дактилем, словесно називає, наводить приклади, ідентифікує,характеризує пояснює, оцінює точні системні уявлення та використовує їх практично; - самостійні і практичні роботи виконує з допомогою асистента вчителя охайно, покращилося написання і оформлення письмових робіт; - також загалом робота учня разом з асистентом вчителя набагато продуктивніша ніж самостійна; - разом з асистентом навчився виконувати тестові завдання на освітніх платформах; - найкраще сприймає матеріал через презентації, також працює з підручником ,але з меншим інтересом; - використовує додаткову літературу; - виявляє інтерес до предмету, морально-ціннісне ставлення до оточуючого середовища. |
|
|
Історія |
-Розвивати вміння роботи з ноутбуком, планшетом; -Сприяти вивченню історії за допомогою онлайн-ігор; -Давати прості, короткі відповіді на запитання вчителя за змістом переглянутого матеріалу(з допомогою дорослого); -Вчитися визначати разом з вчителем причинно-наслідкові зв ,язки між списуваними подіями і сучасністю; -Навчити запам ,ятовувати найпростіші , найважливіші дати та події з допомогою ІКТ; -Списувати важливий друкований текст; -Спільно з учителем робити прості висновки , підсумки про історичний процес(хід подій); -Продовжувати навчати роботі з картою(онлайн-картою); -Складати опис подій за серіями малюнків (чи друкованих слів) з допомогою вчителя.
|
-Розвиває вміння роботи з ноутбуком, планшетом; -Вивчає історію за допомогою онлайн-ігор; -Дає прості, короткі відповіді на запитання вчителя за змістом переглянутого матеріалу(з допомогою дорослого та презентації чи відеоматеріалу); -Вчиться визначати разом з вчителем причинно-наслідкові зв’язки між списуваними подіями і сучасністю; -Вчиться запам’ятовувати найпростіші , найважливіші дати та події з допомогою ІКТ; -Списує важливий друкований текст, але письмо часто не розбірливе. -Спільно з учителем робить прості висновки , підсумки про історичний процес(хід подій), але це дається робити дуже важко. -навчається за допомогою карти(онлайн-картою), схем, таблиць, ілюстрацій. -Складати опис подій за серіями малюнків (чи друкованих слів) з допомогою вчителя учень не може.
|
|
|
Фізична культура |
виконує: організовувальні вправи, поворот кругом в русі; вправи для розвитку злагодженості, здатності до спільного виконання завдань у класі, малій групі; різновиди ходьби, бігу, стрибків; загальнорозвивальні вправи; вправи в русі, в парах, у трійках, у групах, із предметами – набивними м’ячами, гімнастичними лавами, джгутами; вправи для формування постави та запобігання плоскостопості; повторний біг на відрізках 30–60 м; прискорення до 30 м з різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом; різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м; різноманітні вправи на точність попадання в ціль, військово-прикладні ігри. рівномірний біг до 1500 м; біг 300–400 м з інтервалом по 1–2–3 рази; біг у перемінному темпі до 2000 м; стрибки через скакалку; виконує: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі(хл.) присідання на одній та двох ногах; вправи з гантелями, з подоланням ваги партнера, вправи на силових тренажерах; вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою, складеною вчетверо; |
виконує: організовувальні вправи, поворот кругом в русі; вправи для розвитку злагодженості, здатності до спільного виконання завдань у класі, малій групі; різновиди ходьби, бігу, стрибків; загальнорозвивальні вправи; вправи в русі, в парах, у трійках, у групах, із предметами – набивними м’ячами, гімнастичними лавами, джгутами; вправи для формування постави та запобігання плоскостопості; повторний біг на відрізках 30–60 м; прискорення до 30 м з різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом; різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м; різноманітні вправи на точність попадання в ціль, військово-прикладні ігри. рівномірний біг до 1500 м; біг 300–400 м з інтервалом по 1–2–3 рази; біг у перемінному темпі до 2000 м; стрибки через скакалку; виконує: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі(хл.) присідання на одній та двох ногах; вправи з гантелями, з подоланням ваги партнера, вправи на силових тренажерах; вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою, складеною вчетверо; |
|
|
Основи здоров’я |
Називає: чинники підтримання мотивації до здорового способу життя; чинники підтримання мотивації до здорового способу життя; чинники впливу на здоров’я. Розпізнає: ознаки здоров’я, хвороби та проміжних станів. Уміє аналізувати: свій спосіб життя та особисті цілі; взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. Демонструє: високий рівень мотивації до здорового способу життя; віру в себе, позитивне ставлення до своїх життєвих перспектив; позитивне ставлення до своїх життєвих перспектив. Обґрунтовує: необхідність планування життя; вплив способу життя на здоров’я; Усвідомлює переваги здорового способу життя.
|
Учень частково оперує термінами та поняттями. За допомогою вчителя називає чинники впливу на здоров’я, чинники мотивації до здорового способу життя. Самостійно розпізнавати ознаки здоров’я та хвороби не може. Навчився аналізувати власний спосіб життя та особисті цілі, вміє виявляти головне. Демонструє власну зацікавленість в мотивації до здорового способу життя, проявляє віру в себе. Учень розуміє та частково з допомогою вчителя може пояснити вплив способу життя на здоров’я людини.
|
Називає: - складові самореалізації і життєвого самовизначення; - критерії професійного самовизначення; - умови ефективного навчання; - етапи морального розвитку особистості; Наводить приклади: - різних професій; - чинників впливу на самооцінку людини; - рис характеру за категоріями ставлення до себе, інших людей, речей, праці. Розпізнає ознаки активного і пасивного навчання. Пояснює: - роль емоцій в житті людини; - процес сприйняття і засвоєння інформації; - переваги активного стилю навчання. Демонструє відповідальне ставлення до екологічних проблем своєї місцевості. Обґрунтовує взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки.
|
|
Трудове навчання |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів. Пояснює застосування автоматичних пристроїв у технологічних процесах, побуті. Усвідомлює доцільність застосування методів проектування для вирішення завдань. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання. Виготовляє виріб. Створює композицію для оздоблення виробу
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів. Пояснює застосування автоматичних пристроїв у технологічних процесах, побуті. Усвідомлює доцільність застосування методів проектування для вирішення завдань. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання. Виготовляє виріб. Створює композицію для оздоблення виробу
|
|
|
Мистецтво |
- Розвивати вміння роботи з ноубуком, планшетом; - Давати прості, короткі відповіді на запитання вчителя за змістом переглянутого матеріалу(з допомогою дорослого); - Складати опис подій за серіями малюнків (чи друкованих слів) з допомогою вчителя. - Списувати важливий друкований текст; - Сприяти формуванню практичних мовленнєвих навичок; - Розвивати арт-терапію на уроках мистецтва. -Складати опис подій за серіями малюнків (чи друкованих слів) з допомогою вчителя. |
-Розвиває вміння роботи з ноутбуком, планшетом; -Вивчає мистецтво за допомогою онлайн-пазлів, арт подорожей. -Дає прості, короткі відповіді на запитання вчителя за змістом переглянутого матеріалу(з допомогою дорослого та презентації чи відеоматеріалу);
-Вчиться запам’ятовувати найпростіші , найважливіші пам,ятки з допомогою ІКТ; -Списує важливий друкований текст, але письмо часто не розбірливе. -Спільно з учителем робить прості висновки , але це дається робити дуже важко. -навчається за допомогою, ілюстрацій. -Складати опис подій за серіями малюнків (чи друкованих слів) з допомогою вчителя учень не може. |
|
|
Зарубіжна література |
Будувати прості непоширені речення, зміст яких свідчить про елементарні уявлення про прочитане (почуте, побачене). 2. Відповідати на запитання вчителя щодо прочитаного твору( допомога у вигляді ілюстрацій, навідних запитань). 3. Підтримувати діалог зі співрозмовником. 4. Поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість батьківщині. 5. Цінує людське життя, розпізнає хибні й справжні життєві цінності, усвідомлює необхідність поваги до людини, цінує вияв милосердя.
|
Учень не вміє самостійно будувати окремі речення, але будує за допомогою вчителя. Вміє слухати уважно, на запитання про прочитане відповідає дуже стисло та просто. Учителю потрібно задавати навідні запитання. Учень старається писати каліграфічно, завдання присилав вчасно. Під час розмови усвідомлює необхідність поваги до людини. Прислухається до думки старших. |
|
|
Правознавство |
-Навчити запам ятовувати найважливіші дати і поняття з курсу правознавства; - Списувати важливий друкований матеріал; ,-Спільно з учителем робити прості висновки з ситуацій -Розвивати вміння роботи з комп ютером і планшетом; -Давати прості, короткі відповіді на запитання вчителя за змістом матеріалу; -Вміти слухати текст; -Розпізнавати нові правознавчі терміни і поняття.
|
-Запам’ятовувати найважливіші дати і поняття з курсу правознавства учень не може. -Списує важливий друкований матеріал, списування часто не розбірливе. -Спільно з учителем робить прості висновки з ситуацій, задач. -Розвиває вміння роботи з комп’ютером і планшетом; -Давати прості, короткі відповіді на запитання вчителя за змістом матеріалу усно учень не може, тільки письмово та за допомогою наочних матеріалів; -Вміє слухати текст; -Розпізнає нові правознавчі терміни і поняття.
|
|
|
Інформатика |
має уявлення про: інформаційну систему її різновиди та структуру;інформаційні технології їх різновиди та призначення; знає: призначення Інтернету; правила адресації ресурсів в Інтернеті; вміє: обирати стратегію пошуку інформаційних матеріалів в Інтернеті; має уявлення про: необхідність захисту даних; загрози, що виникають в процесі використання Інтернету; вміє:створювати публікацію на основі шаблону; виконувати основні операції над об’єктами в середовищі підготовки комп’ютерних публікацій (за допомогою вчителя); mм має уявлення про: методи знаходження сум і кількостей значень елементів табличної величини, що задовольняють заданими умовам;
|
Розширив уявлення про різновиди інформаційних технологій; різновиди інформаційних систем; Навчився класифікувати інформаційні системи; інформаційні технології. За допомогою вчителя навчився: аналізувати освітні інформаційні ресурси і системи. Навчився здійснювати розширений пошук інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті; використовувати інтернет-ресурси для вивчення навчальних предметів. Навчився пояснювати призначення Інтернету; правила адресації ресурсів в Інтернеті; аналізувати призначення основних протоколів Інтернету; описувати функції інтернет-провайдера; пояснювати призначення і види мережних пристроїв. За допомогою вчителя вміє практично складати алгоритми опрацювання табличних величин; складати, редагувати, налагоджувати та виконувати програми опрацювання табличних величин у навчальному середовищі програмування. Навчився: аналізувати результати виконання програм опрацювання табличних величин. |
Учень має уявлення про: поняття бази даних; поняття таблиці, поля, запис; призначення форми, запит, звіт; типи даних в середовищі систем управління базами даних; Наводить приклади: реляційних систем управління базами даних; Уміє: створювати таблиці у середовищі систем управління базами даних; встановлювати типи даних і значення їх властивостей; редагувати дані і структуру таблиці; уводити дані в таблиці, дотримуючись обмежень, що накладаються структурою бази даних; застосовувати засоби пошуку даних; створювати звіти. Учень має уявлення про: персональне навчальне середовище; призначення мови розмітки гіпертексту; синхронізацію даних; технологію використання каналів новин; етапи створення веб-сайтів; Наводить приклади: сервісів публікації документів; офісних веб-програм; онлайн-систем для конструювання сайтів; сервісів створення електронних закладок; Уміє: створювати та публікувати документи з використанням безкоштовних інтернет-середовищ; підписуватися на канали новин для їх перегляду; створювати та використовувати спільні електронні закладки;
|
|