Моніторинг стану розвитку навчальних досягнень для учня 3 класу

Про матеріал
Моніторинг стану розвитку навчальних досягнень для учня 3 класу з ООП на початок року,в кінці 1 семестру,на початок 2 семестру,в кінці року.
Перегляд файлу

Моніторинг стану розвитку _______________________, учня 3  класу та його навчальних досягнень

Сфери розвитку/ навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

Протягом І семестру навчального року

Після закінчення І семестру навчального року

Протягом ІІ семестру навчального року

Після закінчення навчального року

Навчальна діяльність

До кінця І семестру

збільшиться словниковий

запас, навчиться читати

склади та слова, списувати з друкованого тексту(з

допомогою вчителя).

Буде розуміти поняття числа і цифри, навчиться усної лічби,буде додавати і віднімати в межах 20 з опорою на наочність; розв’язуватиме прості задачі за допомогою

карток-підказок, карток схем.

Навчиться називати  ознаки та явища  навколишнього світу,

дбати про своє особисте

здоров’я і безпеку.

Вміє називати своє ім’я, свій вік та місце проживання.

Називає букви та цифри

англійського алфавіту з

допомогою класу та вчителя.

До кінця І семестру буде

виконувати музично-ритмічні рухи; відтворювати певні рухи

персонажів музичної казки з допомогою вчителя.

До кінця І семестру учень  буде мати уявлення про історію пристроїв для роботи з інформацією з опорою на малюнки, з допомогою вчителя називати носії

інформації, називати пристрої для введення і виведення інформації.

 

 Словниковий запас поповнився новими словами, частково знає букви української абетки; читає склади  тільки з допомогою вчителя; самостійно не пише.

Розуміє поняття числа і цифри,  додає і віднімає в межах 20 з опорою на наочність; розв’язує прості задачі за допомогою

карток-підказок, карток схем і з допомогою вчителя.

Називає  ознаки та явища  навколишнього світу з допомогою вчителя. Розуміє, що треба

дбати про своє особисте

здоров’я і безпеку.

Частково називає своє ім’я, свій вік та місце проживання англійською мовою з допомогою вчителя.

Називає букви та цифри

англійського алфавіту з

допомогою класу та вчителя.

Відтворює певні рухи

персонажів музичної казки з допомогою вчителя.

З допомогою вчителя називає носії

інформації, називає пристрої для введення і виведення інформації.

 

До кінця ІІ семестру

збільшиться словниковий

запас, навчиться читати

склади, списувати з друкованого тексту(з

допомогою вчителя).

Буде додавати і віднімати в межах 20 з опорою на наочність; розв’язуватиме прості задачі за допомогою

карток-підказок, карток схем та вчителя. 

Буде пояснювати взаємозв’язки між об’єкта-ми живої і неживої приро-ди; навчиться спостерігати за рослинами і тваринами з  допомогою вчителя.

Англійською мовою буде порівнювати тварин; рахувати  в межах 20  з допомогою вчителя і класу.

До кінця ІІ семестру буде виконувати музичні ритмічні рухи з допомогою вчителя.

Буде розрізняти сучасні пристрої для роботи з інформацією; створювати  найпростіші зображення з допомогою вчителя

 Словниковий запас збагатився новими словами, але нижче вікової норми. Читає склади і слова, списує з друкованого тексту (тільки з допомогою вчителя).

 

Додає і віднімає в межах 20 з опорою на наочність; розв’язує прості задачі за допомогою

карток-підказок, карток- схем, калькулятора ( з допомогою вчителя).

 

Пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи;  спостерігає за рослинами і тваринами з  допомогою вчителя.

Англійською мовою порівнює тварин; рахує в межах 20  з допомогою вчителя і класу.

 

Виконує музичні ритмічні рухи з допомогою вчителя. Слова пісень не запам’ятовує.

 

Розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; створює  найпростіші зображення з допомогою вчителя.

Фізичний розвиток

До кінця І семестру буде

виконувати 5 вправ на

формування правильної

постави; брати участь в 2

рухливих іграх з

однокласниками.

Виконує 5 вправ на

формування правильної

постави; бере  участь в 2

рухливих іграх з

однокласниками.

До кінця ІІ семестру буде

виконувати 6 вправ на

формування правильної

постави; брати участь в 3

рухливих іграх з

однокласниками.

Вивчив комплекс з 6 вправ на формування правильної постави. Виявляє інтерес до рухових видів

діяльності, ігор, дотримується встановлених умов та правил гри.

Мовленнєвий розвиток

До кінця І семестру учень

навчиться: правильно

виконувати 2 динамічні

артикуляційні вправи;

правильно вимовляти звуки українського алфавіту в 5 випадках з 10. Буде зливати окремі букви у склади і слова (з допомогою вчителя).

Навчився правильно

виконувати 1 динамічну

артикуляційну вправу;

правильно вимовляти звуки українського алфавіту в 3 випадках з 10. Зливає окремі букви у склади (з допомогою вчителя).

Збагатив своє мовлення окремими прикметникми.

До кінця ІІ семестру учень

навчиться: правильно

виконувати 2 динамічні

артикуляційні вправи;

правильно вимовляти звуки українського алфавіту в 5 випадках з 10. Буде зливати окремі букви у склади і слова (з допомогою вчителя).

 

Навчився правильно

виконувати 2 динамічні

артикуляційні вправи;

правильно вимовляє звуки українського алфавіту в 5 випадках з 10. Зливає  букви у склади і слова (з допомогою вчителя).

 

Емоційно-вольова сфера

До кінця навчального року:

-учень здатний регулювати

свої емоції у 4 випадках з 10.

- проявляє вольові зусилля

щодо регуляції власної власної поведінки у 3 випалках з 10.

- йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 2 випадках з 10.

Учень  регулює

свої емоції у 2 випадках з 10.

- проявляє вольові зусилля

щодо регуляції власної власної поведінки у 2 випалках з 10.

- йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 1 випадку з 10

До кінця навчального року:

-учень здатний регулювати

свої емоції у 3 випадках з 10.

- проявляє вольові зусилля

щодо регуляції власної власної поведінки у 3 випалках з 10.

- йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 2 випадках з 10

Учень навчився  регулювати

свої емоції у 3 випадках з 10.

- проявляти вольові зусилля

щодо регуляції власної власної поведінки у 3 випалках з 10.

- йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 2 випадках з 10

Когнітивна сфера

До кінця навчального року

учень буде:

- Сприймати інформацію на слух у 30 % випадків.

- Концентрувати увагу на

одному предметі до 5 хвилин.

-Порівнювати, класифікувати,

узагальнюватиу 10 % випадків.

Володіти часовими поняттями,математичними навичками,навичками письма та читання

у 30 % випадків.

Рівень розвитку дрібної

моторики зросте на 20 %.

Учень :

- Сприймає інформацію на слух у 10 % випадків.

- Концентрує увагу на

одному предметі до 3 хвилин.

-Порівнює у 5 % випадків.

Володіє часовими поняттями,математичними навичками, навичками письма та читання

у 10 % випадків.

Рівень розвитку дрібної

моторики зріс на 10 %.

До кінця навчального року

учень буде:

- Сприймати інформацію на слух у 20 % випадків.

- Концентрувати увагу на

одному предметі до 5 хвилин.

-Порівнювати, класифікувати,

узагальнюватиу 5 % випадків.

Володіти часовими поняттями,математичними навичками,навичками письма та читання

у 20 % випадків.

Рівень розвитку дрібної

моторики зросте на 15 %.

Здатність сприймати інформацію на слух поступово збільшилась до 20%, за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес. - Концентрує увагу на

одному предметі до 5 хвилин. Порівнювати, класифікувати,

узагальнюватиу 5 % випадків може тільки з допомогою вчителя.

Рівень розвитку дрібної

моторики зріс на 15 %.

Соціальна сфера

До кінця І семестру учень

почне взаємодіяти з 2

однокласниками.

Буде приймати участь у 2

іграх на тиждень.

Учень

 взаємодіє з 2

однокласниками.

 Приймає участь у 2

іграх на тиждень.

До кінця ІІ семестру учень

почне взаємодіяти з 3

однокласниками.

Буде приймати участь у 3

іграх на тиждень.

Підвищився рівень соціальної адаптації. Взаємовіє з однокласниками. Приймає участь в  іграх на перервах.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 червня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку