Моніторинг стану розвитку _______________________, учня 3 класу та його навчальних досягнень
Сфери розвитку/ навчальні предмети |
Строк проведення моніторингу |
|||
Протягом І семестру навчального року |
Після закінчення І семестру навчального року |
Протягом ІІ семестру навчального року |
Після закінчення навчального року |
|
Навчальна діяльність |
До кінця І семестру збільшиться словниковий запас, навчиться читати склади та слова, списувати з друкованого тексту(з допомогою вчителя). Буде розуміти поняття числа і цифри, навчиться усної лічби,буде додавати і віднімати в межах 20 з опорою на наочність; розв’язуватиме прості задачі за допомогою карток-підказок, карток схем. Навчиться називати ознаки та явища навколишнього світу, дбати про своє особисте здоров’я і безпеку. Вміє називати своє ім’я, свій вік та місце проживання. Називає букви та цифри англійського алфавіту з допомогою класу та вчителя. До кінця І семестру буде виконувати музично-ритмічні рухи; відтворювати певні рухи персонажів музичної казки з допомогою вчителя. До кінця І семестру учень буде мати уявлення про історію пристроїв для роботи з інформацією з опорою на малюнки, з допомогою вчителя називати носії інформації, називати пристрої для введення і виведення інформації.
|
Словниковий запас поповнився новими словами, частково знає букви української абетки; читає склади тільки з допомогою вчителя; самостійно не пише. Розуміє поняття числа і цифри, додає і віднімає в межах 20 з опорою на наочність; розв’язує прості задачі за допомогою карток-підказок, карток схем і з допомогою вчителя. Називає ознаки та явища навколишнього світу з допомогою вчителя. Розуміє, що треба дбати про своє особисте здоров’я і безпеку. Частково називає своє ім’я, свій вік та місце проживання англійською мовою з допомогою вчителя. Називає букви та цифри англійського алфавіту з допомогою класу та вчителя. Відтворює певні рухи персонажів музичної казки з допомогою вчителя. З допомогою вчителя називає носії інформації, називає пристрої для введення і виведення інформації.
|
До кінця ІІ семестру збільшиться словниковий запас, навчиться читати склади, списувати з друкованого тексту(з допомогою вчителя). Буде додавати і віднімати в межах 20 з опорою на наочність; розв’язуватиме прості задачі за допомогою карток-підказок, карток схем та вчителя. Буде пояснювати взаємозв’язки між об’єкта-ми живої і неживої приро-ди; навчиться спостерігати за рослинами і тваринами з допомогою вчителя. Англійською мовою буде порівнювати тварин; рахувати в межах 20 з допомогою вчителя і класу. До кінця ІІ семестру буде виконувати музичні ритмічні рухи з допомогою вчителя. Буде розрізняти сучасні пристрої для роботи з інформацією; створювати найпростіші зображення з допомогою вчителя |
Словниковий запас збагатився новими словами, але нижче вікової норми. Читає склади і слова, списує з друкованого тексту (тільки з допомогою вчителя).
Додає і віднімає в межах 20 з опорою на наочність; розв’язує прості задачі за допомогою карток-підказок, карток- схем, калькулятора ( з допомогою вчителя).
Пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи; спостерігає за рослинами і тваринами з допомогою вчителя. Англійською мовою порівнює тварин; рахує в межах 20 з допомогою вчителя і класу.
Виконує музичні ритмічні рухи з допомогою вчителя. Слова пісень не запам’ятовує.
Розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; створює найпростіші зображення з допомогою вчителя. |
Фізичний розвиток |
До кінця І семестру буде виконувати 5 вправ на формування правильної постави; брати участь в 2 рухливих іграх з однокласниками. |
Виконує 5 вправ на формування правильної постави; бере участь в 2 рухливих іграх з однокласниками. |
До кінця ІІ семестру буде виконувати 6 вправ на формування правильної постави; брати участь в 3 рухливих іграх з однокласниками. |
Вивчив комплекс з 6 вправ на формування правильної постави. Виявляє інтерес до рухових видів діяльності, ігор, дотримується встановлених умов та правил гри. |
Мовленнєвий розвиток |
До кінця І семестру учень навчиться: правильно виконувати 2 динамічні артикуляційні вправи; правильно вимовляти звуки українського алфавіту в 5 випадках з 10. Буде зливати окремі букви у склади і слова (з допомогою вчителя). |
Навчився правильно виконувати 1 динамічну артикуляційну вправу; правильно вимовляти звуки українського алфавіту в 3 випадках з 10. Зливає окремі букви у склади (з допомогою вчителя). Збагатив своє мовлення окремими прикметникми. |
До кінця ІІ семестру учень навчиться: правильно виконувати 2 динамічні артикуляційні вправи; правильно вимовляти звуки українського алфавіту в 5 випадках з 10. Буде зливати окремі букви у склади і слова (з допомогою вчителя).
|
Навчився правильно виконувати 2 динамічні артикуляційні вправи; правильно вимовляє звуки українського алфавіту в 5 випадках з 10. Зливає букви у склади і слова (з допомогою вчителя).
|
Емоційно-вольова сфера |
До кінця навчального року: -учень здатний регулювати свої емоції у 4 випадках з 10. - проявляє вольові зусилля щодо регуляції власної власної поведінки у 3 випалках з 10. - йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 2 випадках з 10. |
Учень регулює свої емоції у 2 випадках з 10. - проявляє вольові зусилля щодо регуляції власної власної поведінки у 2 випалках з 10. - йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 1 випадку з 10 |
До кінця навчального року: -учень здатний регулювати свої емоції у 3 випадках з 10. - проявляє вольові зусилля щодо регуляції власної власної поведінки у 3 випалках з 10. - йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 2 випадках з 10 |
Учень навчився регулювати свої емоції у 3 випадках з 10. - проявляти вольові зусилля щодо регуляції власної власної поведінки у 3 випалках з 10. - йде на контакт та взаємодіє з однолітками у 2 випадках з 10 |
Когнітивна сфера |
До кінця навчального року учень буде: - Сприймати інформацію на слух у 30 % випадків. - Концентрувати увагу на одному предметі до 5 хвилин. -Порівнювати, класифікувати, узагальнюватиу 10 % випадків. Володіти часовими поняттями,математичними навичками,навичками письма та читання у 30 % випадків. Рівень розвитку дрібної моторики зросте на 20 %. |
Учень : - Сприймає інформацію на слух у 10 % випадків. - Концентрує увагу на одному предметі до 3 хвилин. -Порівнює у 5 % випадків. Володіє часовими поняттями,математичними навичками, навичками письма та читання у 10 % випадків. Рівень розвитку дрібної моторики зріс на 10 %. |
До кінця навчального року учень буде: - Сприймати інформацію на слух у 20 % випадків. - Концентрувати увагу на одному предметі до 5 хвилин. -Порівнювати, класифікувати, узагальнюватиу 5 % випадків. Володіти часовими поняттями,математичними навичками,навичками письма та читання у 20 % випадків. Рівень розвитку дрібної моторики зросте на 15 %. |
Здатність сприймати інформацію на слух поступово збільшилась до 20%, за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес. - Концентрує увагу на одному предметі до 5 хвилин. Порівнювати, класифікувати, узагальнюватиу 5 % випадків може тільки з допомогою вчителя. Рівень розвитку дрібної моторики зріс на 15 %. |
Соціальна сфера |
До кінця І семестру учень почне взаємодіяти з 2 однокласниками. Буде приймати участь у 2 іграх на тиждень. |
Учень взаємодіє з 2 однокласниками. Приймає участь у 2 іграх на тиждень. |
До кінця ІІ семестру учень почне взаємодіяти з 3 однокласниками. Буде приймати участь у 3 іграх на тиждень. |
Підвищився рівень соціальної адаптації. Взаємовіє з однокласниками. Приймає участь в іграх на перервах. |