Моніторинг за тиждень

Про матеріал
Документ містить зразок моніторингу навчальних досягнень здобувача освіти для будь-якого класу з особливими освітніми потребами. Критерії моніторингу: потенційні можливості, потреби, заплановані дії, очікувані результати/уміння.
Перегляд файлу

 

МОНІТОРИНГ ЗА ТИЖДЕНЬ ________________

 

 

Результативність

 

 

Успіхи

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

 

 

Спілкування

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

Спостереження

Спілкування з однолітками

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Спілкування  з дорослими

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_

Навички самообслуговування

_______________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Потреба в допомозі та підтримці асистента

_______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

Зміст моніторингу

Не помічено

Іноді

Часто

  1. Навчальна дисципліна

Байдужість

 

 

 

Небажання вчитися

 

 

 

Низька успішність

 

 

 

Труднощі в застосування навчальних матеріалів

 

 

 

  1. Стосунки з однолітками

Стан у класі:

 

 

 

Ізоляція

 

 

 

Протиставляє себе колективу

 

 

 

Приналежність до мікрогруп в класі

 

 

 

Проявляє лідерські здібності

 

 

 

Відношення до інших дітей:

 

 

 

Жорстокість із слабшими і молодшими

 

 

 

Зневажливе ставлення до однолітків

 

 

 

  1. Відносини з дорослими

З вчителями:

 

 

 

Конфліктні стосунки з одним вчителем

 

 

 

Конфлікти з декількома вчителями

 

 

 

Грубість, нетактовність

 

 

 

Брехня

 

 

 

З батьками:

 

 

 

Конфліктні стосунки

 

 

 

Грубість, пихатість

 

 

 

Брехня

 

 

 

  1. Проведення позаурочного часу

Зайнятість в гуртках, секціях, тощо

 

 

 

З друзями на вулиці

 

 

 

Вдома(хобі, зайнятість гаджетами)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 грудня 2022
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку