МОНІТОРИНГ ЗА ТИЖДЕНЬ ________________
|
Результативність |
Успіхи |
__________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________
|
Спілкування |
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
|
Спостереження |
Спілкування з однолітками |
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
Спілкування з дорослими |
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _ |
Навички самообслуговування |
_______________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
Потреба в допомозі та підтримці асистента |
_______________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
|
Зміст моніторингу |
Не помічено |
Іноді |
Часто |
|
|||
Байдужість |
|
|
|
Небажання вчитися |
|
|
|
Низька успішність |
|
|
|
Труднощі в застосування навчальних матеріалів |
|
|
|
|
|||
Стан у класі: |
|
|
|
Ізоляція |
|
|
|
Протиставляє себе колективу |
|
|
|
Приналежність до мікрогруп в класі |
|
|
|
Проявляє лідерські здібності |
|
|
|
Відношення до інших дітей: |
|
|
|
Жорстокість із слабшими і молодшими |
|
|
|
Зневажливе ставлення до однолітків |
|
|
|
|
|||
З вчителями: |
|
|
|
Конфліктні стосунки з одним вчителем |
|
|
|
Конфлікти з декількома вчителями |
|
|
|
Грубість, нетактовність |
|
|
|
Брехня |
|
|
|
З батьками: |
|
|
|
Конфліктні стосунки |
|
|
|
Грубість, пихатість |
|
|
|
Брехня |
|
|
|
|
|||
Зайнятість в гуртках, секціях, тощо |
|
|
|
З друзями на вулиці |
|
|
|
Вдома(хобі, зайнятість гаджетами) |
|
|
|