|
|
Тема |
|
Мета: |
розвивати дрібну моторику рук; вміння порівнювати предмети; визначати величину предмета за допомогою слів; відтворювати просторові відношення між предметами; пояснювати розміщення одного предмета відносно іншого; групувати предмети за кольором, формою, величиною; знаходити однакові властивості предметів; розповідати про різні властивості предметів. |
ХІД ЗАНЯТТЯ
Мета: емоційне налаштування на роботу
Мета: розвивати дрібну моторику рук.
Мета: визначати та словесно описувати властивості предметів
З вигляду він як рудий м’яч, |
Мов маленький м’ячик, Висить, а не скаче, Рум’яне, гладеньке, На смак солоденьке. (яблуко) |
Лампочка вгорі висіла, |
Їх люблять дорослі і діти, |
|
Синя накидка, хвостик, як нитка, смачна і зваблива, називається … (слива)
|
Робота над запитаннями
Мета: вчити порівнювати предмети за розміром, відтворювати просторові відношення між предметами
Ось Оля і Галя. Галя менша за Олю. Більша дівчинка тримає у руках вишні, а менша — яблуко. Хто тримає вишні? А хто — яблуко? Що більше — вишня чи яблуко?
|
|
На галявинці зустрілися мишка і кіт. Хто більший? Хто менший?
|
|
На малюнку дві жирафи: мама- жирафа та її синочок. Хто великий? Хто малий? Хто знаходиться справа? Хто знаходиться зліва?
|
|
А ось троє ведмежат. Яке більше, яке найменше, а яке середнє? Яке ведмежатко розміщено справа від великого) Яке ведмежатко розміщено зліва від середнього?
|
|
На малюнку слоненя, вовчик і жабенятко. Хто більший від жабеняти? Хто менший від вовка? Хто менший від слона? Хто знаходиться вправа від жабки? Зліва від жабки? Хто знаходиться справа від вовчика? Хто знаходиться зліва від слоника?
|
Мета: вчити визначати величину предмета за допомогою слів, що означають його величину.
Пропонується по групувати предмети спочатку за кольорами, потім за розміром
Мета: розвивати навички самоаналізу
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА