Моніторинг знань з української мови

Про матеріал
Комбіновані завдання дають можливість торкнутись багатьох вивчених сфер з мови. Вони є різними, цікавими, зрозумілими.
Перегляд файлу

  Моніторинг якості знань з української мови  для учнів 2-А класу

П.І.________________________                          Дата___________________  

                                                                           1 варіант

1.Прочитай текст, встав пропущені букви, спиши.

                                     Райдуга в бурульці

Удень почав танути сніг, капали краплі з дахів. А …ночі знову підмер…ло. Вийшов з хати Дмитрик і побачив велику крижану бурул…ку. Вона звисала з даху. Зійшло сонце, і бурул…ка забли…ала різнобарвними вогниками. Красива, мов рай…уга.

Бланк в линейку

2. Обери правильний варіант відповідей.

  • Що побачив Дмитрик?

а) кішку                        в) бурульку

б) райдугу

 

  • Коли краплі падали з дахів?

 а) вранці              в) вдень

 б) вночі

  • На що була схожа бурулька?

а) на райдугу        в)  на морозиво

б) на блискавку

3.Визнач  вивчені частини мови.

Вийшов з хати Дмитрик і побачив велику крижану бурульку.

4.Склади речення  з кожним словом.

Бланк в линейкуЩастя, поїхав, яскравий.

 

 

 

 

D:\До уроків\2021\761945423a9adf1ca0f8a6576a58bc10.jpg5.   З’єднай малюнок і слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 березня 2021
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку