Моніторингова контрольна робота за математики
за І семестр, 6 клас
І варіант
І рівень (0,5б )
1. Які з чисел 28, 85, 108, 135, 240, 594 діляться націло: 1) на 5;
а)28,85,108 б) 85,135,240 в) 594,85,240
2. Скоротіть дроби 12/15
а)1/5 б) 4/5 в) 2/5
3. Обчисліть
а) 6/7 б)2/7 в) 3/7
4.Обчисліть
а)44/15 б) 15/20 в) 13/66
ІІ рівень (1б)
5. Обчисліть: 1) НСД (14; 42); 2) НСК (39; 52).
6. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний десятковий дріб і вкажіть його період.
7. Знайди, скільки хвилин становить 20% від 1 год.
8. Обчисли значення виразу: .
ІІІ рівень (1,5 б)
9. Знайдіть значення виразу:
10. Відстань між двома пристанями дорівнює 330 км. Від цих пристаней одночасно назустріч один одному вирушили два катера. Швидкість одного з них дорівнює 24 км/гд, що становить швидкості другого. Якою буде відстань між катерами через 4,5 год після початку руху?
IV.Рівень (2,5б)
11. Створи буквенний вираз: частка від ділення різниці чисел 9,3n та 4,8n на 1,5. Обчисли його значення, якщо n=0,44.
Контрольна робота
6 клас
І семестр
ІІ варіант
І рівень (0,5б)
1. Які з чисел 28, 85, 108, 135, 240, 594 діляться націло: 1) на 5;
а)28,85,108 б) 85,135,240 в) 594,85,240
2. Скоротіть дроби 12/15
а)1/5 б) 4/5 в) 2/5
3. Обчисліть
а) 6/7 б)2/7 в) 3/7
4.Обчисліть
а)44/15 б) 15/20 в) 13/66
ІІ рівень (1б)
5. Обчисліть: 1) НСД (16; 36); 2) НСК (70; 98).
6. Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний десятковий дріб і вкажіть його період.
7. Знайди число, 10% якого становлять 50.
8. Обчисли значення виразу: .
ІІІ рівень (1,5б)
9. Знайдіть значення виразу:
10. З двох міст одночасно на зустріч один одному вирушають два автомобілі. Швидкість одного з них дорівнює 56 км/год, що становить швидкості другого. Якою буде відстань між автомобілями через 2,6 год після початку руху, якщо відомо, що відстань між містами дорівнює 410 км?
IV.Рівень (3 б)
11. Створи буквенний вираз: частка від ділення суми чисел 9,3m та 4,8m на 1,5. Обчисли його значення, якщо m=10