Моніторингова контрольна робота з математики

Про матеріал
Моніторингова контрольна робота з математики по рівням розрахована для учнів 6 класу по вивченю матеріалу за підручником мерзляк
Перегляд файлу

 

 

Моніторингова контрольна робота за  математики

за І семестр, 6 клас 

І варіант

 

І рівень  (0,5б )

1.  Які з чисел 28, 85, 108, 135, 240, 594 діляться націло:   1) на 5; 

а)28,85,108       б)   85,135,240       в)   594,85,240

2.  Скоротіть дроби     12/15

а)1/5    б) 4/5      в)   2/5

3. Обчисліть   

а) 6/7      б)2/7      в)  3/7

4.Обчисліть    

а)44/15      б)  15/20     в) 13/66

ІІ рівень (1б)           

5.  Обчисліть:    1) НСД (14; 42); 2) НСК (39; 52).

6.  Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний десятковий дріб і вкажіть його період.

7.  Знайди, скільки хвилин становить 20% від 1 год.

8. Обчисли значення виразу: .

ІІІ рівень (1,5 б)

9.  Знайдіть значення виразу:

10.  Відстань між двома пристанями дорівнює 330 км. Від цих пристаней одночасно назустріч один одному вирушили два катера. Швидкість одного з них дорівнює 24 км/гд, що становить швидкості другого. Якою буде відстань між катерами через 4,5 год після початку руху?

IV.Рівень (2,5б)

11. Створи буквенний вираз: частка від ділення різниці чисел 9,3n та 4,8n  на 1,5. Обчисли його значення, якщо n=0,44.

 

Контрольна робота

6 клас

І семестр

ІІ варіант

І рівень (0,5б)

1.  Які з чисел 28, 85, 108, 135, 240, 594 діляться націло:   1) на 5; 

а)28,85,108       б)   85,135,240       в)   594,85,240

2.  Скоротіть дроби     12/15

а)1/5    б) 4/5      в)   2/5

3. Обчисліть   

а) 6/7      б)2/7      в)  3/7

4.Обчисліть    

а)44/15      б)  15/20     в) 13/66

ІІ рівень (1б)

5.  Обчисліть: 1) НСД (16; 36); 2) НСК (70; 98).

6.  Перетворіть звичайний дріб у нескінченний періодичний десятковий дріб і вкажіть його період.

7.  Знайди число, 10% якого становлять 50.

8. Обчисли значення виразу: .

ІІІ рівень (1,5б)

9.  Знайдіть значення виразу:

10.  З двох міст одночасно на зустріч один одному вирушають два автомобілі. Швидкість одного з них дорівнює 56 км/год, що становить швидкості другого. Якою буде відстань між автомобілями через 2,6 год після початку руху, якщо відомо, що відстань між містами дорівнює 410 км?

IV.Рівень (3 б)

11. Створи буквенний вираз: частка від ділення суми чисел 9,3m та 4,8m  на 1,5. Обчисли його значення, якщо m=10

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2022
Переглядів
1412
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку