Чинники, що впливають на мотивацію до навчання: -інтерес до предмету; -усвідомлення його корисності в майбутньому житті; -прагнення до успіху; -активна життєва позиція; -наполегливість та терпіння
Номер слайду 3
Навчись вчитись!
Номер слайду 4
Уміння п”ятикласника
Номер слайду 5
Умови ефективного навчання
Номер слайду 6
1. Правильне харчування:
Номер слайду 7
2. Гарний сон
Номер слайду 8
3. Бажання вчитися. Це бажання розвивати свої здібності, уміння шукати способи дії в нових ситуаціях.
Номер слайду 9
4. Докладання свідомих зусиль
Номер слайду 10
5. Практичне закріплення
Номер слайду 11
6. Отримання задоволення від навчання
Номер слайду 12
7. Спілкування за темою навчання
Номер слайду 13
8. Навчайся активно й незабаром переконаєшся, що швидше запам’ятовуватимеш нові теми, встигатимеш зробити більше, не втомлюватимешся — навчатимешся залюбки. Прийоми активного навчання:-зрозуміти матеріал,слухаючи пояснення вчителя уважно, зосереджено, не соромитись запитати про те, що не зрозумів- виконувати творчі завдання і проєкти-планувати час -шукаюти додаткову інформацію -бути зацікавленим у вивченні матеріалу застосовувати знання на практиці-механічно не заучувати матеріал (« не зазубрювати»)
Номер слайду 14
АКТИВНЕ НАВЧАННЯ СПРИЯЄ:- кращому засвоєнню знань;- розвитку пам’яті та уваги;- розвитку логічного і творчого мислення;- розвитку кмітливості;- формуванню вміння дискутувати і відстоювати власну думку;- самооцінюванню;- самостійності та відповідальностіОволодівши навичками активного навчання, ти успішно застосовуватимеш в житті набуті знання.
Номер слайду 15
Методи засвоєння інформації
Номер слайду 16
А як ти засвоюєш інформацію?
Номер слайду 17
Бар’єри ефективного навчання-Психологічний дискомфорт-Сором'язливість-Невміння добирати правильні слова -Низький рівень сформованості навичок аналізу, порівняння, пояснення, брак інформації або глибоких знань-Пасивність через страхи і побоювання-Відсутність певного досвіду
Номер слайду 18
Організаційні навички Поради про те, як навчитися краще управляти своїм часом:• Плануй виконання завдань на місяць. Починай з виконання найбільших завдань, розбиваючи їх на більш дрібні частини для щовечірнього виконання.• Відстежуй,скільки часу витрачаєш на виконання домашніх завдань щотижня.• Визначай час для виконання домашніх завдань вечорами й і дотримуйся цього графіка.• Якщо ввечері часу не вистачає, знаходь можливості ,наприклад, уранці, або у вихідні дні .
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Користь шкільних предметів.
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Значення навчання для успішного майбутнього. Професії майбутнього
Номер слайду 24
Домашне завдання. Розглянь уважно малюнок. А які шкільні предмети тобі найбільше подобаються і чому? Напиши відповідь!