Мотивація на успіх дітей з девіантною поведінкою.

Про матеріал
Дана презентація скерована на аудиторію педагогічних працівників з метою ознайомити їх із поняттям девіантної поведінки та розкрити особистість девіантного учня, а також навчити працювати та спілкуватись з дітьми даної категорії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мотивація на успіх дітей з девіантною поведінкою. Практичний психолог. Семків О. В.

Номер слайду 2

Девіантна поведінка— поведінка індивіда або групи, яка не відповідає загальноприйнятим нормам, внаслідок чого відбувається порушення цих норм. Характерні особливості емоційної і вольової сфер дітей з девіантною поведінкою: підвищена тривожність, дефектність ціннісної системи (особливо в області цілей і сенсу життя); імпульсивність, агресія, роздратування, запальність, конфліктність. Є також проблеми у навчанні!

Номер слайду 3

Важкий учень нагадує пораненого їжака!

Номер слайду 4

3 крок. Пропозиція допомоги (підтримки). Кроки до встановлення відносин з учнями:2 крок. Прийняття асоціальної картини світу учня.1крок. Усвідомити свої почуття по відношенню до учня: гнів,жалість, роздратування, образа, співчуття та ін.

Номер слайду 5

ПІДТРИМКА!Найбільша трудність - це зміна ставлення до учня. Учень повинен відчувати до себе в училищі любов, інтерес і увагу викладача.

Номер слайду 6

Важливо за учнем залишати право вибору і відповідальність за прийняте рішення. Мудрий педагог дозволяє учневі побачити кращу частину свого «Я», сильні сторони, які допомагають долати труднощі. Образ руки, простягнутої людині, що потрапила в яму

Номер слайду 7

Правила при роботі з учнями, що мають девіантну поведінку-Правило позитивного настрою.-Правило довірливості взаємодії.-Правило субєктивності взаємодії. -Правило причинності. -Правило послідовності у взаємовідносинах. -Правило позитивної взаємодії.-Правило привабливої альтернативи.-Правило розумного компромісу.-Правило індивідуального підходу.-Правило превентивності.

Номер слайду 8

Правила спілкування з учнями!При спілкуванні з учнями слід дотримуватися певних правил. Отже, що треба робити, а чого – категорично не можна.

Номер слайду 9

- Якщо мені добре, то й іншим буде добре.«Щасливу людину може виховати тільки щаслива людина».«Успіх учневі створює вчитель, який сам переживає радість успіху».

Номер слайду 10

Бажаю ВАМ наснаги та терпіння, творчості та розуміння в роботі!!!Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Семків Оксана
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку