мотивація та стимулювання

Про матеріал
в рамках профорієнтаційної діяльності знайомимося із спеціалізацією "Менеджмент персоналу"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мотивація та стимулювання Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 2

Де зустрічається мотивація та стимулювання?… скрізь. Озирніться! Стимулюють \ мотивують всі: Батьки стимулюють дітей спочатку ходити до садочку, потім до школи, здобуваючи освіту,Вчитель мотивує учнів гарно навчатися, приймати участь в олімпіадах, конкурсах,Роботодавець мотивує \ стимулює працівників ефективно працювати тощо.2 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 3

Давайте розглянемо мотивацію до ефективної праці в організації…3 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 4

Персонал компанії – основний найцінніший ресурс. Мотивація персоналу – шлях до збільшення прибутку…. Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.4 Важливо пам'ятати!

Номер слайду 5

МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ (MOTIVATION) В економічній літературівплив різних факторів та їх взаємодія, що спонукає працівника до діяльності задля досягнення особистих цілей і цілей компанії5 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 6

Порівняйте поняття!“Мотивація персоналу”та“Стимулювання персоналу”6 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 7

Мотивація може бути: Зовнішня – це стимулювання Внутрішня – це самомотивація. Як Ви вважаєте, від чого залежить самомотивація…7 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 8

Самомотивація працівника насамперед залежить від йогопотреб, інтересів, настанов, ціннісних орієнтацій, очікувань, особистісних характеристик тощо. 8 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 9

МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ (MOTIVATION) Для того, щоб мати вмотивованих працівників важливу роль відіграє ефективна компенсаційна політика. Як Ви розумієте терміни “Ефективна компенсаційна політика” та “Компенсаційний пакет”???Компенсаційний пакет і соціальний пакет – однакові поняття? 9 Запитання Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 10

Компенсаційний пакет- це абсолютно всі винагороди, що виплачуються працівнику роботодавцем за те, що він ефективно працює!10 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 11

11 Приклад KPMG Компенсаційний пакет включає:- Конкурентоспроможна зарплата і бонусна схема, яка відповідає індивідуальному професійному рівню,- Медична страховка,- Стоматологічний план;- Програма оздоровлення (відвідування спортзалів і басейнів, вакцинація від грипу, медогляд, перевірка зору, дні фруктів тощо)- Страхування життя та втрати працездатності;- Страхування критичних захворювань. Крім фінансових винагород:- Просування по кар'єрних сходах;- Навчання та розвиток;- «Нагорода Браво» – програма визнання KPMG, яка нагороджує співробітників, що продемонстрували особливі успіхи;- Гнучкий графік роботи;- Години “волонтерства” – години, що оплачуються, коли ви допомагаєте спільнотам. Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 12

Наприклад, в компанії може бути запропонований додатково соціальний пакет!12 Отже, мотивувати можна не лише заробітною платою Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 13

До соціального пакету можна віднести:страхування: медичне, пенсійне, життя, від нещасних випадків, майна тощо,оплата або дотації на харчування, оплата навчання, путівки на санаторно-курортне лікування та оздоровлення, компенсація транспортних витрат, мобільного зв'язку, надання пільгових кредитів та позик, додаткова оплачувана відпустка, вихідна допомога у разі припинення трудового договору,соціальні допомоги та виплати, що несуперечать законодавству і встановлені роботодавцем самостійно. 13 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 14

Крім того, можна використовувати нематеріальне мотивування працівників14 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 15

Приклад. У процесі дослідження, проведеного працівником агенції «Шведські економічні й фінансові консультанти з міжнародного розвитку» К. Ферлінгом, було з’ясовано, що для шведських працівників першочергове значення мають:командний дух, дружба, партнерство й колектив. На другому місці – цікава робота, на третьому – самостійний характер праці та відповідальність за результат. Розмір заробітної плати посідає 7 місце. Отже, важливою є нематеріальна складова мотивації…15 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 16

Нематеріальна мотивація… Яка вона??16

Номер слайду 17

Приклад 1. Візуалізація результатів. Можна використовувати графіки або таблицю для того, щоб показати результати роботи працівників. Чудово, якщо є можливість обладнати мотиваційну дошку, де кожен співробітник відділу кольоровим маркером відображає свої показники роботи. Такий підхід викликає азарт, відчуття здорової конкуренції. А щоб співробітники не втратили інтерес, потрібно ввести заохочення, наприклад, номінацію «Кращий співробітник місяця / року» з врученням призу.17 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 18

Приклад 2. Корпоративна валюта. Наприклад, кращим співробітникам за підсумками тижня видається заохочення у вигляді корпоративної валюти. В кінці певного періоду (місяць, квартал) співробітник, який «заробив» більше всіх корпоративних грошей, може обміняти їх на подарунок або національну валюту.18 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 19

Приклад 3. Ранкові «інтелектуальні розминки»Співробітників потрібно час від часу підбадьорювати, а також нагадувати важливі моменти спілкування з клієнтами. З цією метою можна використовувати ранкові п'ятихвилинні розминки у вигляді невеличких завдань. Під час таких ранкових розминок найактивнішим співробітникам можна видавати фішки. Той співробітник, який за результатами певного періоду назбирає більше фішок, отримує заохочувальний приз: квиток в театр, можливість на годину раніше піти з роботи тощо.19 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 20

Приклад 4. Книжковий клуб відділу продажів. Формується бібліотека з книг по професійному та особистісному розвитку. Раз на місяць організовуються збори клубу. Кожен учасник готує презентацію по книзі, що прочитав: ідея книги, чим вона буде корисна колегам, що з прочитаного почав використовувати у своїй роботі. Основна мотивація учасників клубу - саморозвиток.     20 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 21

Приклад 5. Розширення професійного кругозору. Можна запропонувати співробітникам брати участь в нових проектах (це може бути продаж нового продукту, послуги, створення інформаційного матеріалу для новачків). Багато людей не можуть тривалий час робити одне і те ж. Потрібно “оберігати” працівників від монотонності, робити їм виклик, давати їм можливість реалізувати себе.21 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 22

Приклад 6. Карта розвитку. Можна скласти з співробітником карту його розвитку у компанії. Показати перспективи, розказати, які знання він отримає, як в перспективі він зможе їх застосовувати. Чудово, якщо є можливість створити у відділі кілька посад. Наприклад: стажист - помічник менеджера з продажу - менеджер з продажу - старший менеджер - провідний менеджер - керівник відділу / напрямку або стажист - продавець - старший продавець - адміністратор. Таким чином утримуються сильні співробітники і мотивуються на кращі результати. До того ж такі співробітники будуть лояльні до компанії.22 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 23

Для забезпечення ефективної системи нематеріального мотивування відповідні методи мають ґрунтуватися на індивідуальному підході. Для цього варто знати, які потреби є домінантними для певної групи працівників та використовувати відповідні методи мотивування для забезпечення потрібної трудової поведінки і досягнення цілей. 23 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В. Замість висновку…

Номер слайду 24

Замість висновку…Мотивація будь-якого співробітника компанії - це щоденна праця керівника відділу і індивідуальний підхід до кожного. Неможливо раз створити систему мотивації, загальну для всього відділу, презентувати її співробітникам і розраховувати на позитивний ефект. Система мотивації буде працювати тільки в тому випадку, якщо вона буде гнучкою, прозорою, зрозумілою для всіх і буде враховувати потреби і цінності співробітників, для яких вона створювалася.24 Викладач – к.е.н., доцент Вонберг Т. В.

Номер слайду 25

Дякую за увагу25 Якщо Вам сподобалася тема, спробуйте себе у ролі HR!Сторінка кафедри управління персоналом та економіки праці на сайті КНЕУhttp://fm.kneu.edu.ua/ua/depts3/k_upravlinnja_personalom. Сторінка у Фейсбуці факультету управління персоналом, соціології та психологіїhttps://www.facebook.com/fupstap/

pptx
Додав(-ла)
Name Тетяна
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку