22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Засідання гуртка "Імідж підприємця"

Про матеріал
Розробка засідання гуртка на тему: "імідж підприємця" для заохочення учнів займатися підприємницькою справою
Перегляд файлу

Імідж — це мистецтво управляти враженням.

Еге. Гофман

 

Слайд 1. Щоб досягти успіху у підприємницькій діяльності потрібно не тільки працьовитість, знання і здібності, а й вміння себе подати, і тут імідж грає ключову роль.

Слайд 2. Тому що, підприємець має справу не тільки з ресурсами, машинами і продуктами, не тільки з різними документами, виробничими, постачальними і збутовими процесами, він постійно має справу з людьми - керує підлеглими, радиться зі спеціалістами, веде переговори з партнерами, спілкується з трудовим колективом. І від того, наскільки добре він це робить, залежить його репутація і авторитет, а відповідно, і успіх підприємницького справи.

Слайд 3. Підприємництво - це професія, покликання, навіть властивість душі або вроджена схильність, але це ще й особливий образ думок, поведінки, стиль. Підприємництво це культура.

Слайд 4. Темою  нашого гуртка  є  Імідж підприємця. Де ми розглянумо проблему іміджу  підприємця в широкому сенсі цього поняття, порушемо питання етикету підприємця.

 Тому мета засідання - допомогти вам оволодіти поняттям ”імідж; усвідомити       важливість гармонійного збалансування певних особистісних якостей успішного підприємця; визначати поведінку яка перешкоджає у бізнесі; робити самооцінку особистісних якостей, необхідних для успішної бізнес – діяльності. 

Слайд 5. Створення привабливого іміджу має велике значення, особливо для ділової людини, оскільки сприяє формуванню його репутації серед колег, підлеглих, клієнтів і впливає таким чином на успіх у бізнесі. Останнім часом навіть з´явилася нова галузь наукового знання – іміджологія, яка вивчає та поширює знання про імідж серед ділових людей. Так наприклад існує імідж навчального закладу. І як ви бачете однією із складових іміджу навчального закладу є рівень професійної підготовки та вихованості випускників. Отже задумайтеся як саме ви поводитися на уроках та в позаурочний час, та чи приклада даєте всі зусилля, щоб здобути професійні навички. Томущо саме невиконання цих елементів шкодить нашому іміджу.

Слайд 6. Імідж підприємця — бізнесмена складається з іміджу його особистості та репутації його фірми . Для бізнесмена надзвичайно важливо те враження, яке він справляє на людей і яке він підтверджує своїми вчинками. Для нього також важлива репутація людини, на слово якого можна покластися. Він чесний і порядний по відношенню не тільки до своїх партнерів та співробітників, але і до конкурентів.

1.Значення зовнішнього вигляду у створенні іміджу підприємця

Викладач

Слайд 7. Американський дослідник іміджу Ліліан Браун вважає, що професійні навички сам по собі не забезпечать вам роботи. Для цього потрібно викликати прихильність до себе людей, з якими працюєш, тобто необхідно створити потрібний імідж. Вважається, що люди судять про нас за зовнішнім виглядом, враженням, яке ми створюємо протягом перших п’яти секунд розмови. Саме такі якості особи, як зовнішність, голос, уміння вести діалог можуть зіграти вирішальну роль у кар’єрі і у всьому житті.

Учень Бабенко А.

Слайд 8.  Психологи зазначають: «Ваш зовнішній вигляд, хода - не тільки Ваша особиста справа». Це ще й показник Ваших вольових якостей, уміння організувати своє життя, розробити власні принципи поведінки і суворо дотримуватись їх, що особливо важливо для ділової людини. У Вашого керівництва і партнерів може виникнути підозра, що якщо Ви не в змозі завжди бути в формі, то й не зумієте гідно вийти зі складної ситуації чи оперативно прийняти правильне і чітке рішення.

Про кого ж ми говоримо, що він має професійну зовнішність, імідж? Очевидно, це доглянута людина, яка одягнута відповідно до виконуваної нею професійної ролі, яку виконує впевнено та гідно. Така людина своєю зовнішністю та поведінкою виявляє себе як  професіонал.

Учень Боцман Т.

Слайд 9. Ми сприймаємо один одного на основі тих комунікативних сигналів, які передаємо. Ці сигнали розподіляються на три групи:

-зорові (те, що ми бачимо — одяг, зовнішність, вираз обличчя, статура та ін.);

-вокальні (як використовує свій голос особа, з якою ми спілкуємося);

-вербальні (які саме слова ми чуємо та вживаємо).

Вчені встановили, що 55 % інформації, яка передасться людиною, сприймається через її зорові сигнали — через її зовнішній вигляд; 38 % інформації сприймається через вокальні сигнали — через те, як людина використовує свій голос при спілкуванні (його тон, висота та ін.) І лише 7 % інформації сприймається через вербальні сигнали — через те, що саме ми говоримо.

Слайд 10. Усвідомлюючи вагу зовнішнього вигляду у створенні професійного іміджу, визначте, які із названих елементів є найбільш вагомими, а які найменш важливими при оцінці людини з першого погляду:

-доглянута (чиста, охайна) зовнішність;

-рукостискання;

-дружня посмішка;

-статура;

-відповідний одяг;

-мова;

-загальний настрій;

-запах парфумів/лосьйону;

-такт/самоконтроль;

-вміння слухати;

-почуття гумору;

-знання;

-ввічливість;

-повага до свого та чужого часу;

-тон голосу.

Викладач

2. Діловий одяг

Що ж до одягу, то діловий імідж ставить наступні вимоги:

· нічого яскравого – тільки блиск інтелекту,

· мінімум моди, ніякого авангарду,

· прихована сексуальність (жодних “міні”, топів, зібране волосся).

Слайд 11. Учень Федорченко О.

Дозволяється прояв власної індивідуальності, але в межах «гарного смаку». Тобто можна урізноманітнити сірий діловий костюм симпатичним шаликом. Звичайно, суворість дотримання вимог залежить від престижності фірми, і тут важливо не бути надмірним. Але справжній діловий стиль – це елегантні костюми і тісні краватки, а не зручні джинси і старі кросівки.

ОДЯГ.

Одяг, особливо для спілкування з публікою, має відповідати наступним вимогам:

· не повинен притягати до себе надто багато уваги, щоб бачили і чули сутність слів людини,

· стиль ділового одягу повинен бути класичним,

· якість костюму має бути найвищою з усього, що ви можете собі дозволити,

· одяг не повинен зливатися з фоном,

· бути зручним і перевіреним – не варто одягати новий костюм, а тим більше, взуття, на виступ,

· не викликати «візуальної вібрації», тобто не мати різноманітних смуг, клітинок, яскравих великих малюнків; заборонене використання металізованих і блискучих тканин, а от взуття має завжди бути блискучим.

Найчастіше у діловому стилі рекомендують обмежуватися відтінками темно-синього і сірого, які символізують спокій, впевненість, престиж і успіх. Вважається, що ці кольори також вигідно підкреслюють риси особистості і допомагають сподобатися іншим.

Учень Боцман Т.

Слайд 12. Для жінок:

> спідниця – не коротша, ніж 10 см над коліном, а краще – 10-15 см нижче коліна;

> колір колготок має гармоніювати з кольором взуття, інакше ноги візуально вкорочуються;

> підбори – не вище середніх (5 см); для далеких «прогулянок» можна просто перевзуватися до появи «на публіці»;

> навіть влітку не варто з’являтися на виступі з короткими рукавами – це виглядає надто неформально, натомість довгі рукави надають фігурі стрункості і роблять вигляд більш професійним;

> влітку можна вдягати босоніжки, але не шльопанці;

> відсутні громіздкі і блискучі прикраси і годинники – вони відволікають увагу від ваших очей.

 

Учень Івахненко О.

Слайд 13. Для чоловіків:

> колір шкарпеток відповідає кольору костюма або взуття;

> сорочка має бути не надто вузькою, щоб не виглядав «животик»;

> довжина штанів – така, щоб не було видно голих ніг, коли ви сидите;

> краватка дорога і так звана “телевізійна” – з матової тканини, без смуг і яскравих малюнків;

> заборонено знімати піджак;

> класичне взуття – тільки туфлі, навіть влітку.

На зустрічі до 20.00 чоловікам можна одягати будь-які костюми не яскравих кольорів. На зустрічі після 20.00 слід одягати костюми темного кольору. Чоловік може з'явитися на будь-яких урочистих заходах або офіційній церемонії і в повсякденному костюмі неяскравого кольору. Важливо, щоб цей костюм був незаношеним, бездоганно чистим, ретельно випрасуваним, а також доповненим свіжою сорочкою і красивою відповідною краваткою.

 У ділових відносинах дуже важливо відповідати загальноприйнятому іміджу бізнесмена. А імідж цей вимагає дотримання класичного стилю в одязі.

Викладач Слайд 14. Щож заборонено в діловому одязі?

Учень  Бабенко А.

Слайд 15. АКСЕСУАРИ.

Таємниця гарного смаку – у вмінні підбирати відповідні аксесуари до свого одягу. За їх допомогою ви можете урізноманітнювати свій костюм і пристосовуватись до різних ситуацій.

Слайд 16. Для жінок

Аксесуари, такі як сумочка, годинник, мобільний телефон, ручка, візитниця, органайзер - впливають на імідж ділової жінки, вигідно доповнюють його, підкреслюючи неповторність та унікальність.

Головна вимога до ділової сумки - це чіткість ліній і форм, що досягається наявністю жорстких стінок корпусу і сумочки. Оптимальний варіант - сумка середнього розміру (25 х 25 см). Така сумка підкреслює класичний стиль, зберігаючи при цьому свою місткість.

Предмети в сумочці повинні поєднуватися між собою: гаманець, косметичка, записна книжка і футляр для ключів повинні бути витримані в одному стилі (класичний варіант - натуральна шкіра, сучасний - припускає наявність синтетичних матеріалів).

Верхи елегантності у класичному діловому стилі вважаються механічні годинники зі стрілками і на шкіряному ремінці.

Мобільний телефон. Може бути який завгодно марки і як завгодно поліфункціональним, основне, щоб дзвінки були нейтральними (не припустимі навіть класичні мелодії). Забарвлення повинно бути класичне (креативні розписи не вітаються), а чохол, за наявності такого, повинен бути з натуральної шкіри. Телефон, підвішений на шнурку прикрашаючи шию - не допустимо в діловому світі.

Імідж – це не тільки одяг, це і все, що вас супроводжує.

Ноутбук не варто насити в полотняній сумці – невеликий шкіряний портфель – саме для цього.

Якщо ви йдете на співбесіду, варто вдягати костюми класичних кольорів: всі відтінки сірого, темно-синій, чорний.

Учень Івахненко О.

Слайд 17. Для чоловіків

Ювелірні вироби. Тут правило просте: багато - не значить добре. Вітається скромність і гармонійність (другорядне - значить не привертає увагу). Тут не вітається зайва химерність (шпильки для краватки, значок на лацкані піджака). З прикрас - тільки обручка. Запонки повинні бути простими, маленькими, непомітними. Біжутерія не припустима - тільки дорогоцінні метали і камені. У прикрасах - тільки прості форми, без хитромудрих узорів.

Годинники - обов'язково плоскі, з простого металу або золота на браслеті або шкіряному ремінці.

Гаманець повинен виглядати скромно, акуратно. Кращий матеріал - шкіра темно-коричневого кольору. Не варто набивати гаманець - він повинен вільно закриватися.

Портфелі. Незважаючи на всю свою консервативність, на портфель також впливають модні тенденції. Найбільш прийнятні м'які шкіряні моделі з великою кришкою на прихованих магнітних застібках. «Затерта шкіра» портфеля надає більшої солідності його власнику.

Рукавички. Оптимальний колір для рукавичок ділової людини - коричневий або чорний. Непоганий також сірий колір. Рукавички повинні бути на тонкій підкладці.

Парасолька. Вид ділового чоловіка краще підкреслить нескладна парасолька чорного кольору з простою ручкою.

Хусточки переважно бавовняні, звичайно ж, підшиті, білого кольору. Не варто намагатися шукати гармонійність в поєднанні кольору носової хустки і краватки.

Учень Федорченко О.

Слайд 18. МАКІЯЖ.

Ще кілька слів про діловий макіяж, бо це велике мистецтво - виглядати гарно, але так, щоб ваша зовнішність не приваблювала уваги більше за ваші слова. Діловий макіяж повинен підкреслювати вашу природню красу, і найкращим компліментом буде, якщо вам скажуть, що ви чудово виглядаєте без макіяжу! Слайд 19. Основна вимога тут – макіяж робиться в натуральних тонах, пудра прозора, навіть туш для очей рекомендується сіра, темно-синя або коричнева, а не чорна. Тіні не можуть бути зеленими або бордовими. Помада – не яскраво-червона, її колір повинен гармоніювати з кольором ваших губ і не дуже змінюватися залежно від одягу. Уникати треба і яскравого блиску для губ – з помадою чи без неї.

Слайд 20. ЗАЧІСКА.

Перш за все, волосся повинне бути завжди чистим. Ваша зачіска має створювати природний і приємний фон для рис вашого обличчя. Волосся не повинне бути ні абсолютно некерованим, але не варто виливати на себе пляшку лаку для волосся. Спеціалісти рекомендують дотримуватися природного кольору волосся, оскільки корінці швидко відростають, а часте фарбування сильно шкодить.

Викладач Слайд 21. Не рекомендовано в діловій зачісці.

Слайд 22. НІГТІ.

Щоб ваші пальці виглядали довшими, треба трохи звузити нігті ближче до кінців і використовувати ніжно-рожеві лаки і лаки кольору шкіри. Довгі червоні нігті, навпаки, візуально вкорочують пальці і привертають надто багато уваги. Слайд 23.

ОКУЛЯРИ.

Слайд 24. Якщо ви носите окуляри, треба дуже серйозно підійти до підбору оправи. Бар’єр між вашими очима і глядачами має бути якнайменшим. При цьому форма оправи має підходити до вашого обличчя. Дизайн має бути простим і не блискучим, можна використовувати окуляри без оправи на нижній частині лінз. Хороший вибір – окуляри під колір волосся.

Слайд 25. АРОМАТ.

Дуже важливим елементом ділового стилю, який часто недооцінюється, є парфуми. Частина мозку, яка аналізує запахи, дуже тісно пов’язана з емоційною частиною мозку, тому різні запахи так легко викликають у нас захоплення або відразу. Аромат “для роботи” має бути свіжим, легким і ненав’язливим. Тут можна слідувати модним тенденціям, але слід пам’ятати, що надмірне – завжди погано. І, оскільки людина швидко звикає до запаху улюблених парфумів, варто радитися з оточуючими або користуватися різними духами, скажімо, на роботу і на вечір.

3. Міміка та жести

Викладач

Слайд 26. Міміка, жести, поза – важливі складові професійного іміджу ділової людини

Відомо, що вдало підібраний одяг може буквально "створити" людину, але так само є реальністю і той факт, що неадекватні жести, міміка та поза можуть усе зіпсувати, ставши причиною негативного сприйняття вас іншими людьми.

Учень Косова Я.

Поза людини, її жести, міміка, вираз обличчя є своєрідною мовою, "мовою тіла" ("bodylanguage")1 , якою людина може розповісти про себе набагато більше, ніж словами (не забуваймо, що 55 % інформації, яку ми передаємо іншим, сприймається очима). Звертаючи увагу на те, якою саме є мова вашого тіла, ви у такий спосіб демонструєте свою увагу до всіх складових свого професійного іміджу. Звертаючи увагу на мову тіла інших, ви можете краще зрозуміти людей, з якими працюєте.

Слайд 27. Читаючи мову тіла, зокрема жести, ваших ділових партнерів, клієнтів та колег, слід пам'ятати такі важливі правила, без яких ваша оцінка інших може бути помилковою:

- Сприймати усі жести в комплексі.

Як будь-яка мова, мова тіла складається зі слів, речень та мовних виразів. Кожний жест, як і багато слів, може мати різні значення. Лише коли ви сприймаєте слово у контексті, ви можете повністю зрозуміти його. Те саме стосується і конкретного жесту: ви можете його адекватно зрозуміти лише у комплексі з іншими.

Головний принцип—уникати, жестів, які змушують оточуючих відчувати себе некомфортно.Для цього варт;, пам'ятати, що:

-Руки на боках, схрещені руки, стиснуті кулаки розкуті. виражати роздратованість, закритість від слів інших.

-Виставлений вперед вказівний палець може сприйматися як звинувачення.

Слайд 28. Учень Козаченко О.

-Закривання рота під час розмови дуже; часто с свідченням сказаної брехні у дітей, та може - бути характерним і для деяких дорослих.

- Гратися з речами, дріб'язком у кишені — не привабливо та не виховано, адже такі дії, будучи свідченням незацікавленості та неуваги, можуть відволікати увагу інших.

-Стискання та викручування пальців свідчить про знервованість людини.

Багато людей жестикулюють, не усвідомлюючи цього. У такому випадку може допомогти перегляд відеозапису вашої поведінки протягом певного часу. Проаналізуйте побачене і зробіть відповідні висновки.

У будь-якому разі завжди пам'ятайте, що жести — це своєрідна мова. Намагайтеся завжди використовувати їх для ефективного спілкування, навіть не вимовляючи ні слова.

Викладач (Пояснення слайду). Слайд 29. Подивіться як за допомогою жестів можна розпізнати брехню.

4. Вираз обличчя

Викладач

Вираз обличчя має надзвичайно важливе значення серед усіх елементів мови тіла. Ніяка інша частина людського тіла не має такого різноманітного багатства невербальних виразів.

Слайд 25. Учень Лишко Т.

Так, посмішка може означати щирість, люб'язність, привітність. Посмішка, "видавлена з себе", може бути ніяковою, невпевненою, злобною та нахабною. Часом посмішка є свідченням невеликого розуму або ж проявом підлабузництва. До того ж, у різних країнах люди посміхаються з різних причин: наприклад, ми — коли у нас хороший настрій і ми відчуваємо себе комфортно, китайці — коли відчувають невпевненість, незадоволення і навіть гнів.

Слайд 30. Зсунуті брови, як правило, свідчать про те, що людина не згоджується з почутим чи побаченим, не схвалює чогось, а інколи вони є проявом гніву. У деяких же випадках зсунуті брови є результатом напруженого мислення та глибокої концентрації уваги.

Вираз обличчя має відповідати конкретній ситуації. Посміхатися, роблячи співробітнику зауваження по роботі, так само, як і супитися, підписуючи вигідний для себе контракт, є, безперечно, неадекватним проявом почуттів при діловому спілкуванні, а тому є помилкою.

Існує безліч різних виразів обличчя: підняті брови; примружені очі; роздуті ніздрі; прикушена губа; зморщений ніс; широко відкриті очі і т. ін. Кожний із них має своє значення (або кілька) залежно від конкретної ситуації.

Учень Пархоменко Т.

Найкращий спосіб "піймати" свій звичайний вираз обличчя — подивитися у дзеркало, а потім представити, що ви подумали б про особу з подібним виразом на обличчі. Непоганою ідеєю є протягом певного дня звертати увагу на найбільш вживані вами вирази, а наприкінці його оцінити їх відповідність, адекватність та ефективність. У результаті ви, можливо, будете здивовані зробленими "відкриттями": насправді люди, як правило, не усвідомлюють, яким є їх звичайний вираз обличчя.

Більшість успішних ділових людей (незалежно від статі) мають дружню посмішку; кивають, показуючи своє розуміння, та адекватно пожвавлюються і виражають захват, демонструючи свою зацікавленість почутим чи побаченим. За необхідності у відповідній ситуації вони маскують і не проявляють відкрито свої негативні почуття — гнів, розчарування, страх або заздрість.

Важливим елементом західної ділової культури є прямий погляд в очі. Вважається, що людина, яка уникає прямого погляду, — нещира і не заслуговує на довіру.

Намагайтеся дивитися в очі людині, з якою спілкуєтесь (не постійно та настирливо, а час від часу зустрічаючи її погляд). Не вивчайте свої руки, по оцінюйте стан своїх нігтів, розмовляючи будь із ким. (Багато людей не мають ні найменшого уявлення, чим зайняті їх руки під час розмови.)

Слайд 31. Викладач Давайта розберемося який саме вираз обличчя відповідає якому стану душі?

Здивування –

Горе –

Гнів –

Зазнайство –

Відраза –

Спокій –

Щастя –

Страх –

Радість –

Смуток -

5. Поза /статура

Слайд 32. Викладач

Варто не забувати, що ваша поза, статура говорить сама за себе навіть раніше, ніж ви встигаєте відкрити рота. Вона вказує, чи виявляєте ви інтерес до оточуючих вас людей та чи не байдужі ви до враження, яке справляєте на них. Якщо так, то значить, ваша відповідна поза є частиною адекватної поведінки — надзвичайно важливого елемента загальної ділової культури.

Слайд 33. Учень Бурлаков М.

Коли ви стоїте:

-Випрямтесь, розправте плечі, голову підніміть трохи вверх. Така поза свідчить про те, що вам фізично зручно, ви відчуваєте впевненість у своїх силах.

-Зсутулена фігура свідчить про недостатню впевненість у собі, до того ж при такій статурі ви маєте втомлений, не-підтягнутий та незацікавлений вигляд.

-Тримайте ноги на ширині плечей, розподіляючи вашу вагу рівномірно на кожну з них.

- Плечі мають бути розслаблені, руки вільно опущені вздовж тіла: схрещені перед собою руки часто виражають закритість або недружелюбність, а часом і ворожість.

- Не варто тримати руки у кишенях, ви можете, не усвідомлюючи цього, дзеленчати ключами або дріб'язком, що відволікає інших і нерідко їх дратує.

Слайд 34. Учень Грищенко М.

Коли ви сидите:

-Поза при сидінні залежно від обставин може бути різною, від напружено нахиленої вперед до абсолютно прямої. Звичайно слід сидіти з прямою спиною, поставивши ноги разом, паралельно одна одній, або ж схрестивши в колінах чи внизу.

-Уникайте надто "комфортного", розслабленого сидіння. Багато хто, сидячи, сутулиться — застаріла звичка, від якої важко відмовитися.

- Соватися на стільці, як і стукати підошвами по підлозі, трясти колінами — означає виявляти своє нетерпіння чи знервованість. Цікаво, що у деяких країнах, трясти колінами — не просто погана звичка, яка може дратувати інших. Так, у Китаї це означає відганяти від себе вдачу, щасливий випадок.

Слайд 35. Учень Чайка В.

Коли ви ходите:

-Ходити слід, тримаючи спину рівно, розправивши плечі та не нахиляючи голову вперед. Така статура свідчить про ваш внутрішній спокій, комфорт та впевненість.

-Ваші рухи мають бути природними, простими та елегантними (приємними для ока).

Викладач

6 Несвідома поведінка

Багато з нас має несвідомі звички у поведінці, які можуть створювати про нас небажане (негативне) враження.

Слайд 36. Учень Бенчак Н.

Перелік подібних звичок:

-стукати пальцями по будь-якій поверхні;

-стукати підошвами по підлозі;

-надувати щоки;

-"грати" з пасмом волосся або тягнути себе за волосся;

-чухатися;

-позіхати з відкритим ротом;

-колупатися у зубах;

-метушитися;

-розчісуватися у присутності інших;

-фарбувати нігті або накладати макіяж у присутності інших;

-згинати та розгинати скріпки для паперу;

-відкривати та закривати ручку;

-жувати гумку;

-тиснутися навколо будь-кого.

Кожен із нас може мати подібну звичку, або ж і не одну, незважаючи на посаду, яку ми обіймаємо, та місце роботи. Варто дуже уважно "придивитися до себе", можна скористатися зауваженнями людини, якій ви довіряєте. Якщо для вас характерна подібна поведінка, намагайтеся пом'якшити, покращити її, постійно контролюючи свої дії не лише на робочому місці, але і за його межами.

Несвідомі звички можуть не лише впливати на враження про вас інших людей, небажано міняючи його на менш позитивне, а й бути навіть причиною того, що люди боятимуться вас. Наприклад, якщо начальник несвідомо для себе барабанить пальцями по столу, підлеглі можуть побоюватися, що він сердитий або ж, гірше, розгніваний.

Учень Чайка В.

Слайд 37. Однією з подібних звичок, що можуть вам зашкодити, є торкання інших у ділових ситуаціях. Люди мають дуже різне ставлення до будь-якого роду фізичних контактів загалом, і у ділових стосунках зокрема. Тому найкращим правилом буде зовсім їх уникати. Дружнє поплескування по плечу, що не має ніякого іншого значення, крім підтримки та схвалення, може бути розцінене як зазіхання.

Навіть надмірне наближення до когось може бути сприйняте досить негативно. Прийнятна комфортна відстань між людьми у ділових ситуаціях приблизно дорівнює довжині витягнутої руки. Якщо ви підійдете до людини ближче, ви можете втрутитися у інтимний простір, що, як правило, призначається для членів родини та людей, яких ми любимо, або особистий простір, який розрахований для друзів. (Наведені параметри інтимного та особистого простору характерні для західної культури, при цьому вони різняться у певних країнах. В інших культурах, наприклад Близького Сходу, ці параметри відрізняються ще більше.)

 

 

Слайд 38. Викладач

Висновок

Отже всім відоме прислів’я, яке говорить про те, що зустрічають по одягу, виникло не просто так. Ми з вами дослідили, що дійсно це так.

Тобто, поведінка і манера спілкування — це теж свого роду костюм. Пам’ятаєте, як звучить друга частина прислів’я, яку ми цитували?

Правильно — проводжають по розуму. Отже, важливою складовою іміджу підприємця є професіоналізм, який складає основу репутації. Ваші успіхи говорять голосніше і красномовніше, ніж будь-які слова. Щоб створити репутацію надійної та успішної людини, потрібно добре робити свою справу і дозволити вашим досягненням говорити за вас.

 

 

Список використаної літератури

 

  1. Веснина В.Р. «Менеджмент всім» - М.: Юрист 1994
  2. Глухів В.В. «Основи менеджменту» - СПб 1995
  3. Максимцева М.М. «Менеджмент» 2 вид. М.: Юнити – Дана, Єдність, 2002
  4. Плахова Л. В. «Основи менеджменту» М.: КНОРУС, 2007
  5. www.yandex.ru
  6. www.5ballov.ru
  7. Баринов В.А. Довідник менеджера. – М.: АДС, 2000
  8. Тутушкина М.К. «Практична психологія для менеджерів» М.: Филин, 1996 р.

 

1

 

docx
До підручника
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т. І.)
Додано
23 лютого
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку