Презентація "Фундаментальні поняття економіки"

Про матеріал
Презентація містить 70 тестів з відповідями. Дає можливість перевірити знання з таких тем як "Обмеженість ресурсів", "Альтернативна вартість"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фундаментальні поняття економіки

Номер слайду 2

1. У чому полягає відмінність нормативної економіки від позитивної економіки? Позитивна економіка вивчає позитивні результати економічної діяльності, а нормативна економіка – вплив прийняття нормативних актів на економіку країни;На відміну від нормативної економіки, позитивна економіка не вивчає незаконні види діяльності;Позитивна економіка вивчає «те, що є»; нормативна економіка досліджує «те, що має бути» (тобто те, якою має бути економіка та які конкретно заходи економічної політики доцільні в тій чи іншій економічній ситуації);Позитивна економіка – це розділ макроекономіки, а нормативна економіка – це розділ мікроекономіки.style.color

Номер слайду 3

2. Яке з наведених визначень краще відбиває зміст економічної теорії: Економічна теорія розробляє рекомендації, що безпосередньо застосовуються в господарській діяльності;Економічна теорія описує і вивчає ринкові відносини;Економічна теорія вивчає різні форми організації бізнесу та підприємництва;Економічна теорія має справу з аналізом і прийняттям рішень для найкращого задоволення потреб в умовах обмеженості.style.color

Номер слайду 4

3. Проблему обмеженості ресурсів можна розв’язати: Якщо люди заощаджують ресурси;Якщо всі добровільно обмежать свої потреби;Лише в майбутньому, коли рівень розвитку науки й техніки дозволить істотно збільшити виробництво товарів;Немає правильної відповіді.style.color

Номер слайду 5

4. Через нестачу грошей ви змушені купити кілька дорогих, але гарних зошитів і кілька зошитів більш дешевих. Ви зіштовхнулися з проблемою: Обмеженості ресурсів;Обмеженості ресурсів і необхідністю компромісного вибору;Обмеженості ресурсів, необхідністю компромісного вибору й оцінювання альтернативної вартості;Обмеженості ресурсів і оцінювання альтернативної вартості.style.color

Номер слайду 6

5. Старий Хоттабич уважно дослідив свою бороду й виявив, що волосинки, які йому доводиться виривати для виконання своїх бажань, відразу відростають заново. Чи є в Старого Хоттабича, який дуже не любить учитися, необхідність у вивченні економіки?Є, тому що вивчення економіки допоможе йому діставати максимальний прибуток;Ні, тому що для нього не існує проблеми обмеженості ресурсів;Є, оскільки знання економіки допоможе йому освоїти найбільш ефективні засоби заощаджування;Є, оскільки для нього діє закон попиту.style.color

Номер слайду 7

6. Які з наведених нижче економічних понять можна безпосередньо проілюструвати на кривій виробничих можливостей: Попит та пропозиція;Сукупний попит та сукупна пропозиція;Обмеженість виробничих ресурсів, компромісний вибір, альтернативна вартість;Найкращий спосіб задоволення потреб за наявних виробничих можливостей.style.color

Номер слайду 8

7. Маючи можливість діставатися місця роботи або автобусом, або електричкою, ви віддаєте перевагу електричці. Компанія, що здійснює автобусні перевезення, вивела на лінію нові, більш комфортабельні автобуси, збільшивши при цьому тарифи на проїзд. Як зміниться альтернативна вартість вашого рішення користуватися електричкою? Зросте;Неможливо визначити;Зменшиться;Ніяк не змінитьсяstyle.color

Номер слайду 9

8. Батьки запропонували сину вибрати подарунок на день народження: або магнітофон, або лижі, або джинсовий костюм. Син вибрав магнітофон, але у разі ускладнень із його купівлею був згоден на джинсовий костюм; із найменшим ентузіазмом він поставився до ідеї подарувати йому лижі. Що є альтернативною вартістю вибору магнітофона? Ціна джинсового костюма;Джинсовий костюм;Джинсовий костюм і лижі;Альтернативну вартість неможливо визначити, тому що не відомі ціни, за якими могли бути зроблені покупки. style.color

Номер слайду 10

9. Батьки на день народження подарували сину певну суму грошей. Син обміркував можливість купити на ці гроші або магнітофон, або лижі, або джинсовий костюм. Йому необов’язково було витрачати на кожен із цих товарів усі подаровані кошти, але із трьох найбільш привабливих для нього речей він міг дозволити собі лише одну. Син вирішив, що джинсовий костюм йому потрібніший, ніж лижі, однак магнітофон йому хотілося мати найбільше. Магнітофон з рештою і був куплений. Що є альтернативною вартістю вибору магнітофона? Ціна джинсового костюма;Джинсовий костюм;Джинсовий костюм і лижі;Альтернативну вартість неможливо визначити, тому що невідомі ціни, за якими могли бути зроблені покупки. style.color

Номер слайду 11

10. До якого з варіантів відповіді включено основні питання економіки? Що виробляється, як виробляється, ким споживається;Що споживається, як виробляється, хто виробляє;Що виробляється, як споживається, хто виробляє;Що споживається, як виробляється, хто споживає.style.color

Номер слайду 12

11. Для розв’язання математичної задачі вам потрібно 10 хвилин, розв’язання задачі з фізики займає 15 хвилин. Ваш товариш на задачу з математики витрачає 15 хвилин, а задачу з фізики він розв’язує не швидше ніж за 20 хвилин. Можна сказати, що: Ваш товариш має абсолютну перевагу в розв’язанні задач з фізики;Ви маєте порівняльну перевагу в розв’язанні задач як з математики, так і з фізики;Ви маєте порівняльну перевагу в розв’язанні задач з фізики;Ваш товариш має порівняльну перевагу в розв’язанні задач з фізики.style.color

Номер слайду 13

12. Із запропонованих нижче визначень поняття «альтернативна вартість» виберіть найкраще. Альтернативна вартість – це: Цінність наступної найкращої альтернативи, від якої доводиться відмовлятися, коли обмежені ресурси використовуються для певної мети;Вартість усіх альтернатив, від яких доводиться відмовлятися, коли обмежені ресурси використовуються для певної мети;Сума всіх витрат фірми на виробництво певного товару, виражена в грошовій формі;Грошові витрати, які доведеться здійснити, якщо буде прийняте це рішення.style.color

Номер слайду 14

13. Принципова нерозв’язність проблеми обмеженості пов’язана з тим, що: Часто виникають ситуації, коли наявних товарів не вистачає на всіх споживачів, наприклад, неможливо нарівно поділити 7 відеокасет між 10 особами, які бажають їх одержати;Більшість природних ресурсів людства є вичерпними;Ринок не може виробити всі необхідні людям товари й послуги;У кожний конкретний момент часу людські потреби перевищують можливості їх задоволення за рахунок доступних ресурсів.style.color

Номер слайду 15

14. Із двох робітників порівняльну перевагу має той, який: Виробляє більше товарів і послуг, використовуючи ту саму кількість ресурсів;Виробляє який-небудь товар з меншою альтернативною вартістю. Виробляє який-небудь товар з більшою альтернативною вартістю. Виробляє товари або послуги кращої якості.style.color

Номер слайду 16

15. Проблема компромісного вибору постає: Лише перед окремими людьми. Лише перед фірмами. Лише перед державними органами.І перед окремими людьми, і перед фірмами, і перед державними органами.style.color

Номер слайду 17

16. Побудова кривої виробничих можливостей передбачає, що без залишку використовуються такі види ресурсів: Трудові ресурси і капітал;Трудові ресурси, природні ресурси і капітал;Капітал і природні ресурси;Трудові ресурси.style.color

Номер слайду 18

17. Три типи економічних систем – це: Традиційна, ринкова й централізована;Демократична, анархічна й тоталітарна;Феодальна, капіталістична й комуністична;Така, що розвивається, розвинена й у стані стагнації.style.color

Номер слайду 19

18. Яке з наведених нижче визначень НЕ використовується для характеристики типів економічних систем? Традиційна;Централізована;Капіталістична;Змішана.style.color

Номер слайду 20

19. Ознаки якого з типів економічних систем НЕ МОЖНА було знайти в економіці СРСР у 1970-х роках? Традиційної;Ринкової;Централізованої;В економіці СРСР у 1970-х роках можна було знайти ознаки всіх перелічених вище типів економічних систем.style.color

Номер слайду 21

20. На рисунку зображено криву виробничих можливостей. Точка В представляє таку комбінацію обсягів виробництва одягу і взуття, що: Відповідає повному використанню всіх виробничих ресурсів;Може бути досягнута й за неповного використання всіх виробничих ресурсів;Може бути досягнута лише у випадку збільшення кількості та підвищення якості виробничих ресурсів;Не може бути досягнута ніколи.style.color

Номер слайду 22

21. Що з переліченого нижче є прикладом компромісного вибору? Час, витрачений на ухвалення рішення щодо того, скільки купити рослинної олії та скільки вершкового масла;Рішення про купівлю 1 літра рослинної олії замість 0,5 кг вершкового масла;Витрати на купівлю рослинної олії порівняно з витратами на купівлю вершкового масла;Усе перелічене вище.style.color

Номер слайду 23

22. Упродовж останніх років на Кіровоградщині з кожного гектара збиралося набагато більше пшениці, ніж у Херсонській області. Із цього однозначно випливає, що: Кіровоградщина має порівняльну перевагу у вирощувані пшениці;Херсонщина має порівняльну перевагу у вирощувані кавунів;Пшениця, вирощена на Кіровоградщині, має поставлятися в Херсонську область;Однозначний висновок зробити неможливо.style.color

Номер слайду 24

23. Український футболіст, уклавши угоду з клубом АПЛ, купив на свої кошти комплект футбольної форми для дитячої команди клубу. У такій самій ситуації його товариш по команді витратив гроші на придбання квартири в центрі Києва. З економічної точки зору: Обидва вчинили нераціонально;Другий учинив раціонально, перший – ні;Обидва вчинили раціонально;Перший учинив раціонально; другий – ні.style.color

Номер слайду 25

24. Андрія попросили розташувати три товари в порядку зменшення їх корисності. Андрій розташував ці товари так: комп’ютер, джинси, економічний довідник. Але, одержавши суму грошей, достатню для покупки комп’ютера, Андрій купив джинси, що коштували дешевше. Як з економічної точки зору пояснити це рішення? Андрій не є раціональним споживачем, здатним оцінити для себе корисність конкретного товару;Приймаючи рішення, на що саме витрачати отриманні гроші, Андрій оцінював корисність не лише трьох перелічених товарів, але й інших товарів та послуг, які він міг би на ці гроші купити;Корисність товарів, які можна одержати безкоштовно, принципово відрізняється від корисності тих же товарів, якщо їх доводиться купувати за гроші;Відповідно до закону попиту, за більш високою ціною покупець готовий купити меншу кількість товару або послуги, ніж за більш низькою ціною.style.color

Номер слайду 26

25. Яке з наведених тверджень НЕПРАВИЛЬНЕ з погляду економіки? Економічне зростання можливе лише в разі збільшення кількості або поліпшення якості виробничих ресурсів;Тільки праця необхідна для виробництва матеріальних благ;Будь-яке рішення має вартість;Добровільний обмін вигідний для обох сторінstyle.color

Номер слайду 27

26. Залізна руда: Є природним ресурсом;Є капіталом;Може бути й тим, і іншим. Не може бути ні тим, ні іншим.style.color

Номер слайду 28

27. Ціни в ринковій економіці: Стабільно низькі;Вищі, ніж за державного регулювання;Змінюються в результаті взаємодії попиту і пропозиції;Улаштовують продавців, але не влаштовують покупців.style.color

Номер слайду 29

28. Що з переліченого нижче краще відбиває зміст поняття «корисність»? Корисність, яку мають зі споживання товарів та послуг;Вимірник задоволення, яке передбачається одержати від споживання товарів та послуг;Критерій оцінювання успішності економічної політики держави;Цінність товару(послуги) для споживача в грошовому вираженні.style.color

Номер слайду 30

29. Що з переліченого нижче не є виробничим ресурсом? Металорізальний верстат;Алюмінієва руда;Працівник сфери освіти;Банківський кредит.style.color

Номер слайду 31

30. Мати Тереза, одержавши в жовтні 1979 року Нобелівську премію миру, направила 190 тис. дол. США зі своєї нагороди на будівництво лікарні. З економічної точки зору це рішення було: Раціональним;Нераціональним;Емоційним;Альтруїстичним.style.color

Номер слайду 32

31. Інна вирішила випити четверту чашку кави та з’їсти третє тістечко. Можна зробити висновок, що Інна вважаєЩо гранична корисність від споживання кави й гранична корисність від споживання тістечок при цьому збільшиться;Що середня корисність від споживання кави й середня корисність від споживання тістечок при цьому збільшиться;Що загальна корисність від споживання кави й тістечок при цьому збільшиться;Правильним є все перелічене вище.style.color

Номер слайду 33

32. Ви купили партію іграшок по 5 гривень, сподіваючись продати їх удвічі дорожче, але більшу частину продати не вдалося. Будинок культури пропонує купити всі іграшки, що залишилися, за ціною 2 гривні за штуку. З економічної точки зору вам: Не слід погоджуватися на угоду, тому що пропонована ціна нижча від тієї ціни, яку ви сподівалися одержати;Не слід погоджуватися на угоду, тому що пропонована ціна нижча від ваших витрат на покупку;Варто погодитися на угоду, якщо інших варіантів продажу іграшок немає;Варто погодитися на угоду, тому що ви знаєте, що іграшки купують для дітей.style.color

Номер слайду 34

33. Суспільні товари – це товари: Використання яких одним споживачем не зменшує кількості товару, доступного для використання іншими особами;Щодо яких споживання не може бути обмежене лише тими, хто платить за товар;Щодо яких правильними є обидва твердження – А і Б;Вироблені винятково державою.style.color

Номер слайду 35

35. Що з переліченого нижче, швидше за все, НЕ буде віднесено до суспільних товарів та послуг? Послуги міської пожежної охорони;Система захисту міста від повені;Освітлення квартир;Освітлення вулиць.style.color

Номер слайду 36

35. До «суспільних товарів» належить товар. Вироблений державою;В якому суспільство зазнає найбільш гострої потреби;Використання якого практично не зменшує кількість цього ж товару, доступного для використання іншими особами, і щодо якого споживання не може бути обмежене тільки тими, хто платить за цей товар;Щодо якого правильним є все перелічене.style.color

Номер слайду 37

36. Родина вирішила витратити за місяць 4 тис. гривень. У першу чергу родині хотілося б купити пральну машину із сушкою (3,5 тис. грн.) і холодильник (2 тис. грн.). За можливості родина бажала б придбати також пилосос (1 тис. грн.). Гроші, що залишилися після покупки одного або кількох із трьох названих предметів, будуть витрачені на покупку продуктів харчування. Якщо родина врешті-решт вирішить придбати пральну машину, то якою буде альтернативна вартість цього рішення? 4 тис. грн.;3,5 тис. грн.;Холодильник;Холодильник, пилосос і продукти харчування на суму 500 грн.style.color

Номер слайду 38

37. Коля і Вітя можуть виробляти лопати й канати. Їхні криві виробничих можливостей зображені на малюнку. Можна стверджувати, що. Коля має порівняльні переваги у виробництві канатів;Альтернативна вартість виробництва лопат у Колі нижча, ніж у Віті;Коля обов’язково повинен виробляти лише канати, а Вітя – виключно лопати;Правильне все перелічене.style.color

Номер слайду 39

38. Іполіт Матвійович Воробьянінов, витративши чималі гроші напередодні в ресторані, не зміг заплатити 30 рублів комісійного збору, був з ганьбою вигнаний з аукціону й не має змоги купити стільці. Якою є альтернативна вартість рішення Іполіта Матвійовича витратити гроші в ресторані? У цього рішення не було альтернативної вартості, тому що, витрачаючи гроші в ресторані, Іполіт Матвійович не знав про те, що доведеться платити комісійний збір;Побиття, яке вчинив Іполіту Матвійовичу Остап, коли дізнався, що Іполіт Матвійович витратив гроші;Блага, які Іполіт Матвійович міг купити на суму, витрачену в ресторані;Блага солодкого життя, які могли бути придбані на частку Іполіта Матвійовича від суми, вирученої від продажу захованих в одному зі стільців діамантів.style.color

Номер слайду 40

39. У результаті зниження ціни «Пепсі-коли» на 20% Олег почав купувати не дві пляшки цього напою в день, а три. При цьому загальна сума витрат Олега на купівлю товарів і послуг не змінилася. Тут явний прояв: Ефекту доходу;Ефекту заміщення;Ефекту Веблена;Ефекту Гіффена. A. І і ІІ;B. І і ІІІC. ІІ і IV;D. Тільки І.style.color

Номер слайду 41

40. Гасло «Від кожного – за здібностями, кожному – за потребами»Може бути реалізоване в разі розумного самообмеження потреб;Не може бути реалізоване через принципову неможливість розв’язати проблему обмеженості ресурсів;Може бути реалізоване в майбутньому за умови постійних значних іінвестицій у розвиток науки і техніки;Не слід реалізовувати, оскільки існують шкідливі потреби, такі, як тютюнопаління та вживання алкоголю та наркотиків.style.color

Номер слайду 42

41. Яке з наведених тверджень є правильним? Приймаючи економічне рішення, кожна людина свідомо і точно визначає альтернативну вартість цього рішення;Щоб прийняти правильне економічне рішення, альтернативну вартість цього рішення необхідно виразити в грошових одиницях;Як економічне рішення, так і його альтернативна вартість можуть змінитися внаслідок зміни інформації, якою володіє людина, що приймає це рішення;Усі наведені вище твердження правильні.style.color

Номер слайду 43

42. Після закінчення школи ви вступили до університету, де навчаєтесь безкоштовно. Що з переліченого нижче може бути альтернативною вартістю вашого рішення вступити до університету?Гроші, які ви могли б заробити, замість навчання влаштувавшись на роботу;Знання, які ви отримаєте, навчаючись в університеті;Гроші, які вам довелося б заплатити, якби навчання в університеті було платним;Гроші, які ви зможете заробити після закінчення навчання.style.color

Номер слайду 44

43. Яке твердження про альтернативну вартість НЕПРАВИЛЬНЕ? Альтернативна вартість – це те саме, що неявні витрати. Будь-яке рішення має альтернативну вартість;Для визначення альтернативної вартості рішення необхідно знати, від чого людина відмовляється, приймаючи це рішення;Альтернативну вартість не завжди можна розрахувати в грошовому виражені.style.color

Номер слайду 45

44. У країні, що має показану на рисунку криву виробничих можливостей, вирішено виробляти Q одиниць одягу. Який з відрізків на графіку відповідає альтернативній вартості такого рішення?OA;AB;QC;Жоден з відрізків не відповідає альтернативній вартості.style.color

Номер слайду 46

45. На малюнках 1 – 4 зображені криві виробничих можливостей. Укажіть криві з ділянками, на яких відбувається зміна альтернативної вартості виробництва одиниці товару А: Усі криві;Криві 2 і 4;Криві 2 і 3;Лише крива 2.style.color

Номер слайду 47

46. Точка В є такою комбінацією обсягів виробництва одягу і взуття, яка: Відповідає повному використанню всіх виробничих ресурсів;Може бути досягнута й за неповного використання всіх виробничих ресурсів;Може бути досягнута лише у випадку збільшення кількості та поліпшення якості виробничих ресурсів;Не може бути досягнута ніколи.style.color

Номер слайду 48

47. Для побудови кривої виробничих можливостей на площині: На одній осі відкладається час, на іншій – обсяг виробництва продукції;На одній осі відкладається обсяг виробництва товару А, на іншій – обсяг виробництва товару В;На одній осі відкладається обсяг наявних ресурсів, на іншій – обсяг виробництва продукції;На одній осі відкладається обсяг виробництва товару А, на іншій – обсяг наявних ресурсів.style.color

Номер слайду 49

48. Якщо країна використовує всі людські та природні ресурси, то певна кількість певного продукту: Може бути вироблена приватними підприємцями, але не державою;Може бути вироблена і без скорочення вироблення яких-небудь інших товарів;Може бути вироблена лише в разі скорочення виробництва яких-небудь інших товарів;Не може бути вироблена.style.color

Номер слайду 50

49. Для розв’язання задачі з економіки вам потрібно в середньому 10 хвилин, а відповідь на питання економічного тесту займає у вас 1 хвилину. Ваш приятель на задачу з економіки витрачає 20 хвилин, а на питання тесту він відповідає не швидше, ніж за 2 хвилини. Можна сказати, що: Ваш приятель має абсолютну перевагу в розв’язанні задачі з економіки;Ви маєте порівняльну перевагу як у розв’язанні задачі, так і у відповідях на питання тесту;Ні у вас, ні у вашого приятеля немає порівняльної переваги ні в розв’язанні задачі з економіки, ні у відповідях на питання тесту;Ваш приятель має порівняльну перевагу в розв’язанні задачі з економіки.style.color

Номер слайду 51

50. Є два виробники. Обидва виробляють лише два товари – А і Б. При цьому: Порівняльна перевага у виробництві конкретного товару буде визначатися залежно від того, хто з робітників зуміє продати свій товар за більш високою ціною;Один з виробників може мати порівняльну перевагу у виробництві обох товарів;Порівняльну перевагу у виробництві конкретного товару має той із виробників, хто виробляє цей товар з меншими витратами часу;Жоден із виробників не може мати порівняльної переваги у виробництві обох товарів.style.color

Номер слайду 52

51. Добровільний обмін: Вигідний усім його учасникам однаковою мірою;Здійснюється тоді, коли всі його учасники розраховують, що корисність того, що вони отримують, виявиться вищою за корисність того, що вони віддають;Зменшує взаємозалежність його учасників;Можливий лише за відсутності державного регулювання.style.color

Номер слайду 53

52. Зміна лінії бюджетного обмеження індивідуального споживача для двох товарів (X i Y) від АВ до АС означає, що: Підвищилась ціна на товар Х;Підвищилась ціна на товар Y;Зросли номінальні доходи цього споживача; Знизились номінальні доходи цього споживача.style.color

Номер слайду 54

53. Товар А використовується як сировина для виробництва товару В. Із цього однозначно випливає, що: Товар А – це нормальний товар, а товар Б – це нижчий товар;Товар А – це проміжний товар, а товар Б – це кінцевий товар;Ціна одиниці товару А менша, ніж ціна одиниці товару Б;Серед відповідей А, Б і В немає правильної.style.color

Номер слайду 55

54. Загальна корисність яблук: Тим вища, чим більш високу ціну заплатив споживач за яблука;Однакова для всіх споживачів, якщо вони перебувають у той самий час у тому самому місці;Характеризує очікуване задоволення від споживання яблук;Не може знижуватись в разі споживання додаткових яблук.style.color

Номер слайду 56

55. Ілля любить яблука і не палить цигарок. Яка із зображених нижче кривих байдужості (U) краще за інші відбиває переваги Іллі?

Номер слайду 57

56. На рисунку подано карту байдужості та лінію бюджетного обмеження індивідуального споживача N: У цій ситуації раціональний споживач Nвибере набур із товарів А і Б, що відповідає: або точці 1, або точці 2;точці 1;точці 3;точці 4.style.color

Номер слайду 58

57. У вас є 40 доларів, які ви вирішили витратити на купівлю яблук і мандаринів. Відомо, що ціна 1 кг яблук – 2 долари, а ціна 1 кг мандаринів – 5 доларів. Корисність 1 кг мандаринів ви оцінюєте вдвічі вище від корисності 1 кг яблук. Яку кількість яблук і мандаринів ви маєте купити, щоб максимізувати свою корисність? Купити 20 кг яблук і не купувати мандаринів;Купити 15 кг яблук і 2 кг мандаринів;Купити 15 кг яблук і 3 кг мандаринів;Купити 8 кг мандаринів, і не купувати яблук.rrrr

Номер слайду 59

58. Сергій, вертаючись із роботи, має можливість купити пачку морозива з лотка за 5 грн, не відхиляючись при цьому від свого маршруту. Сергієві відомо, що таку ж пачку морозива він може купити за 4 грн. у кіоску, розташованому за 300 метрів осторонь його шляху. З економічної точки зору, купуючи морозиво з лотка, Сергій чинить: Нераціонально, оскільки купує товар, який можна купити дешевше;Раціонально, оскільки цінність 1 гривні для нього менша, ніж цінність часу і зусиль, які йому доведеться витратити на те, щоб купити більш дешеве морозиво;Раціонально, оскільки попит на морозиво зазвичай нееластичний;Раціонально, оскільки різниця в 1 гривню настільки незначна, що нею можна знехтувати.rrrr

Номер слайду 60

59. Яке твердження є НЕПРАВИЛЬНИМ? Лінія бюджетного обмеження відокремлює комбінації товарів, які споживач може купити за певного рівня своїх доходів і цін, від комбінацій товарів, які він може купити;Збільшення наявного доходу сприяє зсуву кривої його бюджетного обмеження вправо;Пропорційне підвищення цін на товари сприяє паралельному зсуву кривої бюджетного обмеження споживача цих товарів уліво;Кут нахилу бюджетного обмеження споживача безпосередньо залежить від величини його наявного доходу.rrrr

Номер слайду 61

60. Ефект доходу: Виявляється в збільшенні споживання нормальних товарів за зростання реальних доходів;Виявляється в збільшенні споживання нижчих товарів за зростання реальних доходів;Виявляється в зниженні споживання будь-яких товарів за зростання реальних доходів;Виявляється в збільшенні споживання будь-яких товарів за зростання реальних доходів.rrrr

Номер слайду 62

61. Ефект заміщення: Виявляється лише в збільшенні споживання нормального товару за зниження ціни цього товару відносно цін на інші товари;Виявляється лише в збільшенні споживання нижчого товару за зниження ціни цього товару відносно цін на інші товари;Виявляється в зниженні споживання будь-якого товару за зниження ціни цього товару відносно цін на інші товари;Виявляється в збільшенні споживання будь-якого товару, якщо цей товар дешевше відносно інших товарів.rrrr

Номер слайду 63

62. Для нижчих товарів: Ефект доходу й ефект заміщення діють в одному напрямі;Ефект доходу й ефект заміщення діють в різних напрямах, причому ефект заміщення сильніший;Ефект доходу й ефект заміщення діють в різних напрямах, причому ефект доходу сильніший;Ефект доходу й ефект заміщення не діють.rrrr

Номер слайду 64

63. Припустимо, що для Ірини вермішель – це «нижчий» товар. Зниження ціни на вермішель у результаті збільшення пропозиції вермішелі за інших рівних умов призведе до того, що Ірина: Збільшить споживання вермішелі, тому що вплив ефекту заміщення буде більш сильним, ніж вплив ефекту доходу;Знизить споживання вермішелі, тому що вплив ефекту заміщення буде менш сильним, ніж вплив ефекту доходу;Залишить споживання вермішелі на колишньому рівні, оскільки вплив ефекту заміщення буде компенсовано впливом ефекту доходу;Може як збільшити, так і зменшити споживання вермішелі.rrrr

Номер слайду 65

64. Нормальні товари – це: Товари більш високої якості, ніж інші;Будь-які товари, яких купується менше, якщо ціна на них підвищується;Товари, які споживачі купують у більшій кількості, якщо їхні доходи зростають, за незмінних інших умов;Товари, для яких правильні всі наведені вище твердження.rrrr

Номер слайду 66

65. Суспільні товари – це товари: Створені суспільством протягом певного періоду часу;Створені протягом усієї історії існування суспільства;Необхідні для економічного процвітання суспільства;Які можуть споживати одні споживачі, навіть якщо ці товари одночасно споживають інші люди.rrrr

Номер слайду 67

66. Товар А використовується як сировина для виробництва товару Б. Обидва товари вироблені в тому самому році. Із цього однозначно випливає, що: Товар А – це нормальний товар, а товар Б – це нижчий товар;Товар А – це проміжний товар, а товар Б – це кінцевий товар;Товар А – це проміжний товар;Ціна одиниці товару А менше, ніж ціна одиниці товару Б.rrrr

Номер слайду 68

67. Принцип спадної граничної корисності може бути використаний для випадків, коли: Різні споживачі споживають по одній одиниці того самого товару;Той самий споживач споживає по одній одиниці різних товарів;Той самий споживач споживає кілька одиниць того самого товару;Той самий продавець продає кілька одиниць того самого товару різним покупцям.rrrr

Номер слайду 69

68. Використовуючи наведені в таблиці дані, визначте, чому дорівнює граничний прибуток від продажу 11-ї одиниці продукції: 4,4 $;4,5 $;5,5 $;14,5 ${5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Q, шт. FC, $AVC, $P, $10664,01511664,515rrrr

Номер слайду 70

69. Яке з наведених нижче тверджень про принцип спадної граничної віддачі є правильним? Дія принципу спадної граничної віддачі зрештою неминуче призводить до того, що в разі додавання все нових одиниць змінного фактору загальний обсяг виробництва починає знижуватись;Принцип спадної граничної віддачі виявляється лише в разі використання виробничих процесів, де фіксованим фактором є земля, а змінними – праця і капітал;Принцип спадної граничної віддачі не можна застосовувати до довгострокового періоду;Коли починає діяти принцип спадної граничної віддачі, величина середніх обсягів виробництва відразу починає знижуватись.rrrr

Номер слайду 71

70. З наведених нижче тверджень виберіть правильне: Спадання граничної віддачі може відбуватися як у короткостроковому, так і в довгостроковому періоді виробництва;Поява нових продавців на ринку конкретного товару не означає, що пропозиція цього товару обов’язково зросте;Загальна, середня й гранична корисність конкретного товару (послуги) завжди змінюються в одному напрямку;Основною причиною обмеженості ресурсів є їх вичерпність.rrrr

pptx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
2734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку