В методичній розробці презентується мета та суть мотиваційної діяльності, а також підбір засобів та механізмів, інформаційно-технологічних сервісів та застосунків для покращення пізнавальної діяльності учнів.
www.themegallery.com Мотиваційні компоненти освітньої діяльності при викладанні географії Підготувала: викладач географії КПАЛ Тепенчак Т.М.
Номер слайду 2
Під мотивом учіння розуміється усвідомлена потреба здобувачів освіти здійснювати організовану навчально-пізнавальну діяльність. МОТИВАЦІЯ
Номер слайду 3
Л.І.Божович – педагогічний психолог
Номер слайду 4
Активуючий вплив пізнавальних потреб здобувачів освіти (психолог С.Л.Рубінштейн) 4 Визначений інтерес до предмета, пов'язаного певним чином з обраною майбутньою практичною діяльністю
Номер слайду 5
Досвід уявляється мені садом квітучих троянд. Ось нам треба пересадити цей квітучий кущ із саду на своє поле. Що для цього треба зробити? Насамперед вивчити ґрунт свого поля, додати те, чого в ньому не вистачає. Підготувати цей ґрунт, потім уже пересаджувати. Але як? Разом з ґрунтом, не оголюючи коренів. А що, на жаль, іноді буває? Почув директор школи: в такому-то саду ростуть прекрасні троянди. Посилає вчителів: їдьте, подивіться, привезіть троянду, посадимо на нашому полі. Їдуть учителі, милуються прекрасними квітами. Абияк викопують кущ, обрубуючи живі корені, а часом рубають гілки із запашними квітами, привозять додому, втикають саджанці і навіть гілки без коренів на своєму полі. Засихають квіти, засихає листя. Дивується директор, дивуються вчителі: що ж це виходить? Усе робимо нібито точно так, як роблять творці передового досвіду, а досвід не приживається… нема нічого цінного в цьому досвіді, даремно його розхвалюють, робитимемо все, як і раніше.
Номер слайду 6
Завданням географії є «опис гармонійної єдності природного середовища і способу життя людини в межах окремих місцевостей» Поль Відаль де ла Блаш (французький географ, засновник наукової школи географії людини)
Номер слайду 7
Менше навчати – більше вивчати (фінський досвід) (фото взято з відкритих джерел в Інтернеті)
Номер слайду 8
ПРАКТИЧНА РОБОТА 1. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТРУКТУРИ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА ДВОХ ЕКОНОМІЧНО РОЗВИНЕНИХ НЕВЕЛИКИХ КРАЇН ЄВРОПИ (за вибором).
Номер слайду 9
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Номер слайду 10
Використання електронного сервісу https://wordwall.net
Номер слайду 11
Використання відео-уроків та інтернет-ресурсів
Номер слайду 12
Використання інтернет-ресурсу https://geografiamozil2.jimdofree.com
Номер слайду 13
Використання онлайн-карт та віртуальних ігор
Номер слайду 14
ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ ЗБІРНИК ЗАВДАНЬ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ФОРМАТІ PISA 1) завдання з набором тверджень 2) завдання з наданням відкритої стислої відповіді
Номер слайду 15
Навчально-методичне забезпечення з предмета географії для 10 класу
Номер слайду 16
Навчально-методичне забезпечення з предмета географії для 11 класу