МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Про матеріал

Основною метою вивчення іноземної мови в ВНЗ є оволодіння іноземною мовою на рівні, що забезпечує реальну можливість її використання в практичній роботі зі спеціальності. Вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)»у вищих навчальних закладах набуває особливої мотивації за умов урахування професійних інтересів студента.

Важливим аспектом мотивації є посилене використання інформаційних технологій з певною метою – здобуття знань про новітні досягнення в професійній галузі та використання навичок володіння мовою для встановлення іншомовних комунікацій чи роботи з різними видами носіїв інформації. Будь-який фахівець в процесі професійної діяльності відчуває необхідність в отриманні новітньої інформації зі своєї спеціальності, значна частина якої представлена іноземною мовою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ ВІННИЦЬКОГО НАУ

Номер слайду 2

Кордонська Альона Василівна,голова циклової комісії іноземної мови та гуманітарних дисциплін, Викладач іноземної мови, вища категорія, старший викладач

Номер слайду 3

МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ 

Номер слайду 4

1. Чому ми повинні знати професійну іноземну мову? 2. Якими мають бути практичні вміння і навички? 3. Як ви зможете їх використати у майбутній професії? 4. Що ви повинні робити для цього? 5. Яким повинен бути рівень професійних іншомовних знань, щоб вважати його достатнім?

Номер слайду 5

Рушійною силою для відповіді на ці всі запитання повинна стати глибока мотивація учіння.

Номер слайду 6

Проблемам навчання іноземної мови за професійним спрямуванням у 70-90рр. минулого століття були присвячені наукові дослідження низки вчених, педагогів-методистів.

Номер слайду 7

Основною метою вивчення іноземної мови в ВНЗ є оволодіння іноземною мовою на рівні, що забезпечує реальну можливість її використання в практичній роботі зі спеціальності. Вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)»у вищих навчальних закладах набуває особливої мотивації за умов урахування професійних інтересів студента.

Номер слайду 8

Важливим аспектом мотивації є посилене використання інформаційних технологій з певною метою – здобуття знань про новітні досягнення в професійній галузі та використання навичок володіння мовою для встановлення іншомовних комунікацій чи роботи з різними видами носіїв інформації.

Номер слайду 9

Сучасні засоби комунікації надають практично необмежені можливості пошуку інформації та спілкування. Професійна діяльність будь-якого фахівця вимагає вміння користуватися базами даних, здійснювати інформаційний пошук, оформляти різні документи, редагувати тексти, в тому числі й іноземною мовою.

Номер слайду 10

Ефективність професійно-орієнтованого іншомовного спілкування безпосередньо залежить від здатності враховувати культурні особливості країни співрозмовника, вибору комунікативної тактики поведінки в умовах нестандартної комунікативної ситуації і застосування цих навичок для вирішення професійних завдань. Володіння іноземною мовою має бути обов'язковим компонентом професіоналізму.

Номер слайду 11

Мотиваційний компонент в навчанні іноземної професійної мови – це використання її в практичному навчанні. Потрібно використовувати різні форми роботи – починаючи від мовних тренажерів, відтворення виробничої ситуації, складання монологів, діалогів, полілогів на професійну тематику – до практикування у використанні іноземної мови під час практичного навчання студентів.

Номер слайду 12

Іноземна мова виступає як засіб комунікації, спілкування з представниками інших націй, отже в освіті продовжує розвиватися і надалі культурологічний або інтеркультурний підхід у навчанні в рамках концепції «діалогу культур», з метою формування полімовної грамотності студентів.

Номер слайду 13

Студенти мають бути підготовлені до свідомого використання іноземної мови в подальшому житті та роботі.

Номер слайду 14

Добре знання іноземних мов є зараз і продовжуватиме залишатися надалі однією з провідних вимог роботодавців. Мотивація вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі – це своєрідний фундамент, на якому вибудовується успіх майбутнього спеціаліста, професіонала в своїй галузі.

Номер слайду 15

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
4 лютого
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку