Мотиваційний лист ,що поданий під час конкурсу на заміщення вакантної посади директора освітнього закладу

Про матеріал

Мотиваційний лист – різновид особистої супровідної кореспонденції, що надається разом з резюме. Його мета – справити потрібне враження на потенційного роботодавця, звернути його увагу на ваш професійний досвід, знання та вміння, рівень обізнаності щодо напрямків діяльності підприємства, та довести, що саме ви маєте отримати вакантне місце.

Перегляд файлу

                                                                                                   Голові конкурсної комісії

                                                                              з добору на посаду директора

                                                                              Просянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                              Маломихайлівської ОТГ

                                                                             Покровського р-ну Явтушенку 

                                                                             Анатолію Павловичу

                                     МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ

                                                                              Саєнко Марини Сергіївни

                                                                              претендента на посаду  директора

                                                                              Просянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Хочеш змін у суспільстві – починай із себе! Мета мого мотиваційного листа – запропонувати Вам свою кандидатуру на посаду директора Просянської ЗОШ І-ІІІ ст., запропонувати себе як людину, для якої розвиток – це насамперед рух, рух вперед, а відсутність розвитку – стагнація. У сучасному світі

Кредо моєї роботи:

Учитись важко, а учить ще важче.

Але не мусиш зупинятись ти.

Як дітям віддаси усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти.

                                               Микола Сингаївський

За свої 48 років життя я встигла вже багато чого досягти: маю щасливу родину, дві вищі освіти, за плечима 27 років досвіду педагогічної діяльності. Проте відчуваю у собі сили, бажання та ресурс для більших звершень. Я мати двох доньок і розумію, як важливо, щоб мої діти, щоб діти нашого селища на сучасному етапі інтеграції України до європейського та світового співтовариства відчували себе цілеспрямованою, активною, впевненою у своїх силах особистістю, яка здатна адаптуватися до нових соціально-економічних умов, а також використовувати конструктивні стратегії подолання труднощів на життєвому шляху. Мова йде про виховання самоефективності особистості, що визначає успішність молодої людини в діяльності та у взаєминах із людьми.

Для того, щоб втілити свої ідеї у реальність, я маю багато переваг та здобутків. Здобута мною філологічна освіта (магістр, викладач української мови та літератури, вчитель зарубіжної літератури та російської мови), активна громадська позиція (журналіст, поетеса), такі важливі риси особистості як толерантність, відкритість до змін, уміння адаптуватися до нових умов, мобільність, обізнаність у галузі інформаційних технологій, уміння дивитися на світ по-новому – все це надає мені можливості для реалізації себе на посаді вчителя, адміністратора, директора. Мене не лякають «важкі» люди, амбітні завдання, високі вимоги. Я  зацікавлена в роботі директором саме у рідній, з дитинства знайомій, Просянській школі, у якій навчалась і  працюю вже 26-й рік. Я вдячна всім вчителям, які мене навчали у цій школі, за їх внесок у розвиток моєї особистості. Вдячна попереднім директорам школи , які мудро згуртовували учнів, вчителів, батьків у велику шкільну родину. Цей дух шкільної спільноти я буду й далі бережно передавати новим  поколінням ліцеїстів , допомагаючи долати виклики життя.

З якою ідеєю я йду на посаду директора? Таких ідей декілька, усі вони покликані змінити наш навчальний заклад на краще, дати дітям нові можливості для розвитку. А почала б із перетворення звичайного закладу освіти на громадсько-активний заклад. Вважає цікавою ідеєю створення мультипрофільного класу та впровадження проєкту «Проба в професії». Адже так важливо, щоб діти вивчали базові предмети та навчалися проектній діяльності: брали участь у цікавих проєктах із STEM-освіти, у конкурсах МАН; та інших краєзнавчих, екологічних, національно-патріотичних, спортивних, мистецьких проєктах). Учні повинні пробувати себе в різних сферах діяльності, щоб обрати перспективні, сучасні, корисні і гарно оплачувані професії. Відомо, що випускники нашої школи продовжують навчання у найпрестижніших вузах 3-4 рівнів акредитації України, республіки Польща, в Італії та інших державах. Сьогодні школа має забезпечити свого вихованця такими життєвими компетенціями, які допомогли б йому бути успішним у будь-який період життя. 

Своєю метою вважаю продовження та оновлення роботи різноманітних наукових товариств, творчих колективів, спортивних секцій, груп оздоровлення дітей з особливими освітніми потребами або проблемами у фізичному розвитку. Важлива організація постійного підвищення рівня майстерності, професіоналізму керівників гуртків, секцій, факультативів для розкриття талановитих, обдарованих дітей та підлітків у селищі, громаді.

Я за публічність роботи школи, за висвітлення її здобутків та проблем. Вважаю за необхідне проводити діалоги з батьками, учнями, громадськістю, науковцями, письменниками. Така публічність – один з моїх конкурсних принципів. Зрозуміла, що наш заклад майже не має зв’язку з засобами масової інформації (періодичними виданнями району, області). Почну налагоджувати такі комунікації. Зокрема вже створила декілька своїх сторінок на «Всеосвіті», «На урок», творчому об’єднанні  «Соняшник», де окрім власної роботи оприлюднюю кращі роботи учнів школи: проєкти, презентації, виступи, колективні збірки творів.

Приємно бачити, що в цьому році  вчителі і учні продуктивно працюють у   classroom.google.com, а в минулому році почали апробовувати дистанційну платформу «Мій клас». Планую активно задіювати у практиці шкільного життя онлайн-технології: проводити форуми-зустрічі педагогів (наради, педради, консиліуми, семінари) з використанням ІКТ, за допомогою платформи ZOOM (або інших конферец-залах), каналу на Youtube. Слід розповідати, що вдалося зробити, а що ні. Підтримувати  один одного! 

 Нині можна почути, що до школи повинні приходити молоді кадри. В нашій школі є молоді і більш досвідчені. Думаю, що говорити про вік педагога некоректно: головне не вік, а бажання працювати, змінюватися (експериментувати, творити нове).

Слід зауважити, що я постійно підвищую свій професійний рівень, відвідую офлайн- та онлайн-семінари, практикуми, вебінари, вивчаю світовий досвід з питань сфери виховання, психології, інклюзії, НУШ, сучасних наук, культури та мистецтва, спорту (маю близько 40 сертифікатів). Дуже багато зроблено, але ще є над чим працювати. Я болісно відношуся до критики, але завжди аналізую, як необхідно було вчинити, щоб питання вирішувалося максимально гармонійно. Знаю, що я можу працювати директором: мені подобається міняти школу на краще, люблю свою роботу, відкрита світу. 

Керувати навчальним закладом – досить відповідально. Набуті знання, професійний досвід, отримані в процесі роботи, нове бачення сучасної школи дали змогу мені усвідомити, що основною мотиваційною ціллю для роботи на посаді директора, я вбачаю спрямування своєї роботи на духовно-моральне, естетичне і патріотичне виховання підростаючого покоління.

Впровадження у життя вище зазначених завдань – це не данина моді, це необхідність, продиктована часом! Завдання – це інструменти для реалізації власного бачення школи майбутнього. А ще я знаю, що все можливо, якщо є поставлена мета і наполегливо прямуєш до неї.

 Люблю дітей, школу, свою професію. Володію комунікативними здібностями, вмію мобілізувати потенціал колег та надихнути власним прикладом. Вірю, що мій досвід роботи та розуміння необхідності модернізації сучасної школи допоможуть плідно працювати на посаді директора школи.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гольтцш Вікторія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зеленовська Галя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 червня 2021
Переглядів
14558
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку