Ураїнська мова. 3 клас. Мовна тема "Числівник". Узагальнення знань про числівник, як частину мови. Тестові завдання.
МОВНА ТЕМА ЧИСЛІВНИК
1. Числ вник - це
а) частина мови, що позначає ознаку предмета;
б) частина мови, що позначає д ю предмета;
в) частина мови що вказує на к льк сть предмет в.
2. Числ вник в дпов дають на питання
а) який? яка? як ?
б) ск льки? котрий?
в) хто? що?
3. У якому рядку вс словає числ вниками?
а) с мка, трет й, яблуко;
б) п’ятий, в с м, дв ст ;
в) п’ятак, три, квадрат.
4. Познач рядок, у якому вс числ вники кльксн
а) в с м, сотий, ш сть;
б) один, триста, тисяча;
в) чотири, сороковий, ш стнадцять.
5. Познач рядок, у якому вс числ внии порядков
а) четвертий, десятий, сто;
б) другий, двацятий, шостий;
в) п’ятий, восьмий, дев’ять.
6. Обери рядок, у якому правильно записан словосполучення
а) восьмий дн в;
б) один дня;
в) десять дн в.
7. У якому реченн числ вник в дпов дає на питання скльки?
а) Понед лок - перший день тижня;
б) Михайло трет й у списку;
в) Мама купила десять яблук.
8. Обери речення, у якому є числ вник
а) Чемп он по б гов серед ус х тварин - гепард;
б) З одного пол на вогню не розложити;
в) Коли сходить сонце, сн гов замети рожев .
9. Встанови в дпов дн сть
1 С м раз подумай А на тиждень
2 С м п’ятниць Б тисяч людей навчає
3 Одна книга В один раз скажи
10. Добери менники у потр бн й форм
В с м ____________ (яблуко, яблук).
Тринадцять ____________ (корови, кор в, коровам). Три ____________ (зошитами, зошити, зошит в).
11. Перетвори числ вники, як в дпов дають на питанняск льки? на питання котрий?
в с м - восьмий один - _____________ чотири - _______________
дев’яносто три - ________________________________
12. Перепиши присл в’я та приказки. Напиши числ всникисловами.
Знайти, як свої 5 пальц в.
Обходити 10 дорогою.
1 учитель краще, н ж 2 книжки.
Чолов к має 2 вуха, щоб багато слухав, а 1 язик, щоб менше говорив.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________