2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Мовна тема. Орфограма слабкої позиції звука (за системою розвивального навчання). 2 клас.

Про матеріал

1 ВАРІАНТ

1. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції голосних звуків.

а) [вie с н а ], [г р у д ie н′ ], [ с ie с т р а ],

б) [к в ′ і т к а ], [ п ie р′ і г], [ д′ а т ie л ],

в) [ х о д′ б а ], [ в о ґ з а л ], [ к′ і х т′ і ].

2. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції приголосних звуків.

а) [вie с н а ], [г р у д ie н′ ], [ с ie с т р а ],

б) [к в ′ і т к а ], [ п ie р′ і г], [ д′ а т ie л ],

в) [ х о д′ б а ], [ в о ґ з а л ], [ к′ і х т′ і ].

3. Вибери рядок, у якому немає орфограм слабкої позиції звуків.

а) [ш ч ie н′ а ], [зie м а ], [ л е х к о ],

б) [с т е ж к а], [г о с т р′ і ], [ к′ і з к а ],

в) [ р′ у ґ з а к ], [ л ′ і х т а р ], [д р у ж б а].

4. Запишіть слова буквами (вправа 35, с. 17)

2 ВАРІАНТ

1. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції голосних звуків.

а) [к в ′ і т к а ], [ п ie р′ і г], [ д′ а т ie л ],

б) [ х о д′ б а ], [ в о ґ з а л ], [ к′ і х т′ і ],

в) [вie с н а ], [г р у д ie н′ ], [ с ie с т р а ].

2. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції приголосних звуків.

а) [к в ′ і т к а ], [ п ie р′ і г], [ д′ а т ie л ],

б) [ х о д′ б а ], [ в о ґ з а л ], [ к′ і х т′ і ],

в) [вie с н а ], [г р у д ie н′ ], [ с ie с т р а ].

3. Вибери рядок, у якому немає орфограм слабкої позиції звуків.

а) [с т е ж к а], [г о с т р′ і ], [ к′ і з к а ],

б) [ш ч ie н′ а ], [зie м а ], [ л е х к о ],

в) [ р′ у ґ з а к ], [ л ′ і х т а р ], [д р у ж б а].

4. Запишіть слова буквами (вправа 35, с. 17)
Перегляд файлу

1. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої  позиції голосних звуків.

а) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ],                    1 в.

б) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],

в) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ].

2. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції приголосних   звуків.

а) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ],

б) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],

в) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ].

3. Вибери рядок, у якому немає орфограм слабкої позиції   звуків.

а) [ш ч e н′  а ],     [зe м а  ],  [ л е х к о ],

б) [с т е ж к а],  [г о с т р′ і  ],     [ к′ і з к а ],

в) [ р′ у ґ з а к ],   [  л ′ і х т а р ],    [д р у ж б а].

4. Запишіть слова буквами (вправа 35, с. 17)

1. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції голосних звуків.

а) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],              2 в.

б) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ],

в) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ].

2. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції приголосних   звуків.

а) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],

б) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ],

в) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ].

3. Вибери рядок, у якому немає орфограм слабкої позиції   звуків.

а) [с т е ж к а],  [г о с т р′ і  ],     [ к′ і з к а ],

б) [ш ч e н′  а ],     [зe м а  ],  [ л е х к о ],

в) [ р′ у ґ з а к ],   [  л ′ і х т а р ],    [д р у ж б а].

4. Запишіть слова буквами (вправа 35, с. 17)

1. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції голосних звуків.

а) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ],                    1 в.

б) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],

в) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ].

2. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції приголосних   звуків.

а) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ],

б) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],

в) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ].

3. Вибери рядок, у якому немає орфограм слабкої позиції   звуків.

а) [ш ч e н′  а ],     [зe м а  ],  [ л е х к о ],

б) [с т е ж к а],  [г о с т р′ і  ],     [ к′ і з к а ],

в) [ р′ у ґ з а к ],   [  л ′ і х т а р ],    [д р у ж б а].

4. Запишіть слова буквами (вправа 35, с. 17)

 

1. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції голосних звуків.

а) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],              2 в.

б) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ],

в) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ].

2. Вибери рядок, у якому у всіх словах є орфограми слабкої позиції приголосних   звуків.

а) [к в ′ і т к а ],  [ п e  р′ і  г],     [ д′ а  т e л ],

б) [ х о д′  б а  ],   [  в о ґ з а л ],    [ к′ і х т′ і   ],

в) [вe с н а ],     [г р у д e н′ ],  [ с e с т р а ].

3. Вибери рядок, у якому немає орфограм слабкої позиції   звуків.

а) [с т е ж к а],  [г о с т р′ і  ],     [ к′ і з к а ],

б) [ш ч e н′  а ],     [зe м а  ],  [ л е х к о ],

в) [ р′ у ґ з а к ],   [  л ′ і х т а р ],    [д р у ж б а].

4. Запишіть слова буквами (вправа 35, с. 17)

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
2099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку