Дата________ Прізвище, ім’я ______________
Діагностувальна робота
Мовна тема «Прикметник»
Рід прикметника можна визначити за
а) закінченням б) суфіксом в) основою
2. Познач суфікс, за допомогою якого можна утворити прикметники від поданих іменників.
Суми, село, гора, Буковина
а) -ськ- б) -зьк- в) -цьк-
3. Познач рядок, у якому всі слова синоніми.
а) довгий, широкий, кислий
б) кремезний, сильний, міцний
в) мудрий, тихий, прозорий
4. Познач рядок прикметників у родовому відмінку.
а) великого, вечірнього, художнього
б) синьому, щирому, літньому
в) ранній, веселий, зимовий
5. Підкресли прикметники, познач їх закінчення.
Справжній володар листяного лісу – дуб. На величезному стовбурі розкинулись віти із зеленим жорстким листям.
6. Випиши з речень прикметники з іменниками. В дужках скорочено зазнач число та рід.
1. Сонце усміхалось з блакитного неба. 2. Свіжий вітрець потягав з річки. 3. Під м’якою ковдрою спить озимина.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Від виділених іменників утвори прикметники і запиши за зразком.
Зразок. Подвір’я школи – шкільне подвір’я.
Горщики із глини - ______________.
Нитки з шерсті - _________________.
Будинки з каменю - ______________.
Робота в класі - __________________.