Мовна тема «Речення.»

Про матеріал
Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи з перевірки мовних знань і вмінь у 3-4 класах: - завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей- 4 завдання по 1 б. - завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо) - 4 завдання по 2 б.
Перегляд файлу

Українська мова, 4 клас

Мовна тема №1

«Речення.»

Прізвище________________________________

Дата_____________________________________

І варіант

1.Правильно закінчи подане речення.

Речення – це …

А слово або група слів, які виражають закінчену думку;

Б група слів або словосполучень;

В набір слів, які не зв'язані між собою за змістом;

2.Вибери рядок із правильним закінченням поданого речення.

За інтонацією речення бувають

А прості і складені;

Б окличні і неокличні;

В розповідні , питальні і спонукальні.

3. У якому рядку головні члени речення визначено правильно?
А Зернятко впало на землю і проросло.
Б Зернятко впало на землю і проросло.
В Зернятко впало на землю і проросло.
4. Обери рядок, у якому розділові знаки при однорідних членах речення розставлено правильно.
А Наша земля багата камяним вугіллям золотом нафтою.
Б Наша земля багата камяним вугіллям, золотом, нафтою.
В Наша земля багата камяним ,вугіллям, золотом, нафтою.

А

Б

В

 

 

 

5. Прочитай деформований текст. Встанови відповідність між його частинами.
А До нього приходили люди, приносили, хто зерна, а хто крихти хліба.
Б На березі ставка сидів великий білий лебідь, розпластавши на холодній землі зламане крило.  Він сумно дивився в небо.
В Коли вода почала замерзати, на березі ставка зявилася
невеличка деревяна хатка. Ледь швидко зрозумів, кому вона має належати. Обійшов її довкола, заглянув до середини, а потім сміло зайшов і всівся на сухій соломі.

 


6. Прочитай речення. Постав потрібні розділові знаки в кінці кожного речення. Визнач тип речення.
Що за звір пройшов __________________________________________________
Як хороше в лісі _____________________________________________________
Вересень позолотив дерева ____________________________________________
7. Прочитай розповідне речення: Похмуре небо віщувало початок бурі. За змістом розповідного речення утвори і запиши питальне та спонукальне речення.
_____________________________________________________________________________

8. Встанови логіко граматичні звязки між членами речення за допомогою питань.
Ранньою весною з-під землі з’являється зелене пагіння.
____________________________(що робить?)______________________________;
____________________________(яке?) ______________________________________;
____________________________(коли?)_____________________________________;
____________________________(звідки?) ___________________________________;
_____________________________(якою?)_____________________________________.

 Українська мова, 4 клас

Мовна тема №1

«Речення.»

Прізвище________________________________

Дата_____________________________________

ІІ варіант

1.Правильно закінчи подане речення.

Речення – це …

А слово або група слів, які виражають закінчену думку;

Б група слів або словосполучень;

В набір слів, які не зв'язані між собою за змістом;

2.Вибери рядок із правильним закінченням поданого речення.

За інтонацією речення бувають

А прості і складені;

Б окличні і неокличні;

В розповідні , питальні і спонукальні.

3. Прочитай речення:Настилає дуб високий серед пишної долини. Віти дужі і високі до червоної калини.
У якому рядку головні члени речення визначено правильно?
А настилає дуб
Б настилає віти
В дуб високий
4. Обери рядок, у якому записано речення з однорідними членами.
А Прийшла чарівниця осінь,пожовкло на деревах листя.
Б Відлетіли у вирій лелеки, журавлі, дикі качки.

В Справжній друг завжди готовий прийти мені на допомогу.
5. Прочитай деформований текст. Встанови відповідність між його частинами.
А Діти забрали пташеня. Дома вони перевязали крильце, по-
садили його в клітку. У клітці вимостили мякеньке кубельце. А по вечорах виносили клітку на ґанок для того, щоб мама сова з ним перегукувалась.
Б Незабаром крильце зажило. Діти винесли його до гнізда і випустили на волю.
В Неподалік від будинку лісника у дуплі берези було гніздо сови. Під березою діти знайшли совеня з пошкодженим крилом. Воно жалібно пищало.

А

Б

В

 

 

 


 

 

 

6. Прочитай речення. Постав потрібні розділові знаки в кінці кожного речення. Визнач тип речення.
Що захищає пташку від холоду  __________________________________
Бережіть ліс – джерело людського життя___________________________
Був тихий осінній день __________________________________________
7. Прочитай розповідне речення: Розкинула золота осінь над землею блакитні небеса.
За змістом розповідного речення утвори і запиши питальне та спонукальне речення.
_____________________________________________________________________________8. Встанови логіко граматичні звязки між членами речення за допомогою питань.
Застрибали сонячні промінчики по сонній землі.
____________________________(що зробили?)______________________________;
____________________________(які?) ______________________________________;
____________________________(по чом ому?)______________________________;
_____________________________(якій?)_____________________________________.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Будковська Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
9036
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку