19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Мовна тема «Речення.»

Про матеріал
Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи з перевірки мовних знань і вмінь у 3-4 класах: - завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей- 4 завдання по 1 б. - завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо) - 4 завдання по 2 б.
Перегляд файлу

Українська мова, 4 клас

Мовна тема №1

«Речення.»

Прізвище________________________________

Дата_____________________________________

І варіант

1.Правильно закінчи подане речення.

Речення – це …

А слово або група слів, які виражають закінчену думку;

Б група слів або словосполучень;

В набір слів, які не зв'язані між собою за змістом;

2.Вибери рядок із правильним закінченням поданого речення.

За інтонацією речення бувають

А прості і складені;

Б окличні і неокличні;

В розповідні , питальні і спонукальні.

3. У якому рядку головні члени речення визначено правильно?
А Зернятко впало на землю і проросло.
Б Зернятко впало на землю і проросло.
В Зернятко впало на землю і проросло.
4. Обери рядок, у якому розділові знаки при однорідних членах речення розставлено правильно.
А Наша земля багата камяним вугіллям золотом нафтою.
Б Наша земля багата камяним вугіллям, золотом, нафтою.
В Наша земля багата камяним ,вугіллям, золотом, нафтою.

А

Б

В

 

 

 

5. Прочитай деформований текст. Встанови відповідність між його частинами.
А До нього приходили люди, приносили, хто зерна, а хто крихти хліба.
Б На березі ставка сидів великий білий лебідь, розпластавши на холодній землі зламане крило.  Він сумно дивився в небо.
В Коли вода почала замерзати, на березі ставка зявилася
невеличка деревяна хатка. Ледь швидко зрозумів, кому вона має належати. Обійшов її довкола, заглянув до середини, а потім сміло зайшов і всівся на сухій соломі.

 


6. Прочитай речення. Постав потрібні розділові знаки в кінці кожного речення. Визнач тип речення.
Що за звір пройшов __________________________________________________
Як хороше в лісі _____________________________________________________
Вересень позолотив дерева ____________________________________________
7. Прочитай розповідне речення: Похмуре небо віщувало початок бурі. За змістом розповідного речення утвори і запиши питальне та спонукальне речення.
_____________________________________________________________________________

8. Встанови логіко граматичні звязки між членами речення за допомогою питань.
Ранньою весною з-під землі з’являється зелене пагіння.
____________________________(що робить?)______________________________;
____________________________(яке?) ______________________________________;
____________________________(коли?)_____________________________________;
____________________________(звідки?) ___________________________________;
_____________________________(якою?)_____________________________________.

 Українська мова, 4 клас

Мовна тема №1

«Речення.»

Прізвище________________________________

Дата_____________________________________

ІІ варіант

1.Правильно закінчи подане речення.

Речення – це …

А слово або група слів, які виражають закінчену думку;

Б група слів або словосполучень;

В набір слів, які не зв'язані між собою за змістом;

2.Вибери рядок із правильним закінченням поданого речення.

За інтонацією речення бувають

А прості і складені;

Б окличні і неокличні;

В розповідні , питальні і спонукальні.

3. Прочитай речення:Настилає дуб високий серед пишної долини. Віти дужі і високі до червоної калини.
У якому рядку головні члени речення визначено правильно?
А настилає дуб
Б настилає віти
В дуб високий
4. Обери рядок, у якому записано речення з однорідними членами.
А Прийшла чарівниця осінь,пожовкло на деревах листя.
Б Відлетіли у вирій лелеки, журавлі, дикі качки.

В Справжній друг завжди готовий прийти мені на допомогу.
5. Прочитай деформований текст. Встанови відповідність між його частинами.
А Діти забрали пташеня. Дома вони перевязали крильце, по-
садили його в клітку. У клітці вимостили мякеньке кубельце. А по вечорах виносили клітку на ґанок для того, щоб мама сова з ним перегукувалась.
Б Незабаром крильце зажило. Діти винесли його до гнізда і випустили на волю.
В Неподалік від будинку лісника у дуплі берези було гніздо сови. Під березою діти знайшли совеня з пошкодженим крилом. Воно жалібно пищало.

А

Б

В

 

 

 


 

 

 

6. Прочитай речення. Постав потрібні розділові знаки в кінці кожного речення. Визнач тип речення.
Що захищає пташку від холоду  __________________________________
Бережіть ліс – джерело людського життя___________________________
Був тихий осінній день __________________________________________
7. Прочитай розповідне речення: Розкинула золота осінь над землею блакитні небеса.
За змістом розповідного речення утвори і запиши питальне та спонукальне речення.
_____________________________________________________________________________8. Встанови логіко граматичні звязки між членами речення за допомогою питань.
Застрибали сонячні промінчики по сонній землі.
____________________________(що зробили?)______________________________;
____________________________(які?) ______________________________________;
____________________________(по чом ому?)______________________________;
_____________________________(якій?)_____________________________________.

doc
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
4623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку