Даний квест розроблений з метою повторити та узагальнити знання з теми «Голосні та приголосні звуки» у 1 класі.
Він ґрунтується на тестовій основі.
Учитель роздруковує три аркуша із завданнями, з'єднує їх між собою і роздає дітям. Учні працюють у групах.
Якщо учні володіють навичками ІКТ і вміють працювати з сервісом bubbl.us, то можуть створити карту знань, якщо - ні, то її можна скласти на дошці за допомогою паперових шаблонів.
Ковальова О.М., Можаєва Н.А. Мовний квест «Голосні та приголосні звуки» для учнів 1 класу
Звуки шапку-невидимку одягли,
І в Букварик непомічені ввійшли.
Хай працюють ваші вуха:
Звуки можна тільки слухать.
Букви можна розглядати,
Можна їх намалювати. Звуки вимовляються.
Букви ж всі читаються. (Н. Становська)
Ковальова О.М., Можаєва Н.А. Мовний квест «Голосні та приголосні звуки» для учнів 1 класу
Хто ж так назвав ці звуки мови?
Назвали вчені.
А діти вчать у школі.
3. Квест – завершено!
«Відмінно» заслужив ти.
«Ура!» — гукнеш ти
Знав — чудово.
друзям неодмінно.
І «МОЛОДЕЦЬ!»
— Сьогодні з мови
для тебе
я дістав
Найвища нагорода.
«відмінно!»
Автори квесту:
Ковальова Оксана Миколаївна, вчитель початкових класів КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія», спеціаліст вищої категорії, звання «учитель-методист»
Можаєва Наталія Анатоліївна, вчитель початкових класів КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія», спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель»
Назва квесту: «Голосні та приголосні звуки»
Предмет: навчання грамоти
Клас: 1 клас
Тривалість квесту: до 5 хвилин (до 15 хвилин, якщо використовувати сервіс bubbl.us.) Мета: повторити та узагальнити знання з теми «Голосні та приголосні звуки».
Завдання: виконати завдання квесту, працюючи в групах, завершити його і спробувати створити карту знань.
Передбачуваний результат: учасники квесту, виконавши завдання, можуть створити карту знань, використовуючи сервіс bubbl.us., або в паперовому вигляді - на дошці за допомогою шаблонів.
Аналізуємо досягнення
1. Прізвище та ім'я учасника квесту _______________________________
2. Виконуючи завдання Ви:
А) повторювали вивчене
Б) вчили матеріал спочатку
В) спілкувалися у групі
3. Яке завдання було для Вас найлегшим?
___________________________
4. Що викликало найбільші труднощі?
______________________________
5. Завдання для вас були:
А) занадто складними
Б) легкими та зрозумілими
В) у своїй більшості відповідали моєму рівневі знань
6. Які труднощі виникали у Вас під час роботи над квестом?
________________________________________________
7. Чи хотіли б Ви стати учасником наступного квесту?
А) так Б) ні
8. Запропонуйте тему нового квесту ______________________________
Працюємо в групах з квестом
Створюємо «карту знань» за допомогою сервісу bubbl.us.
Розроблено на основі матеріалів:
1. http://morfik-2015.blogspot.com/p/blog-page_39.html
2. http://teacherjournal.com.ua/shkola/ukrainska-mova-ta-literatura/30648-kvest-test-qvdokremlen-chleni-rechennyaq8-kl.html