. Моя сім’я- найкраща в світі

Про матеріал
Мета: закріплювати знання дітей про сім’ю; вчити дітей розглядати картину і сприймати її зміст; формувати уміння складати розповідь, закінчуючи фрази (за допомогою вихователя); виробляти навички вимовляти трискладові та чотирискладові слова; розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати доброзичливість, почуття любові і поваги до своїх рідних
Перегляд файлу

Тема. Моя сім’я.

Мета: закріплювати знання дітей про сім’ю; вчити дітей розглядати картину і сприймати її зміст; формувати уміння складати розповідь, закінчуючи фрази (за допомогою вихователя); виробляти навички вимовляти трискладові та чотирискладові слова; розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати доброзичливість, почуття любові і поваги до своїх рідних

Словник: сім’я, мама, тато, дідусь, бабуся, донька, синок, діти.

Матеріал: макет будиночка, куща, фотографії сімей, картина.

Хід заняття 

— Діти, погляньте, що з’явилося у нашій групі? (Будиночок.)

— Подивіться, який незвичайний кущ росте біля будиночка. Чому він незвичайний? Що на ньому є? (Фотографії сімей.)

— Як ви думаєте, хто живе в цьому будиночку?

— Чи може тут жити сім’я?

— Кожен візьміть фотографію своєї сім’ї. Розкажіть, хто це? (Діти називають членів сім’ї.)

Дидактична гра «Який?» 
Мета: вчити дітей добирати епітети до слів тато, мама, бабуся, дідусь. Запитання до дітей

Яка в тебе мама?

Який в тебе тато?

— Яка бабуся у тебе?

— Давайте тихенько заглянемо у віконечко.

(Відчинити вікониці. У вікні з’являється картина.)

— Хто тут зображений? (Бабуся, дідусь та ін.)

Дидактична гра «Плещемо в долонечки»

Мета: вчити дітей чітко промовляти трискладові слова.

Вимова трискладових слів: ма-тін-ка, ма-му-ня, ба-бу-ня, ді-ду-ню, ді-ду-сик.

— Давайте усі разом складемо оповідання про цю сім’ю. Я буду починати речення, а ви закінчувати їх.

(Складання розповіді дітьми шляхом закінчення фрази, яку розпочав вихователь.)

У будинку живе велика… (сім’я). За столом сидять… (дідусь, бабуся). Телевізор дивляться… (донька, синок). Чаєм і печивом пригощає… (мама). Книжку читає… (тато).

— Молодці, ви мені добре допомагали.

— Бачите, ця сім’я дружна. І всі ваші сім’ї повинні бути дружними, веселими. І ви повинні любити один одного. Послухайте віршик про рідний дім.

(Вихователь читає вірш.)

РІДНИЙ ДІМ
Хай живе наш рідний дім!
Тепло й затишно у нім.
Тут і тато, тут і ненька,
І бабусенька рідненька,
І веселий наш дідусь
Крутить пишний сивий вус.
(Є. Железнякова)

Підсумок

— Хто живе в нашому будиночку? Як це назвати одним словом? (Відповіді дітей).

 

docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку