Можливі помилки в аналізі, інтерпретації і висновках з результатів дослідж
Основою вживання будь-якої діагностичної технології є освоєння теорії, на яку вона спирається. Без цього педагог може вчинити серйозні помилки в аналізі, інтерпретації і висновках з результатів дослідження. Так, наприклад, в контексті біхевіористичної, когнітивної, та інших психологічних теорій і напрямів передбачаються різні варіанти і моделі технологій діагностики в педагогічній роботі. Його цікавить інформація: про патологію, характерну для об’єкта роботи; про індивідуальні потенціали учнів, на які можна опиратися в соціально-педагогічній роботі з ним: потенційні можливості у вирішенні та зниженні рівня патології; компенсація, корекція можливостей учня;про індивідуальні можливості об’єкта в самовдосконаленні, вирішенні своєї соціально-педагогічної проблеми, мотивація відносин до вирішення соціальних проблем, позитивний досвід самостійного вирішення тих чи інших проблем.