Можливі помилки в аналізі, інтерпретації і висновках з результатів дослідження

Про матеріал
Основою вживання будь-якої діагностичної технології є освоєння теорії, на яку вона спирається. Без цього педагог може вчинити серйозні помилки в аналізі, інтерпретації і висновках з результатів дослідження. Так, наприклад, в контексті біхевіористичної, когнітивної, та інших психологічних теорій і напрямів передбачаються різні варіанти і моделі технологій діагностики в педагогічній роботі.
Перегляд файлу

Можливі помилки в аналізі, інтерпретації і висновках з результатів дослідж

Основою вживання будь-якої діагностичної технології є освоєння теорії, на яку вона спирається. Без цього педагог може вчинити серйозні помилки в аналізі, інтерпретації і висновках з результатів дослідження. Так, наприклад, в контексті біхевіористичної, когнітивної, та інших психологічних теорій і напрямів передбачаються різні варіанти і моделі технологій діагностики в педагогічній роботі. Його цікавить інформація: про патологію, характерну для об’єкта роботи; про індивідуальні потенціали учнів, на які можна опиратися в соціально-педагогічній роботі з ним: потенційні можливості у вирішенні та зниженні рівня патології; компенсація, корекція можливостей учня;про індивідуальні можливості об’єкта в самовдосконаленні, вирішенні своєї соціально-педагогічної проблеми, мотивація відносин до вирішення соціальних проблем, позитивний досвід самостійного вирішення тих чи інших проблем.

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку