Мрії збуваються, коли про них не забувають (або політ фантазії до Планети професій) за програмою НУШ

Про матеріал

Даний конспект допоможе вчителю створити місце в якому зустрінуться: майстри солодких мрій, справжні зірки, будівельники майбутнього, творці див та акули думок.

Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

 

Мрії збуваються, коли про них не забувають

(або політ фантазії до Планети професій)

(Перший урок у 2 класі)

Підготувала:

 вчителка початкових класів

Козенко А.А.

Вишнівська загальноосвітня

школа І-ІІІ ступенів №1

Програмовий зміст: ознайомити дітей з деякими професіями, формувати у здобувачів освіти  позитивне емоційне відношення до світу професій та певний елементарний досвід професійних дій, допомогти зорієнтувати та співвіднести свої вподобання до тої чи іншої професії.

Підвести до розуміння того, що людина яка працює за покликом душі та вільно реалізує свої  здібності – щаслива людина.

Сприяти:

- вихованню працелюбства, творчого відношення до праці;

- формуванню уявлення про естетичні цінності;

- ціннісному відношенню до природи, до оточуючого середовища;

- формуванню інформаційної грамотності;

- розвитку комунікативної компетентності;

 

Діти заходять до класу і стають у коло.

  • Доброго дня!

Чи знаєте ви таку традицію, що до нового помешкання , перед тим, як починати там жити впускають котика? Кажуть, на щастя. І сьогодні, перед тим, як почати цей навчальний рік, я пропоную прийняти до нашої класної родини ось такого котика. (Показує іграшкового котика)

Він навчатиметься, пізнаватиме, радітиме і робитиме безліч всього цікавого разом з нами.

А зараз конкурс «Вгадай, як звати?»

Ми з вами всі знайомі, а от як звати котика, спробуємо відгадати. А хто відгадає, той отримає від котика сюрприз.

Діти відгадують ім’я котика.

Тож знайомтеся, це – Кузя – пухнастик нашого настрою.

  • І давайте привітаємо нашого Кузю і один одного.

В цьому нам допоможе ось такий кубик. На кожній його грані напис, як можна привітати друга. Яка грань випаде, так і вітаємося.

 

Кубик «Привітай мене»:

  • Подаруємо усмішку
  • Потиснемо руки
  • Торкнемося долоньками
  • Покажемо «які ми класні»
  • Дружні обійми
  • Помахаємо рукою

 

  • Кожен з вас напевно вже задумувався над тим, ким буде працювати, в нашій країні. А хороші спеціалісти – велика цінність для нашої держави.

Хтось мріє про майбутню професію вже давно, хтось лише нещодавно визначився, а комусь подобається стільки професій, що хочеться працювати за всіма і зараз.

Тож я хочу вас запросити до Планети професій, де кожен зможе кимось попрацювати, і ваша мрія стане трішки ближчою.

Ви всі вдома отримали секретний код – колір, який допоможе вам потрапити саме до міста вашої професії на цій планеті.

(Напередодні вчителька повідомляє батькам та дітям конкретний колір, кожному окремо, поділивши дітей на групи. Колір діти мають на собі якось позначити,  або елементом одягу, або аксесуаром і пам’ятати який він. Вчителька знаючи певні вподобання дітей розподіляє їх до тої чи іншої професії )

  • Зараз кожен обере собі місто, відповідно до свого кольору.

(приклади кольорів: синій, червоний, зелений, жовтий, помаранчевий, та ін.)

 

  • В нашому  класі розташовані міста певних професій і кожне має

 кольорове сонечко. Оберіть своє місто.

 

Локації:

Майстер смачних мрій (Кухар)

Обладнання: тарілки, цукерки, печиво, фрукти.

Завдання: Оформити солодощі на тарілочці, і пригостити всіх мешканців «Планети професій»

 

Крок до зірок (актор театру)

Обладнання: елементи театральних костюмів, маски.

Завдання: Розіграти театралізовану виставу на основі знайомих сюжетів. І показати її.

 

Будую майбутнє (Робототехнік)

Обладнання: конструктори LEGO.

Завдання: Побудувати прилади майбутнього і презентувати їх.

 

Творю дива навколо (дизайнер)

Обладнання: папір, фарби, ножиці, клей, різноманітні елементи для декорування.

Завдання: виготовити дизайнерські листівки.

 

Акули думки (журналісти)

Обладнання: ручки, блокноти, мікрофон, картки для інтерв’ю з запитаннями.

Завдання: Написати про свої мрії на цей рік. Взяти інтерв’ю у інших мешканців «Планети»

 

Після роботи в групах діти демонструють та презентують виконані задання.

  • Ви всі гарно впоралися. Кому сподобалося у місті до якого він потрапив? Кому було складно?. Хто з мешканців планети вам найбільше запам’ятався та сподобався?

А зараз весела руханка для всіх!

Музична руханка на розсуд вчителя. Або міні-дискотека.

Фотосесії біля вподобаних локацій.

Вдалого навчального року!

docx
Додав(-ла)
Козенко Алла
Додано
21 серпня 2019
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку