Мультимедійна презентація "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури

Про матеріал

У кожній дитині треба побачити питання,

ту Божу іскру, яку вихователь

завдяки мистецтву виховання,

пройнятого любов'ю, має вирішувати доти,

доки ця дитина не знайде саму себе.

Рудольф Штайнер.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОКТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВНА УРОКАХ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Номер слайду 2

ПРО АВТОРА: НАЗАРКОСВІТЛАНАФЕДОРІВНА,ВЧИТЕЛЬСВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИВИЩОЇ КАТЕГОРІЇРИНГАЦЬКОГО НВК,Старший вчитель. СТАЖ РОБОТИ – 26 років. ПРОБЛЕМА: “ОСОБИСТІСНО – ЗОРІЄНТОВАНИЙ УРОКСВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ”

Номер слайду 3

У кожній дитині треба побачити питання, ту Божу іскру, яку вихователь завдяки мистецтву виховання, пройнятого любов’ю, має вирішувати доти, доки ця дитина не знайде саму себе. Рудольф Штайнер.

Номер слайду 4

Продовжуючи себе у своїх дітях, ми творимо не тільки людину. Ми творимо час. Дух часу, взаємини між людьми – все це залежить від того, які ми з вами, яка школа, що їй народ довірив своє майбутнє. Василь Сухомлинський

Номер слайду 5

Пам’ятайте: Кожна дитина талановита. Кожна дитина має право на помилку. Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.

Номер слайду 6

Творча особистість

Номер слайду 7

Формування творчої особистості засобами художньої літературипередбачає:систематичне розв'язання на уроці та в позаурочний час різноманітних творчих завдань;урахування вікових особливостей учнів;залучення до роботи на уроці всіх учнів; відштовхування в постановці творчих проблем від тексту; використання різних засобів, підходів до учня; проблемний підхід до вивчення творів.style.color

Номер слайду 8

Складові ефективного уроку

Номер слайду 9

ПЕДАГОГ =ФІЛОСОФ + МАЙСТЕР + ПСИХОЛОГвірав життявіра в дитинувіра в себе

Номер слайду 10

МЕТОДИ І СПОСОБИСТИМУЛЮВАННЯТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІr

Номер слайду 11

створення сприятливої атмосфери спілкування (безоцінкові судження);збагачення педагогічного середовища новими враженнями та судженнями;- забезпечення привабливого творчого характеру діяльності;

Номер слайду 12

чітке визначення мети і кінцевих результатів роботи, способів її оцінювання; спонукання до генерування оригінальних ідей;залучення учнів у процес планування мети і поточних завдань творчого об'єднання

Номер слайду 13

- повага, довіра, визнання й подяка за досягнуті результати;надання права самостійно приймати рішення;- практична спрямованість навчання; моделювання життєвих ситуацій, - використання рольових ігор, - спільне розв'язання проблеми тощо

Номер слайду 14

ВИДИ ТВОРЧО – РОЗВИВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Номер слайду 15

Технологія особистісного відкриття знань, умінь і навичок учень – суб’єкт навчання, в результаті “відкриття” засвоюються знання, вміння Технологіянавчального дослідження. Технологія “мозкового штурму”

Номер слайду 16

Технологія виконання евристичних завдань. Технологія розв'язування дослідницьких проблем

Номер слайду 17

Проектна технологія –Передбачає створення учнемабо групою учнів будь – якої проблеми,виконання творчих проектів, що потребуєвикористання різних методів,засобів навчання, а з іншого боку –інтегрування знань, умінь різних наук

Номер слайду 18

МЕТОД ПРОЕКТІВ інсценізація створення репортажів з улюбленим героєм підбір цитатного матеріалу складання тестових завдань створення галереї малюнків створення електронних презентацій

Номер слайду 19

Шляхи творчої самореалізації учнів. СПРИЯТЛИВА ПСИХОЛОГІЧНА АТМОСФЕРАПРОБЛЕМНІ, ПРОДУКТИВНІ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТАКОЛЕКТИВНА РОБОТАГРУПОВА РОБОТА

Номер слайду 20

ШЛЯХИ САМОВИРАЖЕННЯДИТИНА ГУРТОККОНКУРСИ,ОЛІМПІАДИПОЗАУРОЧНІ ЗАХОДИІНДИВІ-ДУАЛЬНА РОБОТАПРОЕКТНАУКОВАРОБОТАСАМООСВІТА

Номер слайду 21

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку