Мультимедійні інтерактивні завдання з музичного мистецтва 5 клас

Про матеріал
Методична розробка містить мультимедійні інтерактивні завдання які можна використовувати під час активізації опорних знань, при проведенні аналізу-інтерпретації прослуханих творів, при підведенні підсумку роботи (рефлексії), при закріпленні та узагальненні вивченого матеріалу. Виконання завдань активізує навчально-пізнавальну діяльність, дозволяє удосконалити знання спеціальної музичної термінології, формує вміння аналізувати, систематизувати та узагальнювати набуті знання, вміння здобувати, опрацьовувати мистецьку інформацію, а також розвиває вміння застосовувати цифрові технології, виховує наполегливість та віру у власні сили. Дану розробку можна використовувати як дидактичну реалізацію ігрової технології навчання під час асинхронних дистанційних занять для закріплення, перевірки та узагальнення набутих знань, умінь та навичок учнів . Мультимедійні інтерактивні завдання розроблені для учнів 5 класу за темою: Взаємодія музики з іншими видами мистецтв.
Перегляд файлу

    Методична розробка містить мультимедійні інтерактивні завдання які можна використовувати під час активізації опорних знань, при проведенні аналізу-інтерпретації прослуханих творів, при підведенні підсумку роботи (рефлексії), при закріпленні та узагальненні вивченого матеріалу. Виконання завдань  активізує навчально-пізнавальну діяльність, дозволяє удосконалити знання спеціальної музичної термінології, формує вміння аналізувати, систематизувати та узагальнювати набуті знання, вміння здобувати, опрацьовувати мистецьку інформацію, а також розвиває вміння застосовувати цифрові технології,  виховує наполегливість та віру у власні сили.

      Дану розробку можна використовувати як дидактичну реалізацію ігрової технології навчання під час асинхронних дистанційних занять для  закріплення, перевірки та узагальнення набутих знань, умінь та навичок учнів .

Мультимедійні інтерактивні завдання розроблені для учнів 5 класу за темою: Взаємодія музики з іншими видами мистецтва.

Мультимедійні інтерактивні завдання. Сервіс LearningApps.org

Тема: У музичному театрі: Опера.

Завдання: Поєднай пари.

 

Опис:

1. Короткий зміст опери, балету. ( Лібрето)

2. Пісня героя в опері, його музичний портрет. ( Арія)

 3.Симфонічний вступ до вистави. (Увертюра)

4. Ансамбль з двох виконавців. (Дует)

5. Колектив співаків, яких більше 12. (Хор)

 

Тема: У музичному театрі: Балет.

Завдання: Відповівши вірно на питання, дізнаєшся з яким мистецтвом пов'язаний балет.

Опис:

      1.Танець побудований на народних елементах. (Характерний)

  1. Рухи, жести акторів в балеті.( Пантоміма)
  2. Група артистів балету. (Кордебалет)
  3. Дует головних героїв вистави. (Па-де-де)
  4. Казка Шарля Перро. (Попелюшка)
  5. Автор балету "Попелюшка". (Прокоф’єв)
  6. Взуття  балерини. (Пуанти)
  7. Сольний танець у балеті. (Варіації).

 

 

Тема: Музика на кіноекрані.

Завдання: Розподіліть слова-характеристики по відповідним засобам виразності так, щоб вони відповідали звучанню музики.

 

 

Опис: Мелодія (Весела, радісна)

           Динаміка ( Наростаюча, гучна)

           Лад ( Світлий, мажор)

           Не відповідає ( Мінор, сумна, тиха, темний, тривожна)

Тема: Діалог музики та живопису.

Завдання: Знайди у сітці засоби виразності спільні для обох мистецтв.

 

 

Опис: Засоби виразності спільні для обох мистецтв. Темп, ритм, динаміка.

 

Урок узагальнення вивченого матеріалу.

Гра « Міліонер»

Опис:

  1. В основі якого виду мистецтва виступ акторів на сцені? (Театр, балет, опера, мюзикл).
  2. Як звали головного героя в опері "Запорожець за Дунаєм"?  ( Голота, Карась, Вересай, Мамай).
  3.  Кого з європейських композиторів називали "Дивом століття"? ( В.А. Моцарт,    Л.в. Бетховен, М. Чюрльоніс, К. Дебюссі).
  4.  Перегляд якого фільму супроводжував музикант-тапер? ( Німого фільму, звукового фільму, мультфільму, музичного фільму).
  5. Хто є автором балету "Лускунчик"? ( П.І. Чайковський, С.С. Прокоф’єв,                 І.Ф. Стравінський, А.І. Хачатурян).
  6. Якого музичного інструмента не має у складі симфонічного оркестру? ( Саксофон, гонг, флейта, скрипка).
  7. Який вид мистецтва називають "Застиглою музикою"? ( Архітектура, хореографія, музика, театр).

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 грудня 2021
Переглядів
732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку