Методична розробка містить мультимедійні інтерактивні завдання які можна використовувати під час активізації опорних знань, при проведенні аналізу-інтерпретації прослуханих творів, при підведенні підсумку роботи (рефлексії), при закріпленні та узагальненні вивченого матеріалу. Виконання завдань активізує навчально-пізнавальну діяльність, дозволяє удосконалити знання спеціальної музичної термінології, формує вміння аналізувати, систематизувати та узагальнювати набуті знання, вміння здобувати, опрацьовувати мистецьку інформацію, а також розвиває вміння застосовувати цифрові технології, виховує наполегливість та віру у власні сили.
Дану розробку можна використовувати як дидактичну реалізацію ігрової технології навчання під час асинхронних дистанційних занять для закріплення, перевірки та узагальнення набутих знань, умінь та навичок учнів .
Мультимедійні інтерактивні завдання розроблені для учнів 5 класу за темою: Взаємодія музики з іншими видами мистецтва.
Мультимедійні інтерактивні завдання. Сервіс LearningApps.org
Тема: У музичному театрі: Опера.
Завдання: Поєднай пари.
Опис:
1. Короткий зміст опери, балету. ( Лібрето)
2. Пісня героя в опері, його музичний портрет. ( Арія)
3.Симфонічний вступ до вистави. (Увертюра)
4. Ансамбль з двох виконавців. (Дует)
5. Колектив співаків, яких більше 12. (Хор)
Тема: У музичному театрі: Балет.
Завдання: Відповівши вірно на питання, дізнаєшся з яким мистецтвом пов'язаний балет.
Опис:
1.Танець побудований на народних елементах. (Характерний)
Тема: Музика на кіноекрані.
Завдання: Розподіліть слова-характеристики по відповідним засобам виразності так, щоб вони відповідали звучанню музики.
Опис: Мелодія (Весела, радісна)
Динаміка ( Наростаюча, гучна)
Лад ( Світлий, мажор)
Не відповідає ( Мінор, сумна, тиха, темний, тривожна)
Тема: Діалог музики та живопису.
Завдання: Знайди у сітці засоби виразності спільні для обох мистецтв.
Опис: Засоби виразності спільні для обох мистецтв. Темп, ритм, динаміка.
Урок узагальнення вивченого матеріалу.
Гра « Міліонер»
Опис: