Графічний диктант. Відступити вниз 5 клітинок і 13 праворуч: 1 вниз, 1 праворуч, 2 вгору, 2 ліворуч, 3 вниз, 4 праворуч, 4 вгору, 6 ліворуч, 6 вниз, 9 праворуч, 6 вгору, 1 ліворуч, 1 вгору, 1 ліворуч, 1 вгору, 5 ліворуч, 1 вниз, 3 ліворуч, 2 вниз, 1 ліворуч, 1 вниз, 1 ліворуч, 3 вниз, 1 ліворуч, 7 вгору, 1 ліворуч, 1 вгору, 1 ліворуч, 1 вниз, 1 ліворуч, 1 вгору, 1 ліворуч, 1 вниз, 1 ліворуч, 3 вниз, 1 праворуч, 1 вниз, 1 праворуч, 2 вниз, 1праворуч, 3 вниз, 1 ліворуч, 2 вниз, 19 праворуч, 1 вгору, 2 ліворуч, 1 вгору, 3 ліворуч, 1 вгору.
За поясненням упізнай предмет та запиши його назву. Водяна тварина з лускою, яка дихає зябрами -Літальний апарат з реактивним двигуном -Твердий кістковий наріст на голові деяких тварин -Тварина з родини котячих із китичками на вухах-риба.ракета.ріг.рись.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Лімерик є одним із засобів розвитку дитячої мовленнєвої творчості. Це короткий вірш, який складається. Як правило, з 5 рядків. Лімерик пишеться в жанрі нонсенсу (небилиці, абракадабри). Римовані тексти цього жанру почали складати в Ірландії у місті Лімерик. Неперевершеним майстор цього жанру є поет і художник Едвард Ліра (1812-1888рр.)Лімерик римується таким чином:1-2 рядок між собою;3-4 рядок між собою;5 рядок є висновком і може не римуватися. Лімерик повинен мати яскраво виражений парадокс або гіперболу.
Прочитайте лімерики. Жив-був кіт Муркіт. Відростив собі живіт. Біля нірок він сідав,Мишам пісеньки співав. Піснелюб був наш Муркіт. Жив собі кролик,Любив він дуже бублик. Собі кущик вибирав,А який – не знав. Дивний був той кролик. Злий вовк у лісі живі ні з ким він не дружив. Всіх у лісі вовк лякав,всіх у лісі ображав. Ось такий злий вовк. Якби вовк не злий тут жив,тоді б він з усіма дружив. Він нікого б не лякав,він би і не ображав. Таким злим не був би вовк.
Спробуй створити власного лімерика про равлика за поданою моделлю. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 рядок. Жиб-був …(об’єкт)2 рядок. Порівняння або вказівка на властивості об’єкта (який?)3 рядок. Дія або взаємодія з іншими об’єктами (що робить? з ким спілкується?)4 рядок5 рядок. Висновок (твердження чи мораль)