13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Музчине заняття "Звукова мова тіла"

Про матеріал
Конспект, домінантного музичного заняття (музично - ритмічні рухи) з елементами Body percussion, розрахований для дітей старшого дошкільного віку.
Перегляд файлу

Домінантне музичне заняття (музично-ритмічні рухи)

з елементами body percussion для дітей старшого дошкільного віку.

Тема заняття: Звукова мова тіла.

Мета заняття:

  • Розвивати почуття ритму, емоційну чутливість.
  • Виховувати у дітей бажання співати.
  • Навчати рухатись під музику відповідно до її характеру, емоційно реагувати на зміни музичної діяльності.

Програмовий зміст:

  • Встановлювати довірливі та доброзичливі стосунки між дітьми та педагогом.
  • Піднімати енергетичний тонус дітей.
  • Розвивати почуття ритму, рухову координацію тіла, емоційне реагування на музику, співацькі навички, естетичний смак.
  • Викликати радість у дітей на протязі заняття.

Обладнання:

Фортепіано, сніжки, білі полотна.

Хід заняття

Музичний керівник: (музичне вітання)

Добрий ранок рученьки (плескають в долоні)

Добрий ранок ніженьки (тупають ногами)

Добрий ранок голосочок (глісандо на «А» вверх та вниз)

 

Музичний керівник:

  • Дітки, подивіться що у мене є в руках?

(Показ великої сніжки)

  • Якого вона кольору?

(Відповідь дітей. Білого)

  • Якої вона форми?

(Відповідь дітей. Круглої)

  • Ця сніжка, дітки, непроста. Вона може котитися по руці (показ), по плечі (показ)
  • Хочете спробувати?

Діти: (орієнтовна відповідь) Так.

Музичний керівник:

Ось у мене в корзині багато таких сніжок тримайте їх і покотили їх по руках.

  • Щось я замерзла в руки поки гралася зі сніжкою. А ви?

Діти: Так.

Музичний керівник:

Давайте пограємо їх. Треба потерти долоні одна в одну. (Труть долоня в долоню).

  • Ой! Щось душно! Треба ручки сходити давайте на них подаємо. (Діти дмухають на долоні рук).

(звучить музика зимової хурделиці)

  • Діти, що це?

(Відповіді дітей)

  • Так, зимова хурделиця. А ви хочете потрапити до неї в гості?

Діти: Так

-  Тоді сідайте у потяг і поїдемо до неї у гості.

(Діти стають у коло і під музику крокують)

Музичний керівник: 

А може, щоб нам було веселіше в дорозі ми затанцюємо?

Танок «La Bastringye» (хоровод з елементами Body percussion)

Музичний керівник :

Ось ми і приїхали у зимовий ліс, подивіться як гарно тут. Ось яка гарна ялиночка, давайте про неї заспіваємо пісню.

Пісня « У лісі народилася»

 (звучить музика заметілі)

Музичний керівник:

Дітки що це був за звук? Може легкий літній вітерець?

Діти: Ні. Заметіль, хуртовина.

Музичний керівник:

Щось знову стало холодно. Давайте знову пограємо наші ручки.

Оркестр долоньок

Музичний керівник:

Бачите дітки, яка багата наша зима на снігопади, хуртовини та морози.

Може ми спробуємо їх налякати гучними оплесками.

(Відповіді дітей)

Гра зі стільчиками «Clap, clap» з використанням елементів Body percussion.

(Звучить музика хуртовини)

Музичний керівник:

Щось у нас нічого не виходить, пропоную вам влаштовувати в нашій залі, зовсім іншу заметіль – легку, веселу, грайливу. Візьмемо для цього Ось такі білі «хмаринки» і потанцюємо з ними.

Довільний танок «Хмаринки»

Музичний керівник:

Діти, наш танок був схожий на казкову заметіль. Ви молодці.

  • Знаєте мої хороші, що білий колір ми можемо і не побачити. Наприклад: Кажуть що бувають білі думки,  ми їх можемо не побачити.
  • Як ви гадаєте, що таке «білі думки»? Які вони?

(відповіді дітей: добрі, лагідні слова)

Музичний керівник:

Дітки, нехай кожен із вас придумає білу думку і висловить її.

(Діти по черзі говорять приємні, теплі слова)

  • Є такий особливий танець, який називається «білим» - це танець, на який дівчатка запрошують хлопчиків. Саме таким білим таночком ми завершуємо наше заняття.

Танок «Срібно- білий сніг»

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку