Урок музичного мистецтва для 2 класу на тему "У подорож із друзями"

Про матеріал
Розробка уроку за підручником Мистецтво 2 клас Г.Кізілова Тернопіль Астон 2019. Автори пісень - аматори народного мистецтва, що щиро люблять свій рідний край.
Перегляд файлу

 

 

 

Розробка уроку музичного мистецтва

для учнів 2 класу

«У подорож із друзями»

                                                          Підготувала учитель         

                                                          музичного мистецтва

                                               Білолуцького ЗЗСО І-ІІ ступенів

                                                                    Бондар С.В.

 

C:\Users\User\Desktop\iwmivdrcmoolnlsv.jpg

                                                                                 2021

Тема: У подорож  із друзями

Мета: вчити досліджувати як у піснях розповідається про рідний край, які музичні засоби використовуються щоб передати захоплення та любов до рідного краю , познайомити з ударними інструментами, вчити грати на ударних інструментах, розвивати музичний слух, виховувати любов до музики рідного краю.

Музичний матеріал: Л.Шовкопляс  «Білолуцьк мій дорогий», В.Бабенко  «Білолуцьк», А.Хачатурян «Гра на бубні», гра на українському бубні -  слухання , інтерпретація; «Білолуцьк мій дорогий»  - розучування.

Відеоматеріал: відео: Л.Шовкопляс  «Білолуцьк мій дорогий», В.Бабенко  «Білолуцьк», А.Хачатурян «Гра на бубні», гра на українському бубні.

Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, підручник Мистецтво Г.Кізілова Тернопіль Астон 2019, допоміжник «Мої емоції та почуття»,  дитячі шумові ударні інструменти, акордеон, цеглинки ЛЕГО.

Організація класу: дошка підготовлена до роботи,на робочих місцях учнів лежать підручники, допоміжними, музичні інструменти, кубики ЛЕГО; організовано місце для гри.

Тип уроку: засвоєння, формування та застосування знань.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Учні заходять до класу під пісню «Справжній друг» https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64

ІІ. Музичне привітання.

Настроювання на акордеоні тризвуку гами Сdur. Висхідне положення- До-брий-день! (учитель), нисхідне – До – брий – день! (учні)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Сьогодні ви зайшли до музичного класу під пісню «Якщо з другом вийшов в путь» у якій розповідається про цікаві подорожі із друзями. Чи полюбляєте ви подорожувати? Де? У якій країні ми живемо? Яку має назву селище у якому ми живемо?Чи подобається вам подорожувати рідним краєм? Чому?

ІV. Введення в тему уроку.

Тож і сьогодні ми здійснимо подорож нашим рідним краєм, нашим мальовничим Білолуцьком. Тема нашого уроку: У подорож  із друзями. Ми з вами будемо досліджувати як у піснях розповідається про рідний край, які музичні засоби використовуються щоб передати захоплення та любов до рідного краю , познайомимося з ударними інструментами, будемо вчитися грати на ударних інструментах, розвивати музичний слух, та виявляти любов до музики рідного краю.

V. Розкриття теми уроку.

1)Слово вчителя: Однією з найприємніших розваг з друзями є подорожі. Це і пізнання нових місць, і спілкування з цікавими людьми, і змістовно проведений час. Краєвиди, що швидко змінюються перед очима, історії, розмови, голоси – все це супроводжує в мандрівках. Особливо приємно подорожувати рідними куточками. Україна - мальовничий край. Це земля, і люди,  і рідна мова, й історія нашого народу, і його пісні та мрії. Давайте переглянемо відео про наш Білолуцьк та послухаємо пісню нашого земляка В.Бабенка «Білолуцьк»

https://www.youtube.com/watch?v=1jzlXPzf3Cg

Вам сподобалась пісня? Чому? Ви впізнали краєвиди нашого рідного селища?

2)Робота з нотним записом:давайте розглянемо нотний запис розміщений у підручнику.

Які тривалості утворюють ритм? Давайте зіграємо цей ритм на інструментах. Заспіваємо нотами,виконаємо словами – Рідний край, любий край, Україна – ліс,гай.

3)Знайомство з ударними інструментами: У вас в руках інструменти. Що треба зробити щоб отримати звук? Правильно,треба вдарити. Тому такі інструменти називають – ударними. Існує багато ударних інструментів , які відтворюють тільки ритм. Це бубни, барабани, маракаси. Ними супроводжують танці, пісні, ігри. Всі народні музики використовують ударні інструменти. Давайте розглянемо у підручнику які існують ударні інструменти (учні ланцюжком читають назви та розглядають ударні інструменти). Звернемося до наших помічників – гаджетів та відкриємо гру «Барабан»,(інтернет-ресурс «Моє піаніно») послухаємо як звучать різні ударні музичні інструменти( учні на гаджетах відкривають гру та ланцюжком відтворюють звучання різних  ударних музичних інструментів)

4)Гра «Бубон, трикутник, барабан»: Учні стають у коло у визначеному для гри місці, учитель грає на барабані, учні – крокують по колу, на бубні – біжать, на трикутнику – стрибають.

VІ. Руханка з цеглинками.

https://www.youtube.com/watch?v=mn0nEAfhE9U

VII. Слухання та інтерпритація музики.

Ударні інструменти звучать колоритно та цікаво. Вірменський композитор А.Хачатурян написав п’єсу для фортепіано «Гра на бубні». Різкі удари по клавішах передають чіткий ритм гри на ударному інструменті.

https://www.youtube.com/watch?v=6L6LDnJ-NCs

 (Слухання. Учитель наголошує на правилах слухання музики)

А тепер послухаємо як грають українці на бубні.

https://www.youtube.com/watch?v=3OpZA4IMS0o

Порівняйте. Що подобається більше?Як звучить музика охарактеризуємо за допомогою допоміжника «Мої емоції та почуття».

VIII.Розспівка

https://www.youtube.com/watch?v=URqPEcjFPWI

IX.Вокальна робота.

Знайомство та розучування пісні Л.Шовопляс «Білолуцьк мій дорогий»:

https://drive.google.com/file/d/10XI3VXwrFmDEbHIngyUK6yGHlVkfSQ0J/view?usp=sharing

- слухання;

- розповідь про створення пісні;

- розповідь про автора пісні;

- розбір ритмічного малюнку пісні;

- вивчення мелодії;

- виконання дотримуючись правильності висоти звуків та ритмічного малюнку.

Х.Музикування.

Виконаємо ритмічний малюнок вивченої пісні на ударних інструментах. Здійснимо виконання ритмічного супроводу вивченої пісні.

ХІ. Перевірка засвоєного матеріалу.

Інтерактивна вправа «Українські народні інструменти»

https://www.thinglink.com/card/1390418690264006657

ХІІ. Підсумок уроку.

Куди ми з вами подорожували сьогодні на уроці?

 Як у піснях розповідається про рідний край?

 Які музичні засоби використовуються щоб передати захоплення та любов до рідного краю ?  Чому інструменти називають ударними ?

ХІІІ. Оцінювання.

Вербальне оцінювання. Всі учні добре працювали на уроці ,були уважні наступні учні…А деяким учням потрібно ще попрацювати над своїм співом.

ХІV. Музичне прощання .

Настроювання на акордеоні  гами Сdur  від до - соль. Висхідне положення- До-по-ба-че-ння! (учитель), нисхідне – До-по-ба-че-ння! (учні)

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
1055
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку