Музичне заняття в ДНЗ "Музичний теремок" в молодшій групі

Про матеріал
Музичне заняття у ДНЗ для групи молодшого віку "Музичний теремок" щодо розвитку ритмічного слуху, рухової пам'яті.
Перегляд файлу

       Конспект музичного заняття у групі молодшого віку

                                «Музичний теремок»

Програмний зміст:

Розвивати у дітей ритмічний слух, рухову пам’ять, формувати вміння виконувати нескладні ритмічні рухи.

  1. Підтримувати інтерес до музичної  та  ігрової діяльності.
  2. Розвивати у дітей увагу, пам'ять, здатність розрізняти динаміку, тембр і ритм.
  3. Навчати слухати музичні твори.
  4. Залучати дітей до співу.
  5. В ігровій формі ознайомити з музичними інструментами

Обладнання:

Музичні інструменти: барабан, дзвіночок, маракаси, брязкальця - дзвіночки.

Іграшки: зайчик, лисичка, ведмедик.

На передньому плані стоїть хатинка, в якій перебувають звірі.

 Діти заходять в музичний зал, вітаються.

 

                            Музичне привітання «Добрий день»

 

Муз. кер. На галяві біля ялинки,

Де гуляють злі вовки

Стояв терем - теремок

А ви бажаєте дізнатися,хто жив у теремочку? Так давайте вирушати до лісу, дорога довга, а крокувати ми будемо під веселу музику.

(Діти виконують рухи , відповідно до зміни музики, по закінченню сідають на стільці)

 Муз.кер.: Ось ми і в лісі.

Ось так диво теремок!

З труби йде димок.

Звірі в теремі живуть

І гостей, напевно, ждуть.

- Цікаво, хто ж там живе? Зараз ми дізнаємося, давайте зробимо з долоньок молоточки і постукаємо.

Хто ж вийде нас зустрічати?

 «з'являється» Лисиця, вітаються.

 

Муз.кер.: Діти, хто це? А яка взагалі Лисичка?(хитра, гарна, спритна).А давайте встанемо і покажемо, як Лисичка рухається. Лисичка дуже весела, вона любить музику і полюбляє танцювати. А бажаєте послухати пісеньку про Лисичку? Давайте приготуємося, вирівняємо спинки, ручки покладемо на колінця і уважно послухаємо музичний твір.

 

                                    Слухання «Я лисичка, я сестричка» М. В. Лисенка

 

Муз.кер: Діти, вам сподобалася пісенька? А про що у ній співалося? Яка була музика за характером весела чи сумна? А жвава чи повільна?

Нам красуня - лисиця

Дзвіночки принесла.

- Дзвіночки у нас чарівні, вони вміють грати тихо і голосно.

 

                                Гра «Тихі й голосні дзвіночки»

 

Ти дзвени, дзвіночок, тихіше,

Нехай тебе ніхто не чує - 2 рази.

Ти сильніше звени дзвінок,

Щоб кожен міг чути - 2 рази.

 

Муз. Кер: Ну-ка, дітки, приготуйте вушка. Кого музика кличе?

Музика підкаже вам

Двері хто відкриє нам.

                                    Українська народна пісня «Ой на горі жито»  

 

Муз.кер: - Ви дізналися?  Про кого ця піснька?(Діти відповідають)

Звучить вона високо, легко, швидко. ( Із терема з'являється зайчик)

Зайчик дуже любить музику і любе танцювати. Малята, а давайте затанцюємо для нього.

                                       Танок»На галяві зайці танцювали»

 

Муз.кер: А зараз давайте знову зробимо молоточки з долоньок і постукаємо. Хто ж вийде з теремочку? (З’являється ведмідь)Хто це? А давайте покажемо, як  рухається Ведмідь. Діти , а який він (великий, сильний).Ведмідь ходе важкими кроками, тяжко ступає. А зараз послухайте, як музика передає його характер.

                                                     П’єса «Ведмідь» В. Ребіков

 

Муз.кер:  Ця музика про ведмедика. Звучить вона низько, важко, повільно .А Ведмедик вміє грати на барабані і його до нас приніс. А ви бажаєте пограти. Давайте зробимо коло і почнемо гру. Ви будете один одному передавати барабанні палички під музику, коли музика зупиниться, той, у кого лишиться палочка виходе до барабану і грає на ньому.

 

                                                            Гра з барабаном

 

Підсумок заняття:

- Які звірі живуть в музичному теремку?

- На якому інструменті любить грати зайчик?

- На якому інструменті любить грати мишко?

- А який музичний інструмент принесла нам лисиця?

- Нам пора повертатися  у групу.

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
25480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку