Конспект музичного заняття у групі молодшого віку
«Музичний теремок»
Програмний зміст:
Розвивати у дітей ритмічний слух, рухову пам’ять, формувати вміння виконувати нескладні ритмічні рухи.
Обладнання:
Музичні інструменти: барабан, дзвіночок, маракаси, брязкальця - дзвіночки.
Іграшки: зайчик, лисичка, ведмедик.
На передньому плані стоїть хатинка, в якій перебувають звірі.
Діти заходять в музичний зал, вітаються.
Музичне привітання «Добрий день»
Муз. кер. На галяві біля ялинки,
Де гуляють злі вовки
Стояв терем - теремок
А ви бажаєте дізнатися,хто жив у теремочку? Так давайте вирушати до лісу, дорога довга, а крокувати ми будемо під веселу музику.
(Діти виконують рухи , відповідно до зміни музики, по закінченню сідають на стільці)
Муз.кер.: Ось ми і в лісі.
Ось так диво теремок!
З труби йде димок.
Звірі в теремі живуть
І гостей, напевно, ждуть.
- Цікаво, хто ж там живе? Зараз ми дізнаємося, давайте зробимо з долоньок молоточки і постукаємо.
Хто ж вийде нас зустрічати?
«з'являється» Лисиця, вітаються.
Муз.кер.: Діти, хто це? А яка взагалі Лисичка?(хитра, гарна, спритна).А давайте встанемо і покажемо, як Лисичка рухається. Лисичка дуже весела, вона любить музику і полюбляє танцювати. А бажаєте послухати пісеньку про Лисичку? Давайте приготуємося, вирівняємо спинки, ручки покладемо на колінця і уважно послухаємо музичний твір.
Слухання «Я лисичка, я сестричка» М. В. Лисенка
Муз.кер: Діти, вам сподобалася пісенька? А про що у ній співалося? Яка була музика за характером весела чи сумна? А жвава чи повільна?
Нам красуня - лисиця
Дзвіночки принесла.
- Дзвіночки у нас чарівні, вони вміють грати тихо і голосно.
Гра «Тихі й голосні дзвіночки»
Ти дзвени, дзвіночок, тихіше,
Нехай тебе ніхто не чує - 2 рази.
Ти сильніше звени дзвінок,
Щоб кожен міг чути - 2 рази.
Муз. Кер: Ну-ка, дітки, приготуйте вушка. Кого музика кличе?
Музика підкаже вам
Двері хто відкриє нам.
Українська народна пісня «Ой на горі жито»
Муз.кер: - Ви дізналися? Про кого ця піснька?(Діти відповідають)
Звучить вона високо, легко, швидко. ( Із терема з'являється зайчик)
Зайчик дуже любить музику і любе танцювати. Малята, а давайте затанцюємо для нього.
Танок»На галяві зайці танцювали»
Муз.кер: А зараз давайте знову зробимо молоточки з долоньок і постукаємо. Хто ж вийде з теремочку? (З’являється ведмідь)Хто це? А давайте покажемо, як рухається Ведмідь. Діти , а який він (великий, сильний).Ведмідь ходе важкими кроками, тяжко ступає. А зараз послухайте, як музика передає його характер.
П’єса «Ведмідь» В. Ребіков
Муз.кер: Ця музика про ведмедика. Звучить вона низько, важко, повільно .А Ведмедик вміє грати на барабані і його до нас приніс. А ви бажаєте пограти. Давайте зробимо коло і почнемо гру. Ви будете один одному передавати барабанні палички під музику, коли музика зупиниться, той, у кого лишиться палочка виходе до барабану і грає на ньому.
Гра з барабаном
Підсумок заняття:
- Які звірі живуть в музичному теремку?
- На якому інструменті любить грати зайчик?
- На якому інструменті любить грати мишко?
- А який музичний інструмент принесла нам лисиця?
- Нам пора повертатися у групу.