Музичний КВК 3 - 4 класи

Про матеріал
Узагальнити знання учнів, розвивати музичну пам'ятьі кмітливість, інтелектуальну гнучкість. Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.
Перегляд файлу

 

                                          Музичний КВК у 3-4 класах

Мета: Узагальнити знання учнів, розвивати музичну пам'ятьі кмітливість, інтелектуальну гнучкість. Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.

Обладнання: роздаткові картки командам з прислівями про музику,  комп'ютер, презентації MicrosoftPowerPoint*, портрети композиторів.

Вчитель: Добрий день, шановні вчителі, та учні! Сьогодні вас усіх зібрала в цей зал ЇЇ величність Музика! Музика, яка наповнює наші серця щоденно!( Звучить пісня «Музика» сл.І.Боровик, муз. Ю.Рожкова у виконанні шкільного вокального ансамблю.)

Вчитель: Музика невідразу стала такою, якою ми чуємо її зараз. Багато тисяч років пройшло, перш ніж з'явились ораторії та симфонії, кантати та сонати, сучасні пісні та рок-музика. Ви знаєте чимало музичних творів, пісень, композиторів. Тому ми сьогодні і зібрались щоб провести  захоплюючу та веселу гру. А присвячується ця гра музиці. Сьогодні буде звучати різна музика: весела і серйозна, класична і сучасна...

Отже, зустрічайте команди!

(під музику на сцену виходять 2 команди по 6 чоловік)

Вчитель: А тепер дозвольте оголосити наше справедливе жюрі.

Вчитель: Отже, для початку визначимо порядок виступу команд. Команди отримують конверти з однаковими прислів'ями про музику. Але прислів'я треба скласти з слів, що знаходяться в конвертах. Яка команда перша впорається з завданням – та перша й почне, а за першість отримує ще 1 бал.

                                  (під музику команди складають прислів'я) 

Прислів'я:

1.      Бідний пісні співає, а багатий тільки слухає.

2.    Весело співається – весело й прядеться.

3.    Бесіда дорогу скорочує, а пісня  - роботу.

4.    Співай пісню той, у кого голос гарний.

 

                                                 1.     Конкурс: Привітання.

Кожна команда оголошує свою назву, девіз та емблему.

Команди отримують оцінки жюрі: максимум – 5 балів.

                                       2.   Конкурс: Розминка. 

Необхідно виділити ноти в словах. За кожну правильну відповідь: 1 бал

Наприклад: дорога. Парасолька. Міммоза. Маляр. Посольство. Ремісник. Сіно. Доручення. Клякса. Міліція. Фасоль. Домовий. Факт. Рекорд. Мішень. Валянок. Вареник. Сіль. Арфа.  Колядка.                                                                                                                                                                                                                                   

                                      3.   Конкурс: Домашнє завдання.

Інсценізація української народної пісні.

Команди отримують оцінки жюрі: максимум – 5 балів.

 

                                      4.   Конкурс капітанів

Капітани отримують однакові завдання, в яких повинні відгадати музичні слова. Наприклад:

А Р Ф А Е Ф А М П

О Н А М Д О Н Л Р

П О Г И А Р И Я Н

Е Т О О К Т А В А

Р А Т Т П Е С Н Я

А С К Р И П К А Н

М Е Л О Д И Я Ф О

К О Н Т Р А Б А С

В А Л Ь С Н Р Е И

Т А К Т Р О Я Л Ь

Скільки вгаданих слів – стільки й балів.

(Поки капітани розгадують кросворд, вчитель проводить гру з вболівальниками.)

                                                      5. Гра з вболівальниками.

Вчитель говорить перше слово назви групи музичний інструментів, а вболівальники продовжують, поки не помилятьс

                                       6. Конкурс «Хто швидше»

1. Назвіть пташку, плазуна та зернову культуру, в назвах яких є нота “РЕ”. (Черепаха, орел, гречка)

2. Птах, в назві якого є нота мі. (Фламінго)

3. Рослина,  в назві якої є нота “СОЛЬ” і ще  одна нота? (Фасоль)

4. Порода домашніх собак, де є нота до. (Бульдог,)

5. рослина, де є нота до (подорожник)

За кожну відповідь – 1 бал 

 

                                7. Музична вікторина.

Завдання: командам необхідно назвати назву твору, композитора, виконавців.Для вікторини вибираються твори за програмою, які учні вже прослухали на уроках. За кожну відповідь – 1 бал                           

                                          8.  Біографічний поєдинок. 

Вчитель зачитує біографічні відомості композиторів, не називавши їх Прізвищ, командам необхідно визначити, про кого з композиторів йде мова.

                                        9.   Конкурс «Музична естафета»

Команди по черзі виконують декілька рядків з пісень, в яких згадується рослина, передаючи естафету один одному словами : «...раз, два, три – заспівайте тепер ви...»

 

 

 

 

Вчитель: На цьому випробовування для команд завершились. Тепер жюрі підрахує бали й визначить переможця, а для глядачів команди разом виконають пісню «Музика» Команди разом виконують пісню Музика

Вчитель: Слово надається журі. 

Підведення підсумків, нагородження учасників.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сливко Світлана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ващишина Софія
Додано
4 березня 2021
Переглядів
1030
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку