Музично-дидактична гра "Кольоровий світ звуків"

Про матеріал
Мета:  Розвивати музичний слух  Розвивати звуковисотний слух дітей  Вчити розрізняти за кольором ноту інтонувати її  Розвивати у дітей музичні здібності, уважність  Вчити за допомогою конструктора LEGOвикладати ритмічний малюнок  Вчити розрізняти інтервали, інтонувати їх ( до-до,до-ре,до-мі…)  Розрізняти музичні звуки за висотою,розпізнавати ноти на кольоровій клавіатурі.
Перегляд файлу

Музично-дидактична гра « Кольоровий світ музики»                                              Автор Бурлай Оксана Василівна

 

Музично-дидактична гра для старших дошкільників та учнів початкової школи 1 клас.

«Кольоровий світ музики»

Гра на звуковисотний розвиток

Автор: Бурлай Оксана Василівна

Мета:

     Розвивати музичний слух

     Розвивати звуковисотний слух дітей

     Вчити розрізняти за кольором ноту інтонувати її

     Розвивати у дітей музичні здібності, уважність

     Вчити за допомогою конструктора LEGOвикладати ритмічний малюнок

     Вчити розрізняти інтервали, інтонувати їх ( до-до,до-ре,до-мі…)

     Розрізняти музичні звуки за висотою,розпізнавати ноти на кольоровій клавіатурі.

Обладнання:

     Кольорова клавіатура, кольорові нотки, сонечко з нотами , дерево з музично-дидактичної гри «Сонечко та сонечки»,»Цікавий світ звуків» ( автор Бурлай Оксана Василівна), хмаринка, краплинки, квіточки, осінні листочки, сніжинки( на кожному з них прикреплена нотка)

     Фортепіано

     Конструктор LEGO

Методика проведення:

З вами ми відправимось в маленьку подорож разом з Сонечком та хмаринкою ( квіточка, листочок.. за тематикою музичного керівника). Наші Сонечко та Хмаринка дуже люблять співати, танцювати,грати в схованки. Одного разу вони так загрались зі своїми маленькими краплинками та сонечками ,що загубили їх. Для того щоб знайти своїх маленьких сонечок, Сонечко вирішило заспівати свою улюблену пісню

«Я, Сонечко, я  Сонечко,

я Сонечко-променісте.

Дуже-дуже чисте!

Люблю я вмиватися річці

Та в морі купатися»

( пісню може і виконати Хмаринка)

«Хмаринка,хмаринка,

хмариночка я.

Блакитне та синє по небу гуляю,

Всіх людей я звеселяю»

Як тільки почули маленьки краплинки всі одразу розсипались та утворили ритмічний малюнок. Давайте з вами подивимося та проплескаємо.

cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...

 

cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...cartoon raindrops clipart 10 free Cliparts | Download images on ...

А Сонечко знайшла своїх маленьких сонечок на кольоровій клавіатурі. Я вам пропоную заспівати  нотки, а потім інтервали до-до,до-ре,до-мі..

Дуже сподобалось Хмаринці та сонечку як виконали ці завдання, але подивіться, на клавіатурі та дереві  з’явились кольорові квіточки. Вони також мають завдання( на зворотній стороні квіточки, є ритмічний малюнок та  елементи використання Body Percussion).

Молодці, а ще Сонечко хоче,щоб ми  виклали за допомогою конструктора LEGO ритмічний малюнок пісні «Ой минула вже зима»( запропонуйте дітям викласти, простукати ритмічний малюнок, а потім заспівати), «Ой дзвони дзвонять» ( будь яку пісню на вибір музичного керівника)А хмаринка приготувала музичні інструменти, тож зараз ми з вами разом і пограємо «Ой дзвони дзвонять».

Які всі молодці. Наша подорож добіла кінця. До побачення.

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 квітня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку