Музично-літературна розвага з англійської мови "Study English and Play"

Про матеріал
Музично-літературна розвага є підсумком роботи по формуванню елементарної англомовної комунікативної компетенції у дітей старшого дошкільного віку. Вона дає можливість дітям взяти участь у виконанні завдань, які відповідають їхнім інтересам, досвіду, оточенню. Це римовки та нескладні діалоги, дидактичні та рухливі ігри, пісні, танці, інсценізація казки. Завдяки цим формам роботи діти сприймають англійську мову як джерело задоволення, виявляють позитивні емоції та інтерес до іноземної мови.
Перегляд файлу

 

Study English and Play

Граючи, англійської навчаємось

 

Конспект музично-літературної розваги з англійської мови

 для дітей старшого дошкільного віку

 

 

Освівтні завдання:

Продовжувати формувати у дітей стійкий інтерес до англійської мови як до засобу комунікації.

Закріпити раніше вивчені англомовні діалоги, римовки, пісні, спонукати дітей, використовуючи свій музичний досвід, виконувати танцювальні рухи.

Викликати у дітей задоволення від виступів однолітків і дорослих, від власної участі в музично-театралізованих та музично-танцювальних діях, бажання розігрувати інсценівки за змістом знайомих англомовних літературних та музичних творів.

Розвивати міжособистісне спілкування, творчу активність, активне мовлення, увагу, уяву, творчі здібності, стимулювати розвиток навичок соціальної комунікації.

Виховувати доброзичливість, дружні партнерські взаємини.

 

Методи і прийоми:

Наочні: демонстрація, розгляд;

Словесні: пояснення, бесіда, запитання, вказівка, прохання;

Практичні: вправляння, дидактичні ігри, спів, танець, драматизація;

Інтерактивні: метод «Каруселі».

 

Матеріал та обладнання: ноутбук, проектор, екран, електронна презентація «Study English», електронна гра «Toys», аудіо запис «The Ryme of a Generous boy», відео кліпи «Teddy Bear Song», «Five Little Monkeys», «Hockey-Pockey», м’які іграшки, карточки з числами 1-10, зображенням іграшок, костюми лікарів, мавпочок, лісових звірят.

 

Хід проведення розваги

Під веселу музику до залу вбігають діти.

Ведуча (вихователь):

  • Good morning, ladies and gentlemen! We’re happy to see you!

Доброго ранку, дорогі друзі! Ми дуже раді бачити вас сьогодні з нами!

Діти виконують пісню «Hello!», вітаються з гостями:

Good morning, Good morning,

Good morning to you!

Good morning, Good morning,

We’re glad to see you!

Ведуча:

  • Діти, давайте привітаємося не тільки з гостями, а й один з одним, як це робили дівчинка Джейн та хлопчик Майк.

Діти діляться на дві групи (дівчатка і хлопчики) та виконують римовку “Hello!” в ролях:

  •              Hello!
  •              Hello!
  •              What is your name?
  •              I’m Mike.
  •              I’m Jane. That’s my name.

Ведуча пропонує дітям поговорити зі своїми товаришами. Для цього діти стають в два кола один навпроти одного, спілкуються, міняються місцями. (інтерактивний метод «Каруселі»). Ведуть діалоги типу:

- Hello!

- Hello!

-What is your name?

- I’m Polina. What is your name?

- I’m Vladik. How old are you?

- I’m fife.

- I’m five too.

- How are you?

- I’m OK.

 

Вихователь:

- А чи любите ви гратися? Чи любите іграшки? Давайте повторимо назви знайомих вам іграшок.

Вихователь показує на проекторі малюнки з зображенням іграшок, діти називають їх:

- What is this?

- This is a doll. ( car, train, plane, building blocks, teddy-bear, drum, puzzles, fox, computer…)

Вихователь:

- А ще в нас є свій магазин іграшок. Тут можна купити іграшку, яка вам подобається.

До столу з іграшками виходить дівчинка-продавець, до неї по черзі підходять діти, ведуть діалоги типу:

-Can I help you?

-Give me a car , please.

-Here you are.

-Thank you.

До залу заходить ведмедик Teddy (дитина):

Hello!

I am a boy,

A little one,

I like to  play,

I like to run .

Сhildren, let’s play with me, let’s do commands!

Вихователь:

- Малята, давайте пограємось з веселим ведмежам! Слухайте уважно всі його команди.

Ведмедик задає команди дітям, вони  виконують їх, коментуючи (run, go, fly, swim, hands up, hands down, jump, hop, clap, shake, dance, sleep, …)

And now let’s dance with me!

Вихователь:

-А тепер ще й потанцюємо з Тедді під його улюблену пісеньку!

Діти танцюють і співають (Teddy Bear Song).

З’являється лисичка Fluffy :

- Hello! I am a fox. I like to count. Play with me!

Малятам пропонується пограти в гру «Funny Numbers» («Веселі числа»). Їм роздаються карточки з зображенням чисел (1 – 10).  Діти стають хаотично, звучить музика. Під музику вони розбігаються по залу, по закінченню шикуються в одну лінію, утворюючи числовий ряд.

Вихователь:

- Ви дуже добре вмієте рахувати. А зараз вам доведеться порахувати веселих мавпочок. Вони такі непосидючі та неслухняні, весь час стрибають, метушаться. Через це з ними трапляються неприємні історії. Зустрічайте їх!

Під музику виходять мавпочки і лікарі. Діти співають та інсценізують пісню «Five Little Monkeys» («П’ять маленьких мавпочок»).

Вихователь:

- Where is Teddy? Where is Fluffy? They’ll show us a very interesting fairy tale “House in the Wood”.

- Куди ж поділися Тедді і Флаффі? Мені здається, що вони разом зі своїми друзями підготували для нас казку «Лісовий будиночок».

Лунає музика, з’являються декорації до казки.

Вихователь:

- Once Little Mouse walked in the forest. And she  saw the house…

Mouse:

- Wow! What a beautiful house! Knock! Knock! Knock! Is anybody at home? Nobody. I’ll live there.

Вихователь:

- In some days Little Frog jumped . And she saw the house.

Frog:

- Wow! What a beautiful house! Knock! Knock! Knock! Is anybody at home?

Mouse:

- Yes, I am. I’m Mouse, and who are you?

Frog:

- I’m Little Frog. May I come in?

Mouse:

- Yes, you may. Come in, please!

Frog:

- Thank you.

Etc.

По закінченню казки ведуча пропонує всім дітям потанцювати з героями казки. Діти виконують пісню «Hockey-Pockey», прощаються з гостями.