Актуалізація опорних знаньзв'язок музичного мистецтва з іншими видами мистецтва;інтеграція різних видів мистецтва; творчість Л. Деліба.
Номер слайду 3
Схематичне зображеннязв'язку між музикою та літературою. ЛІТЕРАТУРА І МУЗИКАІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЖАНРИ(програмні твори)ВОКАЛЬНІ ЖАНРИ(пісня , романс, кантата, ораторія та ін.)
Номер слайду 4
Розгляньте схеми. В них ви знайдете спільне між музикою та літературою. ЛІТЕРАТУРА І МУЗИКАПІСНЯ ПОЕМАГІМНРОМАНСОДА
Номер слайду 5
Музичне сприймання. М. Глінка. Романс «Жайворонок» у виконанні дитячого хору.
Номер слайду 6
Аналіз музичного твору— Яка музика звучала — вокальна чи інструментальна?— Розкажіть про засоби музичної виразності романсу.— Охарактеризуйте тембри співацьких голосів, які вам вдалося розпізнати.— Про що розповідав романс?— Чи співзвучні у цьому творі музика та поезія? Обгрунтуйтесвою думку.
Номер слайду 7
Музичний словничок. Романс (у перекладі з іспанської — «романський») — одноголосний камерний вокальний твір з інструментальним супроводом.
Номер слайду 8
Виконання творчого завдання. Спробуйте свої сили в поетичній творчості. Складіть вірш, використовуючи подані слова: весна, зліта, квітуча, дітвора, прийшла, радіє, співа, душа, до сонечка.
Номер слайду 9
Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. Як пов'язані література та музика? Поміркуйте, що між ними спільного, а що відмінного. Які жанри музики утворюються за допомогою слова і звуку?Які музичні жанри пов'язані з літературою? Що їх об'єднало?Що таке романс? Музику якого композитора ми слухали на уроці?
Номер слайду 10
Домашнє завдання. Послухайте музику довкола себе. Чи є серед цих композицій романси? Пригадайте улюблений дитячий віршик та придумайте до нього мелодію.