Профорієнтаційне заняття з елементами тренінгу "На порозі" професійного вибору". Можна використовувати на заняттях з "Технологій" в 9 класі або в при проведенні позаурочних заходів
Профорієнтаційне заняття з елементами тренінгу «На порозі професійного вибору»
Номер слайду 2
Добрий день! Вітаю всіх присутніх в цій аудиторії на нашому занятті з профорієнтації, яке має тему: «На порозі професійного вибору».
Номер слайду 3
Правила роботи в групах:– цінувати час; говорити по черзі;– спілкування за принципом "Тут і тепер";–– щирість і відкритість у спілкуванні – конфіденційність усього, що відбувається в групі;– різноманітність контактів і спілкування– активна участь у всіх подіях (вправах), що відбуваються;– увага до співрозмовника;– добровільна активність;– зворотний зв'язок тощо.
Номер слайду 4
Вправа «Знайомство» 1.Ім’я. 2. Професія, яка вам подобається, або яку ви для себе обрали.3. Професійна якість, яка необхідна людині для забезпечення успішності виконання професійної діяльності.
Номер слайду 5
Питання для обговорення:• Чи всі люди мають працювати?• А якщо людина працює, чи має вона це робити до сьомого поту? • Чи може кожна людина обрати вид роботи та діяльність на власний смак?• Чи слід погоджуватися на роботу, яка Вам не подобається, однак яку добре оплачують? • Для чого взагалі люди працюють?
Номер слайду 6
. Вправа «Оптимісти та скептики».завдання для «Оптимістів»: записати на аркуші паперу А4 професійні якості людини, що забезпечують її успішність у професійній діяльностізавдання для «Скептиків»: записати на аркуші паперу А4 особисті якості людини, що перешкоджають ефективності її професійної діяльності
Номер слайду 7
Професії для обговорення:1. Вчитель2. Веб-дизайнер
Номер слайду 8
Питання для обговорення: Чи важко було Вам виконувати роль скептиків? Чи різнилися думки у членів Вашої групи відносно аналізу даних професій? Що дає виконання даної вправи?
Номер слайду 9
Мозковий штурм «Професія – це…»1. назвати асоціації до слова «професія».
Номер слайду 10
2. дати визначення терміну «професія».
Номер слайду 11
Підведення підсумку. по черзі завершити речення «Я зрозумів (ла), що…»