Наче вулик наша школа

Про матеріал
Вашій увазі надається розробка найпершого уроку з позакласного читання у 2 класі з дисципліни " Літературне чиитання". Цей урок проводитиметься у вересні . За мету уроку обрано розвиток навички читання, зв'язне мовлення; виховувати громадянські почуття, любов до школи та її життя; продовжувати виробляти вміння концентрувати увагу, володіти голосом; пробуджувати інтерес до книги як джерела необхідної інформації, образної мови, її естетики.
Перегляд файлу

Урок  №1

Тема:  Наче  вулик  наша  школа.

Мета:  розвивати навички читання, зв'язне мовлення; виховувати громадянські почуття, любов до школи  та  її  життя; продовжувати виробляти вміння концентрувати увагу, володіти голосом; пробуджувати інтерес до книги  як  джерела  необхідної  інформації, образної мови, її естетики.

Обладнання:  сюжетний  малюнок  «Школа»,  книжкова  виставка  літератури  про  школу,

таблиця  «Характеристика  героя»,  книжки  «Моя  читаночка»

Хід  уроку

  1. Організація  класу

 Аутотренінг

(наводить  учень)

Я – учень,

Я  ходжу  до  школи.

Я  навчаюсь  вчитись,

Я  все  розумію.

Я  все  хочу  знати.

(наводить  вчитель)

Урок  має  бути:

- цікавим;

- трохи  казковим;

- навчальним;

-продуктивним.

(читають  з  дошки  по  черзі)

Ми  будемо:

  • дисциплінованим,
  • уважними,
  • зібраними

 

  1. Актуалізація  опорних  знань

а)  Робота  над  віршем  Лесі  Храпливої  «У  школу» ( з  книги  «Добридень,  школярику» с.26)

 Дзвонить дзвіночок:
 


— Дзелень, дзелень!
Сміється сонце,
Збудився день.

Кличе дзвіночок:
— Бім-бам! Бім-бам!
В школу збиратись
Час школярам!



Вчить пташка-мати
Своїх пташат
Вгору здійматись,
В хмари злітать.

Вчить Рідна Школа
Нас, школярів,
Щоб рідну мову
Кожен умів.

Славне минуле
Щоб кожен знав,
Про Україну
Щоб пам'ятав.

В школу ідемо
В радісний час.
Сонце сміється,
Вітає нас.


 

б) Бесіда  за  змістом  вірша:

- Куди  кличе  дзвіночок?

- Чого  навчає  пташка – мати?

- Чого  вчить  рідна  школа?

-  Які  слова  підкреслюють  радість  школярів?

3. Мотивація  навчальної  діяльності  учнів.

А) Оголошення теми  та  мети  уроку.

Б)  Вправа  «Асоціативний  кущ» (на  дошці  прикріплюється  малюнок  школи,  діти  ж  наводять  порівняння  за  зразком)

 

 вулик

 

                                                            школа

 

  ?

 

 ?

 

?

 

4. Робота  над  темою  уроку

А)  Робота  над  віршем  Оксани  Сенатович  «Вчиться  вересень  читати» (За  книгою  «Моя  читаночка» с.18

  Бесіда:

- Що  робив  вересень  у  вірші?

-  Що  вітер  попрохав  у  вересня?

- Хто  віддав  букву «ес»?

- А  що  приніс  індик?

- А  «ь»  хто  віддав?

Прочитати  останню  репліку  та  прокоментувати  її.

Б) Виразне  читання  вірша  (Вправа  «Хто  краще  читав  у  парі»

В)  Творча  робота  у  зошиті (  за  підручником  «Моя  читаночка»  с.18)

Г)  Перевірка  самостійної  пошукової  роботи  учнів  (переказ  змісту  одного  вірша  або  твору  та  виразне  читання  уривку.)

Д) Презентація  книжкової  виставки  із  класної  бібліотеки (проводить  вчитель)

  Інструктаж  «Як  підбирати  літературу»

Е)  Самостійна  пошукова  робота  за  журналами  (3  хвилини)  та  захист  самостійної  роботи  (2-3  учні)

5.  Підсумок  уроку 

  Вчитель:  - Сьогодні  на  уроці  я  не  можу  не  згадати  ім’я  відомого  улюбленого  багатьма  поколіннями  школярів  письменника  та  педагога  В.О.Сухомлинського  ,  який  так  тонко  міг  висвітлити  події  шкільного  життя.

(Читання  вчителем   тексту  «Аби  швидше  почути  дзвоник»)

Бесіда:

  • Наведіть  репліку  Юрка.
  • Про  що  попрохав  Юрко?
  • Дайте  характеристику  за  планом.

                   Характеристика  героя

  1. Хто  він (вона)?
  2. Виражальні  риси  характеру.
  3. Вчинки.
  4. Моє  відношення.

6. Домашнє  завдання  : МЧ вірш  або  оповідання  про  осінь  (переказувати  та  виразно  читати)

 

docx
Додано
22 липня 2019
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку