"Національно-патріотичне виховання на уроках української мови" ( 3-4 клас, урок)

Про матеріал
Цей матеріал допоможе вчителям проводити хвилинки каліграфії у нетрадиційній формі, коли в одному етапі уроку поєднується ккілька: хвилинка каліграфії, повиорення і закріплення вивченого матеріалу, актуалізація опорних знань. Тексти каліграфічних вправ дібрані так, щоб сприяти реалізації національно-патріотичного вихованняна уроках української мови.
Перегляд файлу

Національно-патріотичне виховання

на уроках української мови

 

Підготувала вчитель початкових класів Городнянської філії Козіївського ліцею Богодухівського району Харківської області

Даудова Надія Олександрівна

Слава тобі, Україно,

         Невмирущая слава!

                                                                                       Да святиться воля

                                                                                   І твоя держава!

          Формування графічних навичок, техніки письма є важливою складовою початкового навчання. Робота над каліграфією , технікою письма має

проводитися під час виконання усіх видів письмових робіт.

            Цей матеріал допоможе учителям проводити хвилинки каліграфії у

нетрадиційній формі, коли в одному етапі уроку поєднуються

кілька  : хвилинка каліграфії, повторення і закріплення вивченого матеріалу, актуалізація опорних знань.

             Тексти каліграфічних вправ дібрані так ,  щоб сприяти реалізації національно-патріотичного виховання на уроках української мови.

Урок 1

Уу Уу Уг Уж Ув ук куру ту

Одна любов у мене -Україна,

Моя земля слов'янка у саду.

 Коли вже треба впасти на коліна,

То тільки перед нею упаду.

            Хто не любить свою Батьківщину, той сирота, той без батька і без матері, без усього. (Афоризм)

Розповідь вчителя

                Україна це наша земля, наша країна зі славною багатовіковою історією народу, який протягом багатьох віків боровся за свободу й незалежність.

Завдання:

  1. Зробити звуко-буквений аналіз слова слов’янка .
  2. Визначити рід та відмінок іменників

 

Урок 2

До до до Ду Дз од он да

Навчаймося добра,

Як вчаться мови діти,

Щоб потім все життя

Його творить святе.

 

Не лінуйтесь робити добра,

 Лише зла не бажайте нікому

            Бо. воно, як велика гора,

      Стане вам на шляхові земному.

 

Добре жить тому, чия душа і дума

 добро навчилася робить». Т.Г.Шевченко

 

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова  вчаться.

2. Підкреслити дієслова.

 

 

Урок 3

33 33 33 36 3г за аз зв оз

 

Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці,

Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

 

Україна країна смутку і краси, країна, де найбільше люблять воли найменше її мають, країна гарячої любові до народу і чорної її зради, довго вікової героїчної боротьби за волю.

 

Завдання:

 

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова запануємо.

          2. Підкреслити іменники, визначити число.

 

Урок 4.

Xx  Xx  Xx  xa  ox  ax  xi

 

Біла хата... Білий колір в Україні це символ чистоти, морального здоров'я, душевної краси.

 Тому традиційно в українців стіни рідної оселі білили.

 

Завдання:

1. Зробити звуко буквений аналіз слова здоров'я.

2. Підкреслити прикметники, визначити їх відмінок.

 

 

Урок 5

Бб  Бб  Бб  Ба  Бі  Б ба  аб  біб

 

Зоряні серпанки, волошки у житі, 

Журавлина пісня, безмежні поля.

Моя Україна червона калина,

Земля моя рідна доле ти моя.

                                                   В. Миргород

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова зоряні.

2. Підкреслити прикметники. 

Урок 6.

Пи  Пи  Пи  Пр. По Пу  Па  по  пепи  пм

Прапор це державний символ,

Він є в кожної держави,

Це для всіх ознака сили,

 Це для всіх ознака слави.

 Синьо-жовтий прапор маєм ;

Сине небо, жовте жито;

 Прапор цей оберігаєм. 

         Розповідь вчителя

            Державний прапор України має давнє походження. Спочатку прапор був трикутної форми. А потім змінив свою форму. Сучасний прапор являє собою жовто-сине прямокутне полотнище. Складається з двох рівних за шириною горизонтально розташованих смуг верхньої синього кольору. нижньої жовтого кольору.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова оберігаємо.

2. Підкреслити іменники, визначити число.

 

Урок 7.

Кк.  Кк   Кк  ка  ке  де  е

Коли в сім'ї народжувався хлопчик. біля хати садили клен.

      Розповідь вчителя

      На Купальське свято кленовим листям прикрашали оселі. Для наших предків це дерево завжди залишалося урочисто священним і рідним водночас.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова сім'ям

2. Підкреслити дієслова, визначити їх час.

 

Урок 8.

Xx  Xx   Xx  Хо  Хв  іх  хм  ех  их  хm xo

Хлібом годує тебе Батьківщина. Ніколи не забувай про це.

Прислів'я та приказки

Доки буде хліб і вода, біди не буде.

 Є хліб є й життя.

Розповідь вчителя

Твій батько і мати давали тобі твій перший хліб. Твій обов'язок дати їм останній.

Ми живемо в Україні,

Де в степу із краю в край

На добро усій країні

Визріває урожай.

           Здавна хліб вважався священним, за нього велися війни. Від успіхів хліборобства залежали долі країн і народів.

         Хліб.... Хліб.... Хліб.... Народна мудрість говорить: сто років думай а краще хліба нічого не придумаєш.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова життя.

2. Слово Батьківщина поділити на склади для переносу.

 

Урок 9.

Жж  Жж  Жж   Жи  жв  вж  аж  жу  жи  жі

Бережімо Україну –

Нашу матінку єдину:

 Хлібні ниви золотисті,

1 ліси зеленолисті,

 Неба синього глибини,

 Тиху пісню журавлину –

Бо у нас одна єдина

Рідна мати Україна.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова єдина      

2.Слово хлібні поділити на склади для переносу    

3. Підкреслити прикметники.

Урок 10.

Pp  Pp  Pp  Pe  op    пр.  рі  др  Ра

Все, що рідне, хай нам буде 

Найдорожче і святе, 

Рідна віра, рідна мова,

Рідний край наш над усе.

Українська мова рідна мова українського народу.

           Розповідь вчителя

   Для кожного народу дорога його рідна мова, а нам найдорожча українська. Наша мова співуча, мелодійна, багата. Народ говорить: «Слово до слова зложиться мова».

    Любіть Україну

 У сні й наяву,

                   вишневу свою Україну,

                         Красу її вічно живу і нову,

            І мову її солов'їну.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова українська.

2. Підкреслити прикметники, визначити рід

 

Урок 11.

           Га  Га  га  га Гі  ог  ев ага

Гімн найпершу пісню в нас

Співає кожен, славить час.

Нехай вона ще у руїнах,

Та буде жити Україна.

Гордися нею і співай

Найкращу пісню про свій край.

 

        Державний Гімн України   Державним Гімном України є національний гімн на музику М. Вербицького із словами першого куплету та приспіву твору П. Чубинського в такій редакції:

 

Ще не вмерла України і слава, і воля,

Ще нам, браття молодії, усміхнеться доля.

 Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці.

 Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

Приспів:

Душу й тіло ми положим за нашу свободу,

І покажем, що ми, браття, козацького роду.

 

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова браття

2. Підкреслити займенники.

 

Урок 12.

Пи  Пи  Пи  По  По пі  па  еп  уп

        Подільські землі розкинулися поблизу Карпат, між річками Дністром і Південним Бугом.

Розповідь вчителя

     Подільська земля дала Україні національних героїв, таких  як Северин  Наливайко, Максим Кривоніс, Іван Гонта, Максим Залізняк.

 

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова Південним.

2. Пояснити написання слів з великої букви.

 

Урок 13.

Бб  Бб  Бб  Бі  Бу  об  бу  іб  бн  бе

Оберігати природу - берегти Батьківщину.

 Учись любити все навколо себе,

Траву і квіти, кущик, деревце.

Жучка і пташку, і блакитне небо,

 І синьооке чисте джерельце.

 

Прислів'я

*Нема ліпшої краси, ніж гаї та ліси.

*Нема дерева - посади, є дерево бережи.

Завдання:

1. Зробити звуко - буквений аналіз слова кущик.

2. Підкреслити іменники, визначити відмінок.

 

Урок 14.

Іi  li  li  lp  1m  le  ci  mi  ic  in 10

Хто я? Що я?

 Хочеш знати?

Українка моя мати.

Батько мій українець з роду

І козацького він роду.

І хоч я малий ще нині,

Але вірний син Вкраїні,

 І віддам свої всі сили

Україні моїй милій.

Завдання:

1.Зробити звуко-буквений аналіз слова віддам.

2. Підкреслити іменники.

 

Урок 15.

В6   В6  Вв  ав  вн  св. Ві  св  вя  вж  ив во

Верба символ неперервності життя, символ України.

Розповідь вчителя

          Люди вірили в чародійну силу живої верби. Вона мала дати здоров’я і

достаток. Останню неділю перед Великоднем називають Вербною. Повсю Україні побутував звичай ритуального биття ними.

 

Не я б'ю, верба б'є,

Не будь сонливий,

До роботи лінивий.

 Будь здоров, як вода.

Рости, як верба.

Верби над ставом -  традиційна прикмета українського села 

Це цікаво!

    З трухлявої верби брали землю для вазонів, щоб дух був добрий в оселі .  Під вербою водять діти хороводи, щоб так швидко росли, як верба.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова українського.

2. Закінчи побажання.

Будь високий, як верба,

А багатий, як...

Урок 16

До  до  до  Де  од  де  да  ед

24 серпня День незалежності України

Вийшли люди перед храм Софії.

Де колись лунала княжа слава,

 Хтось сказав: «Сповнились наші мрії!

Україна вільна вже держава!»

 Хтось сказав і всі почули люди,

3 Києва аж ген поза Карпати:

Україна є, була і буде!

 Вже  її  нікому не здолати!

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова Україна.

2. Підкресліть дієслова.

Урок 17.

В6  В6  Во  ов  ор  он  ол.

       Велика віра непереможна найзлішим злом – чи  малим, чи більшим. Вірмо у себе, у своїх рідних, у свою країну. Любімо землю свою, шануймо один одного. Повір у себе.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова країна.

2. Підкресліть дієслова.

Урок 18.

Кк  Кк.  К  к  ек   ак  ик  шк  Ук

Щоб роду не було переводу,

калину саджали біля хати.

Загадка про калину:

У вінку зеленолистім,

У червоному намисті

Видивляється на воду

На свою хорошу вроду.

     Росте калина у тінистих лісах, гаях і дібровах, на скелях, на узліссі, на лісових галявинах.

Розповідь вчителя

       Садять калину і біля хат, щоб навесні білим цвітом милувала, а взимку від застуди лікувала.

      Колись давно, проводжаючи сина в далеку дорогу, мати напувала його калиновим чаєм, а з собою давала хліб з калиною,

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова узлісся.

2. Побудуй приказки про калину:

Пишна та красива...                         як кетяги калинові.

Убралася в біле плаття...                як червона калина. 

Щоки червоні                                   як калина в білий цвіт.

 

Урок 19.

Чу  Чи  Чч  чо  че  іч  уч

             Серед великого різноцвіття є найулюбленіші. символічні квіти чорнобривці.   А примандрували ці квіти до нас з далекої Америки.

Розповідь вчителя

     Назва чорнобривців пов'язана зі старовинною легендою про майстрів- чоботарів, які виготовляли особливо гарні, святкові жіночі чобітки, що яскраво - червоні халяви та чорні голівки-чорнобривці.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова різноцвіття.

2. Підкресли прикметники, визнач число.

 

 

 

Урок 20.

Tm  Tm  Tm  Tp . Ta  om  im  me ma

Наш герб -  тризуб.

 Це воля, слава и сила;

Наш герб тризуб,

Недоля нас косила,

Та ми зросли, ми є,

Ми завжди будем.

Розповідь вчителя

    Так, Герб України у вигляді золотого тризуба на синьому фоні символізує мир і творчу працю трьох природних сил землі, води та повітря. А ще в тризубові відображено триєдність життя: це Батько, Мати, Дитя, які символізують Силу, Мудрість і Любов, тому що тато найсильніший, мати найдобріша, а дитя це плід їхньої любові.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова життя.

2. Підкресли слова, які не можна перенести.

3. Знайди займенники, визнач особу, число.

Урок 21.

Ий  Йй Йй  по  Йо  ай  ій

Гей, ви хлопці, славні запорожці,

 Чорний вус, пістолі та мечі,

Хоч на хвилю завітайте в гості,

Боронити волю нас навчіть.

                                           1. Малиш

Закінчіть прислів'я

*За рідний край… (життя віддай).

 *Де рідний край..., (там і рай).

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова віддай.

 2. Вибрати іменники, визначити їх число, рід (в однині).

 

Урок 22.

Її  Її  Її  їй  їв  їч

Квітни ж, моя Україно!

, Боже, нам тільки радіти!

            Київ центр розвитку культури.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова Україно.

2. Підкресли дієслова.

 

Урок 23.

Яя  Яя  Яя  як  я  ня

Як вогонь у серці

Я несу в майбутнє

Невгасиму мову,

Слово незабутнє.

                     Мова наш вірний друг і помічник протягом усього життя.

Розповідь вчителя

     Одні слова народжуються, інші зникають, мова живе своїм життям. В нашій мові багатий словниковий запас. У лексичній картотеці Інституту мовознавства Академії наук України налічується близько трьох з половиною мільйонів карток зі словами.  Словниковий запас людини залежить від роду її занять, освіченості та здібностей. Цікаво знати, що в одинадцятитомному «Словнику української мови» найбільше слів на літеру п 30 тисяч! А на літеру й найменше, лише 40.

Пам'ятайте!

*Хай язик не пхається поперед розуму.

* Лисицю впізнають по хутру, а людину по мові й мислі.

 * Де багато слів, там мало мудрості.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова майбутнє.

2.Знайди займенники, визнач особу, число.

Урок 24.

Ла   Ла   Ла   лю   ал  лі  до

Жити  на землі  - велике щастя, 

Якого ти не помічав.

 І пам'ятай, що ти Людина,

Творець краси і добрих справ.

 

Розповідь вчителя

         Милосердя, доброта ще з давніх часів були притаманні нашому українському народові нашій багатій землі. Цілком природним 1 закономірним вважалося допомогти знедоленому поділитися шматком хліба, захистити старість , порятувати хворого ,  заступитися  за скривдженого.

 

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова щастя.

2.Знайди займенники, визнач особу, число.

 

Урок 25.

Мм  Мм  Мм  мА  ме  му  ім.  см

Мамам поклонимось ми

 Аж до святої землі,

Скільки на світі матусь

Руки у всіх -  золоті.

     Нехай кожен запитає у себе хто y світі  найдобріший, хто любов віддає до краплинки, не шкодує про це ні на мить? Звісно, це мама, люба матуся, ненечка, сонечко.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова святої.

2. Поділіть для переносу слова ненечка, поклонимось, святої

 

Урок 26.

ЮЮ  ЮЮ  Юю  юр  лю  ою  сю

Люблю матусю, батька люблю,

Люблю хатину рідну свою.

 І рідну школу, і вчителів,

 Село, де вперше сонце зустрів.

 

Тато розуму навчає,

 мама приголубить.

Ніхто мене так на світі,

 як вони не люблять.

 

Завдання:

1. Знайдіть слова, які не можна перенести. Поясніть.

2. Зробити звуко-буквений аналіз слова люблю

 

Урок 27.

Уу  Уу   за   уз   еге  герої

Історія героїв пам'ятає

Та імена їх пише на граніті.

Герої нашу землю прославляють,

 І рідний край нас вчать вони любити.

 

-Яку людину називають героєм?

Розповідь вчителя

Ще в сиву давнину люди були сильні землею своїх предків. Коли

ішов на битву з ворогом, він брав із собою землю з могили родичів. Та земля

була для нього свята.

Завдання:

1. Вибрати іменники, визначити їх число, рід (в однині).

2. Зробити звуко-буквений аналіз слова пам'ятає.

 

Урок 28

Гг  Гг  Го  го  ог  ого

Згода дім будує, а незгода руйнує.

            Найкраще місце на землі там, де ви почали ходити, говорити, вчит справедливості, доброти, де посадили першу квіточку, виростили пе деревце, побачили першу веселку.

Завдання:

1. Підкресліть дієслова.

2. Випишіть парами протилежні за значенням слова.

 

Урок 29.

Чу Чу Чи  че  ча  іч  ре  ха  рем

У Червону книгу ми занесли

Світ неповторний і чудесний,

 Що поступово вимирає,

Давно рятунку в нас благає.

            Любіть травинку і тваринку, і сонце завтрашнього дня.

Завдання:

1.Зробити звуко-буквений аналіз слова любіть.

2. Підкресліть слово -  ознаку. Поділіть його на склади.

 

Урок 30.

Лл  Лл  Лл  Ле  ел  ла  лю  люд

       Лелека споконвіку селився поблизу людей на хатах, клунях, хлівах і є символом сімейного затишку, благополуччя, вірності своєму краю.

Розповідь вчителя

Люди вірили : у кого поселиться на хаті лелека ,  тому щастя буде

довіку, і горе тому, хто зруйнує його гніздо.

Повір'я

Коли зруйнувати лелечине гніздо, то лелеки запалять ту хату, де було

гніздо.

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова благополуччя.

2. Назвати іменники, визначити число.

Урок 31.

 

Pp    Pp     Pp   Py   yp    pa   pi

 

Рушники, рушники –

Наче долі сторінки,

Їхня мова писанкова

Збереглася на віки.

 

        Хліб і рушник одвічні людські символи. Рушник був обличчям оселі. Розповідь вчителя

    3 хлібом і сіллю на рушнику зустрічають у нас дорогих гостей.

Рушник пройшов крізь віки.

 

Завдання:

1.Зробити звуко-буквений аналіз слова їхня.

2. Назвати іменники, визначити число.

3. Продовж речення: «Вишивання потребує уваги, старанності,...»

 

Урок 32.

 

Вв  Вв  Вв  Ві  ві  ів  вп  ва

      Віночки з роду- віку були найкращою прикрасою  дівчини, неодмінною ознакою  національного українського одягу. Впліталось до віночка багато різних квітів, кожна квітка щось символізувала.

 

 

 

Розповідь вчителя

     Деревій символ нескореності, барвінок символ материнської любові, ружа, мальва і півонія символ  віри, надії і любові. Ромашка у вінку приносила не лише здоров'я, доброту і ніжність. Любисток додавали, щоб хлопці любили. І обов'язково  вплітали калину символ дівочої вроди та нашої України. А всього в  українському віночку дванадцять квіточок.

 

 Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова здоров'я,

2. Поділіть слова на склади: деревій, барвінок, прикрасою, символізувала

 

Урок 33.

 

Бб  Бб   Бб   Ба  ба  бу  іб  еб

 

Цвіте синьо, лист зелений, квітник прикрашає, хоч мороз усе побив його не займає. (барвінок)

 

       За таку вдачу барвінок став символом мужності, життя, символом справжнього козака.

 

Розповідь вчителя

      Барвінок оспіваний у багатьох піснях нашого народу й у віршах багатьох поетів. Він супроводив наших з вами предків від колиски і до могили. У відварі барвінку купали немовлят щоб росли здоровими і щасливими.

            Барвінкові вінки носили дівчата, бо за повір'ям він мав магічну силу. Його висаджували на могилах батьків як символ нев'янучої пам'яті.

 

Народні порівняння.

В'ється, як барвінок       Зелена, як барвінок.

 

Завдання:

1. Зробити звуко-буквений аналіз слова прикрашає

 2. Підкресліть дієслова, визначте час.

 

Урок 34.

 

Вв   Вв   Вв   Ви   им  си  ви  ир

    У сиву давнину наші предки слов'яни зустрічали Новий рік  з квітучою вишнею.

 

Розповідь вчителя

      Образ вишні, як символ України, ми зустрічаємо у Тараса Шевченка. Вишня символізує образ жіночий. З вишнею порівнюється краса дівчини. Це цікаво!

 Народна прикмета

      Поки листя з вишень не опаде, скільки б снігу не випало - ненадовго: відлига зжене.

Завдання:

1. Випишіть з народної прикмети слова, що називають предмети.

2. До слова сніг доберіть слова  - родичі і запишіть.

 

Урок 35.

 

Да   Да   Да  Дн  др.  іл  да  де

 

Реве та стогне Дніпр широкий.

 

Розповідь вчителя

       Несамовито грізний наш батько Дніпро, коли розсердиться і порогах гуде, мов із гармат стріляє. Зате несказанно гарний у тиху місячну ніч або в літнє погідне підвечір'я  

         Наші предки називали славну річку «Данапріс», що означає «вічна вода». Друге ім'я Дніпра  - Славутич від слова «слава».

 

Завдання:

1.Зробити звуко-буквений аналіз слова підвечір'я.

2. Підкресліть дієслова,

 

 

Урок 36.

 

Бб   Бб   Бб  Бе  бе бо  бі  бе б

 

Бережімо все старе й предковічне.

 Поки живе народ, доти живе й Батьківщина.

 

Розповідь вчителя

Бережімо те, чим дорожили наші діди й прадіди. Це пам'ять народу. Бо

як втратить народ пам'ять, втратить і любов до своєї рідної Батьківщини.

 

Завдання:

1.Зробити звуко -буквений аналіз слова Батьківщина.

2. Підкресліть дієслова.

 

Урок 37.

Ла   Б6  лі  ри те ви  бук

 

Апостол -  перша друкована книжка в Україні.

 Книга вчить, як на світі жить.

 

Розповідь вчителя:

 

    «Апостол», Львівський Апостол або Діяння   та послання апостольські -перша друкована книга в Україні, видана у лютому 1574 Іваном Федоровичем (Федоровим) у Львові.

      Іван Федоров працював над нею у своїй львівській друкарні від 25

лютого 1573 до 15 лютого 1574. Містить традиційний церковнослов'янський переклад «Діянь і послань апостольських».

     Львівський «Апостол» являє собою велику наукову й історичну  цінність як первенець книгодрукування в Україні. Відомо понад 90 примірників цього видання.

Завдання:

 

1.Зробити звуко-буквений аналіз слова Україна.

2. Підкреслити іменники.

 

Урок 38.

 

Б6   Нн  Уу  Дд  дж ть  щи  їн

 

 Не зраджуйте ніколи Батьківщину,

 Ні в дні веселі, ні в часи сумні,

Бо докором сумління Україна

До вас під ранок прийде уві сні. (Л.Покусай)

 

Завдання:

1.Зробити звуко -буквений аналіз слова Батьківщина.

2. Підкреслити іменники.

 

Урок 39.

Нн    Вв   Дд   Яя   Тт   тя   ті

 

Не залишайте у біді країну,

Вона стікає кров'ю кожну мить!

 Допомагайте, браття, Україні,

 Як свою матір, захистіть! (Л.Покусай)

 

Завдання:

1.Зробити звуко - буквений аналіз слова  кров’ю .

2.Підкресліть дієслова, визначте час

 

. Урок 40.

Хх  Ни  Ва   Жі лі їй  ха ст

 

 Хай полчища вражі

 Навіки поляжуть

В святій українській землі.

 Ніяка щоб сила

Нас більш не косила,

І завжди був хліб на столі. (Л.Покусай)

 

Завдання

 

1.Зробити звуко- буквений аналіз слова ніяка

2. Підкресліть дієслова, визначте час.

 

Урок 41.

 

Молись, Україно,

Проси на колінах,

Хай Бог помагає тобі!

 Була щоб єдина,

Незламна родина

В священній твоїй боротьбі. (Л.Покусай)

 

Завдання:

 

1.Зробити звуко- буквений аналіз слова священній.

2. Підкресліть дієслова, визначте час.

docx
Додано
29 вересня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку