Чернівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів комплекс ім. Т.Г. Шевченка
НАКАЗ
01.09.2021 с. Черневе №
Про організацію харчування
учнів закладу 2021-2022 н. р.
Керуючись Закономи України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту», постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», на виконання спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», відповідно до постанови Міністерства охорони здоров’я України та Державного санітарного лікаря України № 28 від 02.03.2004 «Про заходи щодо забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя учнів загальноосвітніх навчальних закладів», постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011р. «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 «Протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв'язку
з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)»
НАКАЗУЮ:
1.Призначити заступника директора з виховної роботи Галабут О.Ю. відповідальну за організацію харчування учнів у закладі.
2.Заступнику директора Галабут О.Ю. :
2.1.Організувати безкоштовне харчування учнів 1- 11 класів закладу: -
-дітей-сиріт;
-дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою і
виховуються в сім'ях;
-дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про
державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» (при наявності
поновлених документів);
- дітей, батькам яких встановлено статус учасників АТО (при наявності посвідчення
учасника АТО чи довідки із військового комісаріату про перебування у зоні АТО);
2.2.Зобов’язати класних керівників здійснювати щоденний облік учнів для яких передбачено харчування (в т.ч. безкоштовне), щоденно надавати відомості про кількість учнів закладу відповідальному за харчування у навчальному закладі;
2.3.Затвердити режим і графік харчування дітей в їдальні;
2.4.Контролювати, щоб безкоштовне харчування учнів здійснювалось тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання компенсації за харчування не проводити;
2.5.Контролювати за дотриманням двотижневого меню, натуральних норм харчування учнів, технологією приготування страв та веденням відповідної документації;
2.6.Інформувати батьків про організацію харчування дітей;
2.7.Контролювати ведення документації кухарем;
2.8.Щотижня спільно з кухарем аналізувати і підводити підсумки, усувати недоліки, пов’язані з харчуванням дітей;
2.9.Вести облік дітей пільгових категорій, при необхідності поновлювати документацію.
3.Медсестрі закладу Федевич І.П.:
3.1. Проводити щоденний контроль за організацією харчування, безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції;
3.2.Здійснювати контроль за термінами зберігання та реалізації продуктів харчування;
3.3.Приймати участь у складанні меню для харчоблоку та бути присутньою під час відбирання проб кухарем;
3.4.Контролювати дотримання технології приготування страв кухарем;
3.5. Контролювати виконання норм харчування;
3.6. Щоденно контролювати санітарно-гігієнічний стан приміщень харчоблоку та обідного залу;
3.8. Контролювати дотримання правил особистої гігієни персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку та реєструє в Журналі здоров'я працівників харчоблоку;
3.9. Спільно з класними керівниками контролювати дотримання учнями правил особистої гігієни та правил вживання готової продукції.
3.10. Провести навчання з кухарем щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, та забезпечити контроль за виконанням цих вимог.
4.Призначити кухаря закладу Федевич М.І. відповідальну за :
4.1.Прийняття і збереження безпечних і якісних продуктів харчування та
продовольчої сировини, готової продукції;
4.2.Попереднє замовлення продуктів харчування;
4.3.Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов зберігання, реалізації продуктів
харчування і продовольчої сировини, технології приготування страв;
4.4.Складання щоденних меню-розкладів на основі двотижневого меню;
4.5.Здійснення бракеражу сирої продукції, ведення журналу бракеражу
продукції;
4.6.Зберігання та використання запасу продуктів;
4.7.Якісне і своєчасне приготування їжі;
4.8.Дотримання технології виготовлення, відбору та зберігання добової проби страв;
4.9.Дотримання правил особистої гігієни з використанням антисептичних засобів
та своєчасно проходити обов’язкові медогляди.
4.10.Дотримання санітарно-гігієнічного режиму харчоблоку, вимог до устаткування та
миття посуду, інвентаря;
4.11.Дотримання Інструкції з охорони праці працівників харчоблоку;
4.12.Дотримання правил пожежної безпеки в їдальні;
4.13.Отримання сметани, м’яса риби в таких кількостях, що можуть бути використані
в установлені терміни реалізації;
4.14.Заміну страв з переліку, який надається перспективним меню лише у випадку
невчасного завезення продуктів постачальниками;
4.15.Ведення наступної документації:
- накладні на отримані продукти;
- калькуляційні картки;
- сертифікати якості, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи;
- перспективне двотижневе меню;
- щоденне меню-вимогу;
- технологічні картки приготування страв;
- бракеражні журнали (сирої і готової продукції) ;
- книга складського обліку ;
- журнал обліку дітей;
- журнал обліку виконання норм харчування;
- журнал оперативного контролю за станом організації харчування;
- місячний звіт.
4.16. Подання 25 числа кожного наступного місяця звітів по харчуванню в централізовану бухгалтерію відділу освіти.
4.17.Отримання продуктів харчування та продовольчої сировини по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження і якість;
4.18.Вивчення запитів і забезпечення харчуванням учнів.
5. Кухар закладу Федевич М.І. повинна мати засобами індивідуального захисту із розрахунку захисна маска на 3 години роботи та одноразові рукавички. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
6.Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, Федевич М.І. повинна ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
7. Федевич М.І. під час видачі страви або здійснення розрахунку, повинена мати засобами індивідуального захисту: захисну маску або респіратор, захисні окуляри або захисний щиток, одноразові рукавички.
8. Федевич М.І. необхідно забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб. Провести розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.
9.Створити бракеражну комісію у складі: Голова: Галабут О.Ю.
Члени: Федевич М.І., Федевич І.П.
Комісії брати участь у бракеражі продуктів та продукції із записами у відповідних журналах.
10.Призначити класних керівників 1-11кл., учні яких належать до пільгових категорій відповідальними за:
10.1.Збереження здоров’я і життя учнів та дотримання безпеки життєдіяльності під час харчування;
10.2.Дотримання учнями правил особистої гігієни при вживанні готової продукції;
10.3.Участь у чергуванні в їдальні, ведення записів у журналах;
10.4.Щоденний облік дітей, які харчуються.
11.Призначити завгоспа закладу відповідального за:
11.1.Дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації обладнання будівлі, приміщення їдальні;
11.2.Забезпечення якісною питною водою (згідно вимог);
11.3.Організація безперебійного електропостачання та каналізаційного спуску в їдальні;
11.4.Дотримання норм електричної та пожежної безпеки;
11.5.Забезпечення їдальні необхідними засобами дезінфекції, гігієни та пожежогасіння.
12.Призначити Федевич М.І. відповідальною за постійний дезінфікуючий режим в процесі обробки посуду, кухонного обладнання, предметів вжитку. При цьому застосовувати відповідні розчини згідно діючих санітарних норм.
13.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Галабут О.Ю.
Директор С.Федевич
Чернівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г.Шевченка
Мостиської міської ради Львівської області
Н А К А З
25.01.2021 с.Черневе №
Про організацію харчування
учнів пільгових категорій
2020/2021 н. р.
Керуючись Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», відповідно до Постанови КМУ від 15.08.2011р. №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», зі змінами затвердженими Постановою КМУ від 09.08.2017 року №588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», листа МОН України від 31.08.2020р. №1/9-495 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах ЗСО у 2020-2021 н.р.», рішення ІІ сесії Мостиської міської ради VІІ скликання від 25.09.2019р. та на підставі довідок Управління соціального захисту населення Мостиської районної державної адміністрації, видані Мозолі М.І. від 24.11.2020р. № 2734, Вавіловій М.С. від 15.12.2020р. № 2880
Н А К А З У Ю:
1.Заступнику директора з виховної роботи Галабут О.Ю з 25.01.2021р. організувати безкоштовне харчування:
1.1.Учням, батьки яких мають статус учасників АТО:
1.Качмарська Марія - 1 клас
2.Качмарський Олександр – 2 клас
3.Качмарська Діана – 4 клас
4.Васюта Михайло – 4 клас
5.Васюта Андрій - 5 клас
6.Васюта Катерина – 7 клас
7.Ваюта Дем’ян – 9 клас
8.Федак Світлана – 10 клас
9. Кошик Ангеліна – 2 клас
10. Кошик Ігор-Олександр – 6 клас
11. Кошик Віта – 9 клас
1.2.Учням, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»:
1.Мозола Руслан – 4кл. (термін дії довідки до 01.03.2021р.);
2.Мозола Ростислав – 6кл. (термін дії довідки до 01.03.2021р.);
3.Мозола Віталій – 9кл. (термін дії довідки до 01.03.2021р.).
4.Данилишин Павло – 5 клас (термін дії довідки до 01.04.2021р.);
5.Данилишин Володимир - 4 клас (термін дії довідки до 01.04.2021р.).
1.3. Дітей із особливими освітніми потребами:
1.Горгут Дмитро – 1клас.
2.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора Галабут О.Ю.
Директор С.Федевич
Чернівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г.Шевченка
Мостиської міської ради Львівської області
Н А К А З
27.01.2021 с.Черневе №
Про організацію харчування
учнів пільгових категорій
2020/2021 н. р.
Відповідно довідки управління соціального захисту Мостиської РДА від 27.01.2021р.
№ 174 виданій Макогон І.М.
НАКАЗУЮ:
1.Заступнику директора Галабут О.Ю. додатково організувати з 28.09.2020р. безкоштовне харчування дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»:
Макогон К.Р.– 1кл.( термін дії довідки до 01.06.2021р.)
2.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора Галабут О.Ю.
Директор С.Федевич