Наказ про організацію харчування

Про матеріал
Даний наказ може слугувати зразком при оформленні документації, що стосується організації харчування у навчальному закладі
Перегляд файлу

gerb

Чернівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів комплекс ім. Т.Г. Шевченка

 

                                                                      НАКАЗ

 

01.09.2021                                                с. Черневе                                                      

 

Про організацію харчування

учнів закладу 2021-2022  н. р.  

 

Керуючись Закономи України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту», постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», на виконання спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від  01.06.2005р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», відповідно до постанови Міністерства охорони здоров’я  України та Державного санітарного лікаря України № 28 від 02.03.2004  «Про заходи щодо забезпечення  санітарного та епідеміологічного благополуччя учнів  загальноосвітніх навчальних закладів», постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011р. «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 «Протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв'язку
з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)»

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Призначити заступника директора з виховної роботи Галабут О.Ю. відповідальну за організацію харчування учнів у закладі.

2.Заступнику директора Галабут О.Ю. :

2.1.Організувати  безкоштовне харчування учнів 1- 11 класів закладу:                             -  

      -дітей-сиріт;

      -дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою і

виховуються в сім'ях;

      -дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про

державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» (при наявності

поновлених документів);

      -  дітей, батькам яких встановлено статус  учасників АТО  (при наявності посвідчення

      учасника АТО чи довідки  із військового комісаріату про перебування у зоні АТО);

2.2.Зобов’язати класних керівників  здійснювати щоденний облік учнів для яких передбачено харчування (в т.ч. безкоштовне), щоденно надавати відомості  про кількість учнів закладу  відповідальному за харчування у навчальному закладі;

2.3.Затвердити режим і графік харчування дітей в їдальні;

2.4.Контролювати, щоб безкоштовне харчування учнів здійснювалось тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання компенсації за харчування  не проводити;

2.5.Контролювати за дотриманням двотижневого  меню, натуральних  норм  харчування учнів, технологією приготування страв та веденням відповідної документації;

2.6.Інформувати батьків про організацію харчування дітей;

2.7.Контролювати ведення документації кухарем;

2.8.Щотижня  спільно з кухарем  аналізувати і підводити підсумки, усувати недоліки, пов’язані з харчуванням дітей;

2.9.Вести облік дітей пільгових категорій, при необхідності поновлювати документацію.

3.Медсестрі закладу  Федевич І.П.:

3.1. Проводити щоденний контроль за організацією харчування, безпеку і якість продуктів харчування  та продовольчої  сировини, готової продукції;

3.2.Здійснювати контроль за термінами зберігання та реалізації продуктів  харчування;

3.3.Приймати участь у складанні меню для харчоблоку та бути присутньою під час відбирання проб кухарем;

3.4.Контролювати дотримання технології приготування страв кухарем;

3.5. Контролювати виконання норм харчування;

3.6. Щоденно контролювати санітарно-гігієнічний стан  приміщень харчоблоку та  обідного залу;

3.8. Контролювати дотримання правил особистої гігієни персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку та реєструє в Журналі здоров'я працівників харчоблоку;

3.9. Спільно з класними керівниками контролювати дотримання учнями правил особистої гігієни та правил вживання готової продукції.

3.10. Провести навчання  з кухарем щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, та забезпечити контроль за виконанням цих вимог.

4.Призначити кухаря закладу Федевич М.І. відповідальну за :

4.1.Прийняття і збереження безпечних і якісних продуктів харчування  та

продовольчої  сировини, готової продукції;

4.2.Попереднє замовлення продуктів харчування;

4.3.Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов зберігання, реалізації продуктів

          харчування і продовольчої  сировини, технології приготування страв;

4.4.Складання щоденних меню-розкладів на основі двотижневого меню;

4.5.Здійснення бракеражу сирої продукції, ведення журналу бракеражу

        продукції;

4.6.Зберігання та використання запасу продуктів;

4.7.Якісне і своєчасне приготування їжі;

4.8.Дотримання технології виготовлення, відбору та зберігання добової проби страв;

4.9.Дотримання правил особистої гігієни з використанням антисептичних засобів

         та своєчасно проходити обов’язкові медогляди.

4.10.Дотримання санітарно-гігієнічного режиму харчоблоку, вимог до устаткування та   

        миття посуду, інвентаря;

4.11.Дотримання Інструкції з охорони праці працівників харчоблоку;

4.12.Дотримання правил пожежної безпеки в їдальні;

4.13.Отримання сметани, м’яса риби в  таких кількостях, що  можуть бути використані

        в установлені терміни реалізації;

 4.14.Заміну страв з переліку, який надається перспективним меню лише  у випадку  

         невчасного завезення продуктів постачальниками;

 4.15.Ведення наступної документації:

 - накладні на отримані продукти;
- калькуляційні картки;
- сертифікати якості, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи;

- перспективне  двотижневе  меню;
- щоденне меню-вимогу;
- технологічні картки приготування страв;
- бракеражні журнали (сирої і готової продукції) ;
- книга складського обліку ;
- журнал обліку дітей;

- журнал  обліку виконання норм харчування;

- журнал оперативного контролю за станом організації харчування;

- місячний звіт.

4.16. Подання  25 числа кожного наступного місяця звітів по харчуванню в централізовану бухгалтерію відділу освіти.

4.17.Отримання продуктів харчування та продовольчої сировини по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження і якість;

4.18.Вивчення запитів і забезпечення харчуванням учнів.

5. Кухар закладу Федевич М.І. повинна мати засобами індивідуального захисту із розрахунку захисна маска на 3 години роботи та одноразові рукавички. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

6.Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, Федевич М.І. повинна ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

7. Федевич М.І. під час видачі страви або здійснення розрахунку, повинена мати засобами індивідуального захисту: захисну маску або респіратор, захисні окуляри або захисний щиток, одноразові рукавички.

8. Федевич М.І. необхідно забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб. Провести розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

9.Створити бракеражну комісію у складі: Голова: Галабут О.Ю. 

   Члени:  Федевич М.І., Федевич І.П.

 Комісії брати участь у бракеражі продуктів  та продукції із записами у відповідних журналах.

10.Призначити класних керівників 1-11кл., учні яких належать до пільгових категорій  відповідальними за:

10.1.Збереження здоров’я і життя учнів  та дотримання безпеки життєдіяльності під час харчування;

10.2.Дотримання учнями правил особистої гігієни при вживанні готової продукції;

10.3.Участь у чергуванні в їдальні, ведення записів у журналах;

10.4.Щоденний облік дітей, які харчуються.

11.Призначити завгоспа закладу відповідального за:

11.1.Дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації обладнання будівлі, приміщення їдальні;

11.2.Забезпечення якісною питною водою (згідно вимог);

11.3.Організація безперебійного електропостачання та каналізаційного спуску в їдальні;

11.4.Дотримання норм електричної та пожежної безпеки;

11.5.Забезпечення їдальні необхідними засобами дезінфекції, гігієни та пожежогасіння.

12.Призначити Федевич М.І. відповідальною за постійний дезінфікуючий режим в процесі обробки посуду, кухонного обладнання, предметів вжитку. При цьому застосовувати відповідні розчини згідно діючих санітарних норм.

13.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Галабут О.Ю.

 

Директор                                         С.Федевич

 

 

 

gerb

Чернівський заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів ім. Т.Г.Шевченка

Мостиської міської ради Львівської області

 

Н А К А З

25.01.2021                                                     с.Черневе                                                 

 

Про організацію харчування

учнів пільгових категорій

2020/2021 н. р.  

 

Керуючись Законами України «Про освіту», «Про  повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», відповідно до Постанови КМУ від 15.08.2011р. №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», зі змінами затвердженими Постановою КМУ від 09.08.2017 року №588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», листа МОН України від 31.08.2020р. №1/9-495 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах ЗСО у 2020-2021 н.р.», рішення ІІ сесії Мостиської міської ради  VІІ скликання від 25.09.2019р. та  на підставі довідок Управління соціального захисту населення Мостиської районної державної адміністрації, видані Мозолі М.І. від 24.11.2020р. № 2734, Вавіловій М.С. від 15.12.2020р. № 2880

 

Н А К А З У Ю:

1.Заступнику директора з виховної роботи Галабут О.Ю з 25.01.2021р. організувати безкоштовне харчування:

1.1.Учням, батьки яких мають статус учасників АТО:             

         1.Качмарська Марія - 1 клас           

         2.Качмарський Олександр – 2 клас

         3.Качмарська Діана – 4 клас

         4.Васюта Михайло – 4 клас

         5.Васюта Андрій  - 5 клас

         6.Васюта Катерина – 7 клас

         7.Ваюта Дем’ян – 9 клас

         8.Федак Світлана – 10 клас

         9. Кошик Ангеліна – 2 клас

        10. Кошик Ігор-Олександр – 6 клас

        11. Кошик Віта – 9 клас

1.2.Учням, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»:

          1.Мозола Руслан – 4кл. (термін дії довідки до 01.03.2021р.);

          2.Мозола Ростислав – 6кл. (термін дії довідки до 01.03.2021р.);

          3.Мозола Віталій – 9кл. (термін дії довідки до 01.03.2021р.).

          4.Данилишин Павло – 5 клас (термін дії довідки до 01.04.2021р.);

          5.Данилишин Володимир  - 4 клас (термін дії довідки до 01.04.2021р.).

1.3. Дітей із особливими освітніми потребами:

          1.Горгут Дмитро – 1клас.

2.Контроль за виконанням даного наказу покласти на  заступника директора Галабут О.Ю.

Директор               С.Федевич

gerb

Чернівський заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів ім. Т.Г.Шевченка

Мостиської міської ради Львівської області

 

Н А К А З

27.01.2021                                                     с.Черневе                                                 

 

Про організацію харчування

учнів пільгових категорій

2020/2021 н. р.  

 

Відповідно довідки управління соціального захисту Мостиської РДА від 27.01.2021р.

№ 174 виданій Макогон І.М.

 

НАКАЗУЮ:

1.Заступнику директора Галабут О.Ю. додатково організувати  з 28.09.2020р. безкоштовне харчування  дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»:

Макогон К.Р.– 1кл.( термін дії довідки до 01.06.2021р.)

2.Контроль за виконанням даного наказу покласти на  заступника директора Галабут О.Ю.

 

Директор                                         С.Федевич

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Galabut Olena
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
9489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку