Наказ про підсумки методичної роботи у закладі освіти.

Про матеріал
Наказ про підсукми методичної роботи з закладі освіти . Призначений для директорів та застуників директорів з навчальної роботи.У даному наказі проаналізована методична робота закладу освіти, є рекомендації на наступний навчальний рік.
Перегляд файлу

АНДРІЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

КАРПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

вул. Державна 26, с. Андріївка, Широківський р-н, Дніпропетровська обл., 53760

e-mail: andriivska_szh@ukr.net, код ЄДРПОУ 26239715

НАКАЗ

від       червня   2022 р                                                   №_____

 

Про підсумки методичної роботи

з педагогічними працівниками  у

2021/2022 навчальному році     

 

У 2021/2022 навчальному році методична робота в ліцеї здійснювалася відповідно до Законів України "Про освіту", "Про повну  загальну середню освіту", Державних стандартів початкової  загальної, базової і повної середньої освіти, Концепції Нової української школи, річного плану роботи ліцею, а також відповідно до завдань визначених у річному плані.

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на продовження реалізації методичного проєкту «Самореалізація учня – як особистості,громадянина, фахівця на основі ключових компетентностей і наскрізних вмінь шляхом реалізації нової структури освіти».

На третьому етапі роботи над проєктом було визначено такі завдання:

 для 1- 4 класів:

  • Забезпечення особистісно – орієнтованого підходу, що створює цілісну систему педагогічного впливу на розвиток індивідуальності здобувачів освітив умовах НУШ,
  • Для 5- 9 класів:
  • Вдосконалення індивідуалізації навчання, його профілізації, надання психолого – педагогічної допомоги та підтримки «сильного» і «слабого» учня;
  • Для 10-11 класів: різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків, здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб з використанням активних форм роботи при підготовці здобувачів освіти до самостійного життя.

Ці завдання реалізовувалися на педагогічній раді, методичних об'єднаннях, на уроках та навчальній практиці протягом навчального року.

Впродовж навчального року проводився постійний аналіз роботи вчителя: динаміка навчальних досягнень здобувачів освіти, незалежне тестування навчальних досягнень , рівень професійного росту (відкриті уроки, заходи, розробки методичних матеріалів, виступи тощо), застосування у роботі інноваційних технологій, створення ситуацій саморозвитку і самореалізації здобувачів освіти, тощо. Моніторинг дав змогу проаналізувати роботу не тільки класних колективів загалом, але і досягнення здобувачів освіти.

Із метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою було затверджено склад шкільної методичної ради, визначено і затверджено задачі, методи, напрямки  та форми методичної роботи, складено план роботи над методичною темою, розглянуто, обговорено та затверджено план роботи шкільних методичних об’єднань на 2021/2022н.р.

   Методична робота ліцею впродовж року координує діяльність усіх методичних структур за темою з урахуванням результатів діагностики та визначеного нею різного рівня професійної майстерності педагогів, диференційованого підходу до їх потреб, що визначало зміст діяльності основних ланок управління методичною роботою у ліцеї.

 

Протягом навчального року на засіданнях нарад  обговорювалися наступні питання :

 

  1. Засідання – вересень ,2021  року. Олена ПИСАРЕНКО.

– завдання на новий навчальний рік;

  • організація навчально – дослідницької та експериментальної роботи : проблеми, пошуки.

 

  1. Засідання. – жовтень.2021 р. Світлана ЯРМОЛИЧ.
  • Нові підходи до навчання для підвищення рівня знань , підготовка до   

    ЗНО.

  •  Аналіз ЗНО за 2020-2021 н.р.
  1. Засідання . – Січень, 2022 р.Світлана КРИВОБОК.
  • Розвиток ключових компетентностей .
  • Про індивідуальний розвиток учнів початкової ланки.

 

  • Розвиток творчих здібностей учнів.
  • Розкриття творчого потенціалу.
  • Використання творчого потенціалу.

4. Засідання. – травень, 2022  рік. Лариса КАРПЕЦЬ.

Варіативність

  • розвиток особистого потенціалу;
  • індивідуальний розвиток учнів.

На науково методичній раді вирішувалися завдання:

  1. Спрямувати управлінську діяльність ради на реалізацію науково – методичної роботи.
  2. Через взаємовплив суб’єктів навчального процесу ; складові якості освіти та моніторинг досліджень впливати на показники якості освіти.
  3. Готувати вчителів до роботи в новій українській школі та запроваджувати різні компетентності для підвищення рівня знань здобувачів освіти.

 

Протягом 2021/2022 навчального року було організовано роботу 3 методоб’єднань: учителів суспільно-гуманітарного, початкових класів,  природничо-математичних дисциплін,  з числа досвідчених педагогів. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методики проведення уроку. Діяльність ШМО спланована на основі річного плану роботи школи та загальношкільного  науково-методичного проєкту. Кожне з них провело по 4 засідання, робота яких будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях МО вчителі обговорювали  як організаційні запитання, так і науково-методичні питання щодо впровадження в освітній процесс нових технологій, інтенсивних форм і методів навчання, застосування міжпредметних зв’язків у процесі формування комунікативних компетенцій учнів.

Протягом 2021/2022 н.р. проводилися методичні оперативки з метою ознайомлення вчителів з нормативними документами, методичними рекомендаціями з навчальних предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів.

Використання інноваційних технологій у процесі вивчення різних предметів у ліцеї дало змогу покращити зміст навчання, вдосконалити методи і форми навчання, активізувати та індивідуалізувати його. Більшість педагогів закладу володіють інформаційно-комунікаційними технологіями, уроки проводять з використанням мультимедійної та комп’ютерної техніки. На жаль, вчителі закладу не брали участі у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року», що в перспективі залишається питанням, над яким необхідно працювати.

Реалізація основних напрямів методичної роботи (забезпечення професійною інформацією, підтримка в підготовці до атестації, організація підвищення кваліфікації вчителів) значно підвищила якість освіти.

  Протягом 2021/2022 навчального року належна увага приділялася з боку адміністрації ліцею росту педагогічної майстерності педагогів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку. Відповідно до плану роботи ліцею курсову перепідготовку пройшли всі педагогічні працівники закладу.

Педагогічні працівники, які пройшли курси підвищення кваліфікації, діляться своїм досвідом на засіданнях методичних об’єднань, готують виступи на педагогічні ради.

    Атестація педагогічних працівників у школі проводиться у відповідності до вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників України (2010 р.) та наказів Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін і доповнень до Типового положення». З метою стимулювання об’єктивності в оцінюванні роботи кожного педагогічного працівника в 2021-2022 навчальному році в школі проводилася робота з атестації педагогічних працівників. У цьому навчальному році атестувалися: Кириленко – Дорохова Н.М. –вчитель історії( розрахувалася 04.01.2022  року), Карпець Л.І.- директор ліцею, Писаренко О.А. – заступник директора з навчальної роботи.

Було складено план роботи  атестаційної комісії в 2021-2022 навчальному році. Підготовлено та видано наказ «Про створення атестаційної комісії та затвердження її складу».

Подано списки працівників, які підлягають атестації.

Згідно плану вчителі, які атестуються, були ознайомлені з нормативними документами щодо атестації.

  Складено графік проведення засідань атестаційної комісії.

Відповідно до графіка проведено 2 засідання атестаційної комісії.

Члени атестаційної комісії вивчали рівень професійної підготовки  за блоками;

  • Науково-теоретична підготовка ;
  • Методична підготовка ;
  • Громадсько-педагогічна діяльність.

В ході атестації оцінювалося:

  • Уміння планувати педагогічну діяльність;
  • Уміння коригувати навчально-виховний процес залежно від досягнення результатів;
  • Рівень науково-методичної діяльності;
  • Результати навчальної діяльності,
  • Вміння керувати закладом освіти , проводити моніторинги,надавати методичну допомогу колегам.

   Відповідно до плану методичної роботи в жовтні було проведено І тур Всеукраїнських олімпіад, виявлено переможців та розпочата підготовча робота до участі у ІІ турі олімпіад.

 У листопаді-грудні здобувачі освіти закладу брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Максименко Євгенія – одержала призове місце у олімпіаді з фізики .

У 2021/2022 н.р. здобувачі освіти 5-11 класів брали участь у Міжнародному конкурсі з української мови ім. П.Яцика.

З метою поліпшення інформаційно-методичного забезпечення організації роботи з педагогічними кадрами та якісної організації освітнього  процесу систематично надаються рекомендації про стан сучасної освіти в Україні шляхом проведення консультацій, нарад .

План заходів щодо організації методичної роботи в ліцеї  протягом 2021/2022 навчального року був виконаний. Однак у здійсненні методичної роботи мали місце окремі недоліки:

  • окремі учителі недостатньо працювали з обдарованими учнями, не залучали їх до участі в конкурсах, турнірах, що проводились у громаді;
  • педагоги залишаються інертними до участі в конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року»;
  • педагоги не достатньо висвітлюють свої надбання у педагогічних виданнях.

На підставі зазначеного, керуючись завданнями, які стоять перед педагогічним колективом на наступний навчальний рік та з метою підвищення ефективності науково- методичної роботи,

 

НАКАЗУЮ:

  1. Вважати організацію методичної роботи з педагогічними працівниками протягом 2021/2022 навчального року задовільною.
  2. Продовжувати роботу над методичним проектом: «Самореалізація учня – як особистості,громадянина, фахівця на основі ключових компетентностей і наскрізних вмінь шляхом реалізації нової структури освіти».

Протягом 2022/2023 навчального року

  1. Заступнику директора з навчальної роботи Олені ПИСАРЕНКО.:
    1.           На засіданні методичної ради закладу  докладно проаналізувати результати методичної роботи за 2021/2022н.р.
    2.           Контролювати участь обдарованих і здібних дітей в інтерактивних конкурсах, змаганнях, турнірах.
    3.           Контролювати виконання усіх методичних заходів, які заплановані на 2022/2023н.р.
    4.           Контролювати розміщення матеріалів з досвіду роботи на сайті закладу.
    5.           Контролювати дотримання графіку проходження курсів.

4.Педагогічному колективу школи:

4.1. Спрямувати усю методичну роботу на успішну реалізацію методичного  проекту.

4.2. Безперервно працювати над удосконаленням свого професійного рівня.

4.3. Продовжити роботу над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення рівня навчального процесу.

4.4. Залучати обдарованих та здібних дітей до участі в інтерактивних конкурсах, змаганнях, турнірах.

5. Керівникам методичних об’єднань:

5.1. Продовжити вивчення інструктивно- методичних матеріалів відповідно предметів.

5.2. Надавати методичну допомогу вчителям у підготовці матеріалів до публікацій у фахових та періодичних виданнях, на інтернет-сайтах.

5.3. Сприяти зростанню рівня професійної компетентності педагогів за темами самоосвіти.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчальної роботи Олену ПИСАРЕНКО.

 

Директор                    Лариса КАРПЕЦЬ

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
12942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку