Ш е п е т і в с ь к и й н а в ч а л ь н о – в и х о в н и й к о м п л е к с
«З а г а л ь н о о с в і т н я ш к о л а І – ІІІ с т у п е н і в – г і м н а з і я»
Х м е л ь н и ц ь к о ї о б л а с т і
вул. Героїв Небесної Сотні, 56, м. Шепетівка, 30400, тел./факс0(3840) 4-07-19;4-07-23
Е-mail: school-5@i.ua Код 22786937
НАКАЗ
. №______ НВ
Про хід виконання наказу
№ -18-НВ від 04.02.2019 року
«Про хід виконання наказу №06-НВ від 02.01.2018р.
«Про стан викладання фізики в 7-11 класах та астрономії в 11 класі»
Відповідно до річного плану школи, з метою контролю за ходом виконання наказу № -18-НВ від 04.02.2019 року «Про хід виконання наказу №06-НВ від 02.01.2018р. «Про стан викладання фізики в 7-11 класах та астрономії в 11 класі» впродовж 2019- 2020 р., до 12.03.20 відвідувались уроки у вчителя Омелянчука Сергія Васильовича, аналізувались позакласна робота з фізики, ведення шкільної документації, робота кабінету фізики.
В процесі контролю за ходом виконання наказу було здійснено епізодичне відвідування уроків фізики у класах різних вікових категорій, які веде вчитель вищої-категорії Омелянчук Сергій Васильович; проводився моніторинг навчальних досягнень учнів, аналізувалась участь педагога у методичній роботі школи, міста, оцінювались творчі напрацювання, аналізувались результати роботи вчителя з обдарованими дітьми, ділова документація, а саме класні журнали, зошити та щоденники учнів з метою перевірки виконання вчителем навчальних програм, вимог до ведення і перевірки зошитів, проведення контрольних робіт; проведено бесіди з учителями, учнями, батьками щодо якості роботи вчителя.
Як свідчить аналіз відвіданих уроків, вчитель фізики опрацював даний наказ (протокол №1 від 30.08.2019 року, №2 від 20.11.2019 року,). (п.2,3).
Аналіз відвіданих уроків свідчить, що вчитель на узагальнюючих уроках формує ґрунтовні опорні знання з фізики та астрономії; вчасно ліквідує прогалини в знаннях дітей, аналізує за результатами тестового контролю рівень засвоєння програмового матеріалу учнями 7-11 класів, забезпечує профілактику прогалин шляхом розв’язку рівневих завдань на різних етапах уроку. Так при проведенні уроку в 10Б класі при вивченні теми «Рівняння стану газу, ізопроцес» вчитель провівши міжпредметний зв’язок математикою, на основі побудови ізотерм, ізобар та ізохор досяг якісного засвоєння учнями матеріалу, а результат проведеної самостійної роботи вказує на доцільність обраної форми роботи, так як з 12 учнів. Присутніх на уроці на достатньому рівні виконали роботу 8, хоча за результатами вивчення психофізіологічних особливостей дітей, що мають вище середнього рівня розвиток в класі зовсім немає, а середній рівень мають лише 6 учнів, всі інші – нижче середнього( п.4.)
Покращились результати моніторингу. Так, якщо на початок 2018-2019 н.р. року він був – 4,76 балів, на кінець знизився до 3,9 бали, то в 2019 – 2020 н.р. на початок року він склав 5,8 балів в 11Б класі (вчитель Омелянчук С.В.), а показник якості навченості – 46,6%. Учні 11 класу володіють вміннями виконувати тести, перетворювати формули для знаходження напруги, сили струму при різних варіантах з’єднань, Як наслідок 48% учнів показали достатній і високий рівень знань з розв’язку задач з основ електродинаміки. Вказані позитивні зрушення є результатом праці вчителя з формування предметної компетентності, вчасної корекції знань що сприяє підвищенню пізнавального інтересу, формуванню навичок самонавчання, творчої діяльності учнів. Проте вчителю ще слід звернути увагу на перетворення формул, переведення фізичних одиниць у основні одиниці. З цією метою Сергію Васильовичу варто звертати увагу на формування критичного мислення, вихованню у одинадцятикласників відповідального ставлення до навчання.
Сергій Васильович запроваджує в практику своєї роботи інноваційні методи навчання на основі використання ІКТ, організації On-Line навчання під час вимушеного карантину, роботу в системі «Skype», «Viber», «Google Клас»(п.3, 4.). Кабінет фізики в 2019-2020 н.р. був, за сприянням адміністрації школи, за кошти обласного фінансування був поповнений засобами ІКТ – мультимедійною системою, інтерактивною дошкою, комп′′ютером, що дає можливість проводити якісне очне та заочне навчання, відвідувати віртуальні лабораторії, виконувати практичні роботи в On-Line режимі (п. 4.). Перевірка зошитів, щоденників показала належний зворотній зв’язок між вчителем, учнями та батьками, в період карантину вчитель повідомляв учням оцінки в електронному вигляді (п.4).
В системі роботи вчителя підготовка учнів до міського та обласного рівня олімпіад з фізики, астрономії. Так в 2019-2020 н.р. учень 11 класу Танасієнко Олександр на ІІІ етап олімпіади з фізики посів 2 місце, а учень 8А класу Омелянчук Владислав 3 місце на цьому ж етапі олімпіади з фізики. Проте в 2019 -2020 н.р. жодний учень не взяв участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів членів МАН України в секції фізика (п.3.)
На основі вищесказаного:
НАКАЗУЮ:
Директор школи: Н.В. Качоровська