Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки : пожежа в іншій квартирі, іншому будинку

Про матеріал
Мета : закріпити знання учнів з питань пожежної безпеки; сформувати навички правильних дій при пожежі; навчитися швидко оцінювати небезпечні ситуації; приймати оптимальне рішення щодо їх подолання;; активізувати пізнавальну та творчу діяльність школярів; виховувати бережне відношення до свого здоров'я.
Перегляд файлу

 

 

Тема : Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки : пожежа в іншій квартирі, іншому будинку

Мета : закріпити знання учнів з питань пожежної безпеки; сформувати навички правильних дій при пожежі; навчитися швидко оцінювати небезпечні ситуації; приймати  оптимальне  рішення щодо їх подолання;; активізувати  пізнавальну  та  творчу  діяльність  школярів;  виховувати  бережне  відношення  до  свого  здоров'я.

Обладнання : малюнки на протипожежну безпеку,деформовані речення, пам’ятки  для роботи, телефон.

Тип уроку : урок засвоєння нових знань.

Структура уроку

І.Організаційний момент .

1. Привітання

Ось дзвінок сигнал нам дав:

Працювати час настав.

Будемо дружно працювати

І нові знання здобувати.

 

2. Технологія « Самоналаштування»

- Покладіть руки на парту, заплющте очі та промовляйте…

* Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

* Я – особистість творча.

* Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

ІІ  Етап підготовки учнів до активного засвоєння знань.

3. Технологія « Очікування»

- Чого ви очікуєте від цього уроку? Яким ви хочете , щоб він був ? Що ви робили протягом тижня для покращення свого здоров’я ?

1. Проблемне   запитання

- Чи часто траплялося так, що ви залишалися вдома самі або з молодшою сестрою чи братом ? Про що вам наказують батьки, коли ви залишаєтесь удома наодинці?

2.Повідомлення теми і мети уроку.

- Ви вже знаєте, що інколи власна оселя може бути небезпечною для нашого життя і здоров’я. Через що це може статися?  Одна із небезпек заховалася у відгадці загадки.

Лишає він страшні сліди,

Усе він пожирає.

А як даси йому води –

Відразу помирає! (Вогонь)

 

 

 

 

 

3.Гра « Шифрувальник»

Во 5       рог   8     гонь 2      во 1       уг 4        гонь 6        во 7               др3

4. Міркування   « Чи потрібно людині вогонь»

 

5. Вправа « Асоціативний кущ»

- Що  ви уявляєте , коли чуєте слово « вогонь»

Ваші асоціації до слова « вогонь»

  

Горе               сльози          дим           рятувальники

Багаття

 

Дим     тепло     Сірники     полум’я

Вогонь

 

- Що слід робити , коли пожежа сталася у вашому помешканні?

Робота з підручником . с. 95.

6.Перегляд відеофільму « Правила безпеки»

  • Як потрібно телефонувати до пожежної служби ? 

(Робота в парах . Робота  з пам’яткою )

Руханка

 

Діти стають в коло . Якщо горючий матеріал , діти підстрибують, а якщо негорючий – присідають.

(вата, цегла, папір, одяг, дерев’яний стіл,книги, вода, бензин,пісок, пластик, вода, яблуко)

7. Практична робота. Правила поведінки під час пожежі в сусідній кватирі, будинку.  Робота в групах.

- Прочитайте в підручнику текст с. 97.  Кожна група має скласти пораду з деформованого тексту.

1. у кватирі, газ, Вимкни, та, електроприлади.

2.а, не, ліфтом, сходами, Спускайся.

3. перехожих, Кричи, на допомогу, клич.

4.біжи, до вікна, Якщо, в коридорі, дим, двері, зачини.

5. Не забудь, дітям, молодшим, допомогти.

 

ІІІ. Етап узагальнення й систематизації вивченого.

1. Гра « Так чи ні»

1. Можна гратись з сірниками ? (Ні)

2. Вимкни телевізор і вкладайся спати (так)

3. Рятувальну службу викликай за номером 103?(Ні)

4.Не можна сушити білизну над газом.( так)

5. Під час пожежі заховатись під ліжко( ні)

6. Увімкни електроприлади і йди до школи ( ні)

7. Сірники дітям не іграшка. ( так)

 

 

2.Літературна хвилинка.

- Уявіть себе поетами, вставте пропущені слова. ( робота в парі)

 

На виклик …. (пожежна машина ) летить.

Сміливий …..(пожежник) в машині сидить.

Його телефон ….(101) люди всі знають.

І в разі пожежі завжди …( викликають)

 

 

ІV. Етап інформації  учнів про домашнє завдання й інструктаж його виконання.

 

1. Підсумок уроку. Гра « П’ять речень»

 

(Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєнні знання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
13 січня 2022
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку